palautteen antaminen huutiksessa -kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja km
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

km

Vieras
kun olette myyjän osassa niin annatteko palautteen heti kun omalta osaltanne kaupat on ok, eli kun olette saaneet rahanne vai koska?tyhmä kysymys mutta olen aloittelija enkä oikein tiedä menettelytapoja. Ja entä jos ostaja onkin eri mieltä vaatteen tai tavaran kunnosta kuin myyjä, niin miten olette toiminut? kun se on kuitenki näkemyskysymys esim mikä kellekin on "hyväkuntoinen" tai onko joku kuluma esim housujen polvissa tms vähäinen vai reilu jne.?? itse oon aatellu että entä jos ostajan mielestä tuote onkin huonokuntoisempi kuin mun mielestä.

Annan kun homma minun puoleltani on valmis eli yleensä sen jälkeen, kun olen jättänyt lähetyksen postin huomaan.

Yleensä kannattaa vähän liioitella niitä vikoja kuin peitellä ilmoituksessaan.

[QUOTE="vieras";21986110]Annan kun homma minun puoleltani on valmis eli yleensä sen jälkeen, kun olen jättänyt lähetyksen postin huomaan.

Yleensä kannattaa vähän liioitella niitä vikoja kuin peitellä ilmoituksessaan.[/QUOTE]

no niin mä oon tehny kyllä ihan sen takia että parempi on varmaan että tuote on ostajan silmissä parempikuntoinen kuin hän oletti kuin toisinpäin.

Annan palautteen, kun rahat on maksettu ja olen vienyt tuotteen postiin.

Olen samaa mieltä kyllä, että kannattaa tarkasti kuvata tuote ja vaikka valokuvat tarkasti. Viat kannattaa reilusti mainita eikä niitä kannata vähätellä.

Palautteen saa pois, kun laittaa ylläpitoon viestiä. Yhden kerran itse hieman suivaannuin, kun olin vasta aloittanut ja tarvitsin siis tietysti niitä pisteitä että kaupat käyvät paremmin..ja erään kalliin tuotteen ostaja ei laittanut mitään palautetta. Pyysin sitten heitä piostamaan tämän mun positiivisen palautteen, kun kerta kaupat sujuivat hyvin ym. Hieman pikkumaista, mutta yksinkertaisesti vaan ärsytti kun palautetta ei saanut. Ostaja oli siis tyytyväinen tuotteeseen, mutta ilm muillekin jättänyt palautteet antamati =)

[QUOTE="juu";21986135]Annan palautteen, kun rahat on maksettu ja olen vienyt tuotteen postiin.

Olen samaa mieltä kyllä, että kannattaa tarkasti kuvata tuote ja vaikka valokuvat tarkasti. Viat kannattaa reilusti mainita eikä niitä kannata vähätellä.

Palautteen saa pois, kun laittaa ylläpitoon viestiä. Yhden kerran itse hieman suivaannuin, kun olin vasta aloittanut ja tarvitsin siis tietysti niitä pisteitä että kaupat käyvät paremmin..ja erään kalliin tuotteen ostaja ei laittanut mitään palautetta. Pyysin sitten heitä piostamaan tämän mun positiivisen palautteen, kun kerta kaupat sujuivat hyvin ym. Hieman pikkumaista, mutta yksinkertaisesti vaan ärsytti kun palautetta ei saanut. Ostaja oli siis tyytyväinen tuotteeseen, mutta ilm muillekin jättänyt palautteet antamati =)[/QUOTE]

tuo onkin toinen juttu, mitä oon miettiny. kun oon vasta ekoja kertoja laittanu tavaraa myyntiin ja ostanu sieltä nii ei mulle oo vielä kukaan ehtiny ees antaa palautetta(muutaman päivän sisään ehkä saan sitä jo parista kaupasta). että miten paljon se vaikuttaa kaupankäynnin sujuvuuteen.

Yhteistyössä