Paljaana vai piilossa

  • Viestiketjun aloittaja joku muu
  • Ensimmäinen viesti
Kokemusta on.
Olen alkanut pitämään esinahkaa takana jotta saisi tuota tuntoherkkyyttä vähemmälle, nyt muutaman päivän pitänyt yhtä jaksoisesti, ei valahda takaisin edes lepotilassa, johtuen korkeasta terskan reunasta. Nyt kuitenkin esinahka on turvonnut hieman alapuolelta, ei saa kunnolla terskan päälle ja jos saa niin valahtaa hetken päästä takaisin taakse. Ei punoita tai ole kipeä mitenkään, ainoastaa turvonnut ja ehkä hieman vaaleampi kuin ennen. Minkälaisia kokemuksia muilla on, oliko ongelmia...???
Kuulostaa tutulta. Noin se minullakin meni parikymppisenä, kun ennenaikaisten siemensyöksyjen estämiseksi aloin pitämään esinahkaa takana. Turvotus meni ohi muutamassa päivässä ja kesto parani melko nopeasti. Parasta asiassa on, ettei terska parkkiintunut liikaa, joten saan edelleen orgasmin melko nopeasti. Näyttääkin isommalta.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkupoika
Hei. Mä olen 14 ja murrosikä on alkanut about puoli vuotta sitten. Eniten mua huolestuttaa tässä se että karvat kasvaa, ääni madaltunut (piikkejä lukuun ottamatta) mutta penis ei kasva.. Ja esinahkaa on niin paljon ettei koko terskaa näy ja penis muistuttaa päästään norsun kärsää.. Siksi en liikuntatuntien jälkeen kehtaa käydä edes suihkussa muiden kanssa.. Siis missä vaiheessa murrosikää penis alkaa kasvaa ja onko se liika esinahka jotenkin haitaksi?
 
vierailija
En tiedä kuinka pitkä esinahka kullakin on siloin ,kun penis on erektiossa minulla esinahka erektion olessa pällä menee reiusti terskan vallin taakse eikä jää poimulle, mutta palaa, lepotilassa ainakin osittain terskan päälle tai yli,, mielestäni siistin ja miellyttävän näkoinen ei ainakaan vaimo ei ole koskaan valittanut, että olisi liikaa löysää nahkaa.
 
vierailija
Minut on ympärileikattu kireän esinahan vuoksi lapsena. Tämän kanssa ei ole ollut ongelmia siis vuosikymmeniin.

Mutta, hyvä tietää että naisille on tärkeää tuo esinahka.
 
vierailija
Mun kundikaveri on alkanut pitää esinahkaa taakse vedettynä kun sanoin et se seksikkäämpi silleen. Alkuun terska oli kuulemma arka ja jokaisesta pienestä hankauksesta sillä alkoi heti seisomaan mikä mua vähän nauratti sillee hellyyttävästi. Nyt se on muutaman kuukauden pitänyt esinahkaa takana ja alkanut tottumaan siihen et munan pää on paljaana. Yhdyntää ei olla viel harrastettu ollaan aika nuoria, mut käsiseksiä kyllä. Samal tapaa se pyytää muakin levittelemään häppäreitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47

Yhteistyössä