Palautteen antamisesta kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmauduin

Vieras
Miten annatte asiallista palautetta töissä toiselle työkaverille? Tuli vaan paha mieli ku yks muija sanoi että oon tehny yhden asian ihan väärin..Siis kyseessä ei ollut edes mikään kauhean tärkeä asia ja okei, mussa oli vähän vikaa, olin käyttänyt erilaista merkitsemistapaa ku on sovittu mutta sinänsä melko merkityksetön asia..Mutta siis toi tyyli millä asian ilmaisee toiselle, ottaa mua aivoon..Muutenki tuntuu että toi muija huomauttelee mulle joka asiasta, keksii siis joka jutusta jotain sanottavaa..ja se ei huonoa itsetuntoa ainakaan kohenna..

Mitä jos et loukkaantuisi vaan pelkkä ottaisit opiksesi? Virhe se on pienikin virhe ja sovituista tavoista poikkeaminen varmaan ärsyttää sitä sun kollegaa.

Mut tässä tulee just se, kun eri ihmiset on erilaisia. Mä olen se joka sanoo, et ny meni väärin, enkä saata käsittää niitä, jotka eivät sano vaikka huomaavat virheen.

Ja sinä olet niitä, joitten kanssa saa miettiä päivän, että kuinka mä nyt esitän sen asian, ettei se vaan loukkaannu.

Että ole kiltti eläkä jää märehtimään tuommosta. JOs se huomauttelu jatkuu ja on ihan kohtuutonta, niin elä märehdi sitäkään, vaan kysy, että teenkömää nyt oikeesti kaikki koko ajan väärin vai mistä on kyse?

Tämä mun teksti on sitten hippasen "liioiteltua", en livenä edes sanoisi näin. Teksti "kuulostaa" vaan turhan tylyltä.

Ole onnellinen että olet saanut palautetta ja osaat tehdä asian seuraavalla kerralla oikein. Joissain paikoissa vaan selän takana haukutaan kerta toisensa jälkeen, eikä ko henkilö itse edes tiedä tehneensä jotain väärin...ja tekee asian jatkossakin samalla tavalla ;)

Yhteistyössä