Paljastelua

  • Viestiketjun aloittaja aviomies 70
  • Ensimmäinen viesti
alastonnainen
Pikkuisen ihmettelen, että alastiuiminen ja saunaanmeno olisivat jotenkin kiellettyjen listalla ?
Kuulostaa tosi jäykältä.
En myöskään ole kuullut, että naiset eivät haluaisi nähdä alastonta miestä ? Pikemminkin päinvastoin, ainahan se on kiva katsella.

Se on sitten eri asia, jos mies esiintyy liian provosoivasti. Esimerkiksi heiluttelemalla seisovaa munaansa tai hyväilemällä sitä rivosti. Eli ikään kuin ehdottaa seksiä tai yrittää korostaa omaa vehjettään ( jos on iso ).
Pelkkä munan koveneminen ei ole vastenmielinen näky, eikä varmaan ihan tahatonkaan. Luonnollinen reaktio miehellä, luulisin. Itse olen monta kertaa miesten kanssa saunoessa nähnyt, miten muna kasvaa ja kovenee ihan pystyynkin.
Käsittääkseni jotkut miehet jopa itse avittavat hieman kädellään, että näyttäisi isommalta ja turpeammalta. Eikä siinä ole mitään pahaa, jollei siihen liity tyrkyttämistä.
 
Onnistuva mies.
Nyt vaan vahvistuu käsitys kuinka olet täydellinen nainen.
On se minulle tullut täytenä yllätyksenä ettei moni nainen ei tykkää nähdä miestä alastomana.
Etenkään vierasta miestä.
Vaimo suhtautuu vielä griittisemmin alastomuuteen, jopa oman miehen näkemiseen.

No laitetaan tähän pieni kysely naisille, pidättekö siitä kun näette alastoman miehen?
Tai haluatteko näyttäytyä alastomana miehen nähden?

Toki on niitä onnistuneitakin alastomuustilanteita ollut.
Vaimon sisko tuli kylään, ja minä olin menossa saunaan alasti.
Hän totesi, jaa täällä ollaan aatamin asussa.
Kyllä tuo hyväksyntä lämmitti mieltä kovasti, ja muistuu mieleen vuosien takaa.

Vaimo sanoo suurentuneen vehkeen näyttävän uhkaavalta.
Enkä minä sitä edes tyrkytä mitenkään.
Ellei se ole tyrkyttämistä, kun olen kertonut pitäväni siitä, jos hän vähän vilkaisisi sinnepäin.

Minkälainen käsitys sinulla on, voiko alastomuuteen tottua turtua niin ettei seksuaalinen kiihottuminen enää onnistuisi?
 
alastonnainen
Nyt vaan vahvistuu käsitys kuinka olet täydellinen nainen.
On se minulle tullut täytenä yllätyksenä ettei moni nainen ei tykkää nähdä miestä alastomana.
Etenkään vierasta miestä.
Vaimo suhtautuu vielä griittisemmin alastomuuteen, jopa oman miehen näkemiseen.

No laitetaan tähän pieni kysely naisille, pidättekö siitä kun näette alastoman miehen?
Tai haluatteko näyttäytyä alastomana miehen nähden?

Toki on niitä onnistuneitakin alastomuustilanteita ollut.
Vaimon sisko tuli kylään, ja minä olin menossa saunaan alasti.
Hän totesi, jaa täällä ollaan aatamin asussa.
Kyllä tuo hyväksyntä lämmitti mieltä kovasti, ja muistuu mieleen vuosien takaa.

Vaimo sanoo suurentuneen vehkeen näyttävän uhkaavalta.
Enkä minä sitä edes tyrkytä mitenkään.
Ellei se ole tyrkyttämistä, kun olen kertonut pitäväni siitä, jos hän vähän vilkaisisi sinnepäin.

Minkälainen käsitys sinulla on, voiko alastomuuteen tottua turtua niin ettei seksuaalinen kiihottuminen enää onnistuisi?

Noniin, pieneen kysymykseen pieni vastaus.
Edelleenkään en koe alastoman miehen näkemistä vastenmielisenä, pikemminkin päinvastoin. Eikä ole väliä, onko mies tuttu tai vieras.
Kuten tässä on kait jo tullut selväksi, näyttäydyn erittäin mielelläni alastomana. Etenkin miesten nähden, mutta tunnen kyllä samaa mielihyvää myös sekaseurassa. Naisten porukassa ei sitä kihelmöintiä ja vipinää oikein ole.

Voin kuvitella että seisovan munan näkeminen ahdistaa, jos epäilee sen johtavan eitoivottuun seksiin.

Vaikeata on kuvitella, että alastomuuteen turtuisi niin paljon ettei seksi maistuisi.
 
Onnistuva mies.
Miten usein pääset riisuuntumaan miesten nähden?
On vieraiden miesten kanssa tullut ongelmia seksiehdotusten kanssa?

Kun olet ottanut vaatteet pois, niin haluaako miehet tehdä samoin?
Minulla on ainakin pienoinen haave nähdä
naisenkin riisuuntuvan, jos olen itse alaston.
Vaikkapa esittää pääsyä saunaan kanssani.

Minulla se alastomuuden ja seksin raja kulkee siinä, kun alastonna en kosketa toista osapuolta.
En puhu myöskään silloin seksistä.
Vaimolle sitten reen ne intiimimmätkin jutut
Hän kyllä voi kieltäytyä, eikä tunnu mitenkään pahalle.
Onhan se kysyminenkin jo mukava kokemus.
Jo siihen kiihottumiseen tarvitsen puhumista seksistä.
Tykkäisin kovasti, jos nainenkin yhtyisi keskusteluun.
 
alastonnainen
Olen vuosien varrella kehittänyt monia kivoja kikkoja, joiden varjolla saan näyttää paljasta vartaloani. Toki aina vaan tekisi mieli vilautella ja paljastaa vielä enemmän.
Vaikka joskus joku mies saattaa ylittää sopivan rajan, en ole kohdannut ongelmia liiallisen seksuaalisuuden kanssa. Yleensä meno pysyy kuosissaan, koska porukassa harva lähtee sooloilemaan ja esittämään.

Olen sen verran narsistinen ihminen että nautin eniten siitä, kun saa itselleni mahdollisimman suuren huomion. Siitä syystä en toivo yhteisiä nakusessioita. Alastomana joukossa, jossa muilla on vaatteet päällä. Se tuntuu parhaimmalta.
Onko outoa ?
 
Onnistuva mies.
Ilmeisesti inulla on seksin hallinta kohdallaan, koska se ei karkaa käsistä, kun on vieraita miehiä näkemässä alastomuutesi.
Ihan olisi mukava olla näkemässä.
Etenkin sen ilmeen näkeminen, kun nautit olosta muiden katseiden kohteena, olisi mielenkiintoista nähdä.
Merkitseekö katselioiden ilmeet sinulle jotakin?
Ei sekään mielestäni outoa ole, jos yksin joukossa haluaa olla.
Oletko sen sanonut muille ryhmäläisille, sillä muutenhan joku voisi kuvitella sinunkin näkevän alastoman vastapuolen?
Miten pitkiä nuo alastomuushetket on?
Vai toteutatko lyhyitä näytöksiä, koska ne ensimmäiset minuutit tuntuu parhaimmilta.
Kyllä alastomuus on ihanaa.
 
alastonnainen
Haluan näyttää alastonta, paljasta vartaloani enkä kaipaa siihen seksiä. Olen mahdollisimman oma itseni. En luo kuumia katseita tai hyväile itseäni. En myöskään levittele reisiäni, alapäätäni esitelläkseni.
Ihmisten katseitakaan en juurikaan seuraa. En ole myöskään sanonut, etteivät muut saa riisua itseään.
Alastomuushetket ovat joskus pieniä vilautuksia, joskus taas saatan olla tuntikausia täysin paljaana. Riippuu ihan tilanteesta.
Toki ne eka hetket kutkuttavat eniten.
 
Onnistuva mies.
Tuo on hieno piirre miten pystyt olemaan alaston ilman seksuaalisia tuntemuksia.
Silti koet ne hyvänolon tuntemukset.
Itse koen samallalailla alastomuuden kuten kerroit.
Olet myös vastaus pohdintaani voiko ihminen olla alasti eikä koe sitä seksuaalisena kokemuksena.
Näköjään voi, ja meitä on nyt ainakin kaksi.
Nyt jää vielä epäselväksi miten alastomuutta näkevät siihen suhtautuvat, jos heillekin tilanne on ei seksuaalinen niin silloinhan kaikki on hyvin.

Oma paras alastomuuskokemus on terveyskeskuksessa.
Sain riisuuntua siellä ihan alasti, kun ihottumaa oli ympäri kehoa.
2 hoitajaa ja lääkäri minua katseli, kaikki naisia.
Kyllä se riisuuntuminen naisten nähden tuntui hyvälle.
He otti minusta myös valokuvia, joita katselivat tietokoneella ja arvioivat mikä kuva oli paras arkistoitavaksi.
No ainakin jäi hyvä muisto terveyskeskuskäynnistä.

Muutoin minun pitää tyytyä alastioloon yksin, ja saunaan.
Yksinollessa pitää kuvitella jonkun näkevän ja muisteluihin joistakin vahinkonäkymisistä.
Nyt voin ajatella myös sinun alastomuuskokemuksia.
 
alastonnainen
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin kyllä mä lasken sen hyvänolon tunteen ja kivan kutinan jonkinlaiseksi seksuaalisuuden tunteeksi, tottakai.
Kun riisun itseni ja paljastan vartaloni muille, tunnen seksuaalista mielihyvää. Yleensä pissiliha kostuu ja jalkovälissä sykkii ihanasti. Silti ne tunne panetusta, enkä halua kosketella itseäni tai ketään muutakaan. Minulle riittää se, että saan olla alasti ja katseiden kohteena.
Toivon kovasti, että myös nämä ihmiset kokevat mielihyvää nähdessään paljaan vartaloni.
Minustakin on otettu valokuvia alastomana. Toki olen kieltänyt levittämästä niitä netissä tai muuallakaan.
 
Onnistuva mies.
Sisältäähän se paljastelu kutinaa ja positiivistä jännitystä, jotka tuntemukset on vahvasti läsnä seksissä myös.
Sinä osaat todella hyvin hallita seksuaalisuutta, jota olen tässä udellut.
Sen myös tiedän ja varmasti koen itsekin miten hyvältä tuntuu katsella naisvartaloa.
Sitten tulee se seuraava kohta mikä vaatii taitoa seksuaalisuuden hallinnassa.
Miehet kun tuossa tilanteessa alkaa haluamaan kosketella.
Onko kokemusta, ja oletko sen pystynyt estämään?
Jos vielä hallinnasta voin udella, niin kysyn vielä vähän.
Käsittääkseni naisen kostuminen ja miehen erektio vastaa toisiaan.
Ajatellaan puolison kanssa tilannetta, ollaan vaatteetpäällä , halaillaan pusutetaan.
Tulee se hyvänolontunne ja penis suurenee.
Kuinka helposti tuossa tilanteessa nainen kokee hyvänolontunteen ja kostumisen?
Nyt tulee se ratkaiseva kysymys, pystyykö nainen palaamaan normaalitilanteeseen menemättä tuosta seksin suuntaan?
Minulta tuo kyllä lopettaminen onnistuu.
Oikeastaan se on kivaa, kun voi kiihottua ja sitten hillitä ja ainahan sen kokemuksen voi uusia.
Pystyykö naiset nauttimaan samoin, vai olisiko mennä loppuunasti?
Mielestäni seksuaalisuuden pitäisi opetella, mutta neuvoista on vaan pulaa.
En minä ainakaan ole kuullut ohjeista jotka opastavat seksuaalisuuden hallintaan.
Seksuaalisuus on kuitenkin olemassa.

Mukavia alastomuushetkiä toivotan.
 
alastonnainen
Mulla ei ole ongelmia pitää seksi ja paljaan vartalon näyttäminen erillään. Niin kuin kerroin ei mua hirveästi paneta, vaikka alastomuuden näyttäminen saakin aikaan kutinaa. Vaikka joskus näenkin miesten munia, en halua koskea niitä tai antaa työnnellä sisääni. En vaikka pillu on joskus hyvinkin märkä.
Toki olen mielissäni, jos miehet tuntevat mielihyvää katsoessaan paljasta vartaloani. Sehän lienee juuri paljastelun perimmäinen tarkoitus ? Pahinta olisi, jos alastomuuteni nähtäisiin yhdentekevänä.

Joskus harvoin käy niin, että joku mies ( päissään ) alkaa ehdotella lähempää tuttavuutta. Esimerkiksi kaivamalla kovenevan munansa esiin ja heiluttelee sitä härskisti, pyrkien samalla koskettelemaan. Poistun yksinkertaisesti toisaalle ja jätän asian siihen.
 
Onnistuva mies.
Varmasti useinmiten miehet tuntee mielihyvää nähdedssään paljaan naisvartalon.
Sitä mielihyvää siitä nimenomaan saa.
Miten helposti sen miehen saaman mielihyväntunteen nainen aistii?
Mietin myös sitä miten sen tunteen voi ilmaista?
Minulla on ollut käsitys ettei sitä mielihyvän tunnetta saisi näyttää mitenkään.
Riittääkö se, kun mies katselee, en tarkoita tuijotusta, mutta katse kuitenkin käy usein vartalossasi?
Haluaisitko miehen sanovan jotakin viehättävää, jotta voisit varmistua siitä miehen kokemasta mielihyvästä?
Tuo puhuminen aiheuttaa helposti sen erektion, mutta jos se ei haittaa, niin ok.
Tuossa tilanteessa ollaan jo siinä pisteessä missä seksuaalisuus on herätetty.
Vaatii pieheltä kyllä itsehillintää ettei tilanne karkaa käsistä, mutta jos itsehillintä onnistuu, niin jälkikäteen tilanteesta jää hyvämieli.
Minulle se seksuaalisuuden herättely tuntuu hyvältä.
Vaimo ei juurikaan innostu näyttämään alastomuuttaan, niin minä saan sen mielihyvän siitä kun häntä halaamalla hyväilen, jos vielä saan sanoa jotakin seksiin liittyvää, niin ihan ok.
Jonkinaikaa kestää se tunne mikä siältää myös sen tuntemuksen kovettuneesta kalusta.
Tuntemus kestää jonkinaikaa ja vähitellen laantuu, ja hyvä muisto jää, ja uusintoja jään kaipaamaan.
No niitähän tulee jokapäivä.
Itse kyllä pitäisin siitä, kun alastomuuteni hyväksyttäisiin, ja se tuottaisi näkijälle jopa sitä mielihyvää.
 
alastonnainen
Kyllä sen miehen katseesta näkee, kun näky miellyttää. Mua ei tuijotuskaan häiritse, koska paljastan vartaloni juuri katseille ja näkemiselle. Kommentointikaan ei ole pahasta, ellei se ole härskiä tai loukkaavaa. Sopivassa mielentilassa en ole pannut pahaksi pientä pyllylle läppäisykään. Pidemmälle menevät koskettelut halua jättää.
Jos miehen muna kovenee ilman tyrkyttämistä, en näe sitä kielteisenä. Se nähdään useimmiten kielteisenä asiana, jos miehellä muna seisoo niin että sen toiset näkee. Heti ajatellaan pervoksi ja raiskaajaksi. Siinä mielessä on paljon sallitumpaa, että nainen paljastaa itsensä.
 
Onnistuva mies.
Kyllä sen miehen katseesta näkee, kun näky miellyttää. Mua ei tuijotuskaan häiritse, koska paljastan vartaloni juuri katseille ja näkemiselle. Kommentointikaan ei ole pahasta, ellei se ole härskiä tai loukkaavaa. Sopivassa mielentilassa en ole pannut pahaksi pientä pyllylle läppäisykään. Pidemmälle menevät koskettelut halua jättää.
Jos miehen muna kovenee ilman tyrkyttämistä, en näe sitä kielteisenä. Se nähdään useimmiten kielteisenä asiana, jos miehellä muna seisoo niin että sen toiset näkee. Heti ajatellaan pervoksi ja raiskaajaksi. Siinä mielessä on paljon sallitumpaa, että nainen paljastaa itsensä.
Eli tämäntyylinen keskustelu mitä me ollaan käyty olisi paikallan silloin kun sinä olet alasti?
Tuon puhumisen otin esille siksi, kun se on yksi kiihottava tekijä.
Ainakin se miestä kiihottaa, ja varmaan siksi miehet sitä mielellään käyttää.
Jälleen tulee esille se itsehillintä, siis miten pitkälle kestää sitä hyvänolontunnetta ettei homma karkaa käsistä.
Yksi tapa on puhuminen rajoista.
Kerrotko sinä miehille miksi haluat olla alasti heidän nähden, ja kerrotko ettet myöskään alastomuuden johtavan seksiyrityksiin?
Nuo asiat kun mies tietää, niin se itsehillintäkin on helpompaa.
Kyllä minä ainakin tykkäisin nähdä alastoman naisen, ja voisin vähän tuijotellakin, jos tietäisin naisen siitä pitävän.

Nuorempana minulla oli myös käsitys, että naiset tykkää nähdä miehen sukuelimen, mutta elämä on opettanut ettei noin ole asianlaita.
Varmasti tuosta syystä pidän myös keskustelusta seksuaalisuudesta ja alastomuudesta.
Sinun kanssa keskustelu on ollut hyvin antoisaa.
Harva kuitenkin uskaltaa seksistä luontevasti, kun siihen kyselyynkään ei ole kukaan vastannut.
 
Viimeksi muokattu:
alastonnainen
Melkein mikä tahansa keskustelu ja tekeminen on paikallaan, vaikka olen ilkialasti ja vaikka juttukaveri on täysissä pukeissa. Edelleenkin toivon, ettei paljaan vartaloni näkeminen ole kiusallista, vaan saa aikaan miellyttävän tunteen. Vaikka sitten kiihotuksen.
Aina silloin tällöin kysytään, miksen esim uinnin tai saunan jälkeen pukeudu. Kerron olevani mieluummin vartalo paljaana ja toivon ettei se häiritse ketään.
Jos näet naisen vapaaehtoisesti alastomana, ei hän varmaankaan pahastu siitä että häntä katsotaan. Uskoisin että vartalonsa paljastava nainen juuri hakee sitä, että varsinkin miehet katselevat hänen alastomuuttaan. Näin on ainakin mun kohdalla.

Vaikka itselläni ei ole mitään miehen paljaan sukuelimen näkemistä vastaan ( päinvastoin ), tiedän monien tekevän siitä likaista ja pervoa.
 
Onnistuva mies.
Toivottavasti pidät myös siitä, kun kirjoittelu alastomuudestasi kiihottaa miespuolista henkilöä.
On siinä naisvartalossa jotakin niin suloisen ihanaa.
Muuten oletko lapsesta asti näyttänyt vartalosi häpeilemättä?
Minä olen aina tykännyt olla ilman vaatteita ulkona, enkä ole sitä hävennyt.
Useinmiten muut ihmiset ei pidä siitä, joten tietoisesti välttelen sitä.
En myöskään ole keksinyt syytä miksi alastomuutta pitäisi hävetä.
Käynti alastomien ihmisten uimarannalla olisi kiva kokemus, mutta sinne menosta muiden taholta tulisi paheksuntaa, joten se jää haaveiden tasolle.
Padasjoen jokakesäinen nakujuoksu olisi mukava kokemus, mutta sekin jää toteutumatta.

Sitä en ole oikein oivaltanut miksi sanotaan, että seksi on nykyään vapautuneempaa, kuin ennen, mutta alastomuus tunnetaan edelleen häpeällisenä.

Nautitaan alastomuudesta, koska se on kaunista.
 
Nude
Olen tykännyt paljastella itseäni jo alakouluikäisestä. Siskoni ja hänen kavereittensa lääkärileikkeihin olin aina valmis potilaaksi. Ratkaisevasti paremmaksi kaikki muuttui, kun teini-iässä aloin saada siemensyöksyjä. Oli uskomaton tunne, kun ensimmäisen kerran sain tyydyttää itseni loppuun saakka uimarannalla kolmen ikäiseni tytön katsellessa vain muutaman metrin päästä. Teini-ikäisenä paljastelu oli mahtavaa, koska ikäiseni tytöt olivat luonnollisesti uteliaita näkemään, mitä sieltä pojan housuista oikein paljastuu, ja samaan aikaan olin jo sen verran kehittynyt, että aikuisetkin naiset saattovat jäädä katsomaan "nuorta lihaa" niin kuin eräs heistä sanoi. Pyrin aina tilanteisiin, joissa tyttöjä tai naisia on useampi, ja että voivat itse päättää jäävätkö katsomaan vai menevätkö ohi tai poistuvat paikalta. Yhteen aikaan harrastin paljastelua ravintoloista poistuville naisporukoille sulkemisajan tienoilla. Sopivasti viihteellä olevat naiset olivat aika usein hyvää, jopa kannustavaa yleisöä. Säikyttely ei ole ollut minulle koskaan se juttu, päin vastoin. Ihaninta on saada tyydyttää itseään täysin alastomana mahdollisimman pukeutuneille naisille niin, että kontrasti omalle alastomuudelleni on mahdollisimman suuri. Juhlavasti iltapukeutunut tai asiallisesti työpukeutunut naisporukka on juhlaa. Puhumattakaan niistä parista kerrasta kun olen saanut poseerata valaistussa ikkunassa kovassa pakkasessa katseleville täysiin talvitamineisiin pukeutuneille nuorille naisille.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Naapurinpoika
Jäin 13-vuotiaana ensikerran kiinni kun masturboin kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa olohuoneessa. Siitä ikkunan ohitse kulki oikopolku jota monet käyttivät. ulkona oli pimeää, ikkunoissa läpikuultavat verhot ja sisällä valot. Makasin sohvalla viltin alla kaikessa hurmoksessa, kun yhtäkkiä ikkunaan koputettiin. Säikähdin hirveästi ja olo oli nolo ja olin järkyttynyt. Ainoa asia mitä tiesin tekijästä oli se että olin tarjonnut hänelle jollekin hetken ilon kun sai säikyttää pojan tyydyttämästä itseään.
Muutaman vuoden päästä tästä asuessamme Kotkan kestustassa olin huomannu, että naapurin vanha opettajanainen kävi aina kuudelta heti sydämenasian jälkeen tuuletusparvekkeella tupakalla. Vähitellen minulla alkoi heräämään ajatus siitä, että jospa jäisin jälleen kiinni mutta tällä kertaa tarkoituksella, vaikkei hän sitä tietäisikään. Sängyllä maatessani ja parveketta katsellessani minulla ekaksi meni pupu monesti takaisin pöksyyn ja poistuin nopeasti ikkunasta ennenkuin minua oltaisiin ennätetty nähdä. Sitten minua ärsytti kun näin hänen aina tulleen tupakalle. Lopulta päätin että en katselisi lainkaan ikkunasta ulos vaan keskittyisin vain omaan munaani ja vilkaisin ulos vain harvoin. Ekalla kerralla ei näkynyt ketään ja mietin olisiko hän jo käynyt jo polttamassa tai säikähtänyt näkemäänsä ja poistunut samoin tein takaisin sisään. Toisella kerralla kun katsoin jälleen ulos säikähdin pahanpäiväisesti kun hän oli tullut parvekkeelle ja kuinka selvästi minä hänet näin ja hän minut ja hän katsoi suoraan minun touhujani keskittyneenä. Ei mennyt kuin hetki kun minun oli otettava vierestäni paperi johon lauveta. Se oli yksi isoimmistani orgasmeistani koskaan eikä naapurini voinut olla näkemättä sitä. Kun lähes samassa katsoin häpeissäni ulos ikkunasta ja mietin kehtaisinko poistua, niin naapuri oli tehnyt sen minulle helpoksi ja poistunut ensin. Samana päivänä näin hänet ulkona ja luultavasti ensimmäistä kertaa elämässäni tervehdin häntä jolloin hän hymyillen tervehti takaisin. Tämän jälkeen me sitten tapasimmekin lähes päivittäin. Hän parvekkeella ja minä sängyssä maaten kunnes sain orgasmin. Ettei touhu olisi käynyt kyllästyttämään häntä. Sheivasin, masturboin eri asennoissa ja tyyleillä, koversin banaanista tekopillun ja aina kun ostin uudet värikkäät boxerit hän näki ne ensimmäiseksi. Jossakin kohtaa naapurikin rohkaistui ja toi myös miehensä ja ystäviään katsomaan minua hymyssäsuin. Äidiltäni hän kyseli ikääni ja kehui minua niin mukavaksi, kohteliaaksi ja reippaaksi ikäisekseni. Minä haaveilin silloin että hän olisi ollut minun opettajani koulussa ja joutuisimme olemaan tekemisissä virallisesti ja hän joutuisi arvostelemaan käytöstäni ja kokeitani vastapainoksi yksityiselämälleni.
Myöhemmin muutin uuteen kerrostaloon jota vastapäätä oli vielä korkeampi talo. Talon neljännessä kerroksessa asui mies jonka kasvoja en koskaan nähnyt joten hän jäi minulle täysin anonyymiksi, mutta hän tykkäsi katsella meidän taloa ja ikkunoita mitä varomattomien ihmisten kotona tapahtui. Aluksi karsastin ajatusta masturboimisesta miehen katsellessa. Olisiko seitsemäntoistapuolikas penis hänestä millainen ja haluaisiko hän nöyryyttää minua vai katseliko hän oikeasti mielenkiinnosta, enkä tehnyt siksi mitään. Vähitellen uteliaisuus kuitenkin kasvoi suureksi ja päätin että hän saisi katsella. Tunne oli sama kuin opettajankaaki, kun istuin olohuoneen sohvalla ja runkkasin katsoessani televisiota. Nopeat vilkaisut ulos mutta häntä ei näkynyt ja olin samalla pettynyt kuin helpottunutkin, mutta itsepintaisesti jatkoin. Sitten jälleen kun katsoin ulos hän seisoikin keskellä ikkunaansa ja katsoi minua. Iloitsin häpeissäni että hän oli siinä. Mietin miten hän suhtautuisi, mutta myös hän katsoi loppuun asti. Kun laukesin minua nolotti varsinkin kun jouduin kävelemään spermainen muna kädessä vessaan huuhtelemaan ikkunan edestä. Seuraavina päivinä toistimme saman. Jossakin vaiheessa hän alkoi ilmoittelemaan valoin kun voisin aloittaa kun olin kotona. Kun asettauduin sohvalle hän sulki sälekaihtimet ja viritteli kameran kuvaamaan minua jonka jälkeen hän avasi kaihtimet uudelleen. Tämä hermostutti minua hieman mutta olin myös mielissäni, että minua kuvataan ja helpottihan se hänenkin elämää kun ei tarvinnut seistä koko ajan vaan saattoi katsoa tietokoneelta rauhassa. Lopulta tämäkoukutti ja johti siihen etten viikonloppuisin tai edes meripäivillä voinut lähteä ulos ennenkuin olisimme runkanneet. Kun tuli syksy ja talvi ja pimeä niin sytytin olohuoneen kaikki valot että hän näkisi kunnolla ja samalla näkivät myös kaikki muutkin. Niistä tuli varmasti selviä kuvia, mutta kun tiesin että hän tirkistelee ja kuvaa ja tästä huolimatta minä tein mitä tein niin pidin itseäni ainoana vastuullisena, vaikka hän olisi julkaissutkin kuvat netissä. Ja olisihan se hauskaa kyllä netissä törmätäkin joskus omaan videoon. Tämäkin lopulta loppui siihen että muutin pois. Hauskaa runkkailua kaikille. Koskaan ei tiedä mihin se johtaa ja lopulta se silti on vain runkkailua kuitenkin.
 
vierailija
Tuossa oli yksi viestiketju että vaimo tykkää paljastella. Miten on naiset ja miehet onko kokemusta että mihenne tykkää paljastella itseään? Meillä minä paljastan itseni välillä naapurin rouvalle ja joskus muillekin. Teen sen kyllä niin että he luulevat että näkevät minut vahingossa. Mutta naapurista on hyvä nököyhteys meidän pesuhuoneeseen jossa on lasinen ulko-ovi, jätän usein jos naapuri on ulkona pesuhuoneen ovenverhon auki ja runkkaan suihkussa. Vaimoni tietää tästä ja on runkannut myös minua joskus naapurin katsellessa. Automatkoilla myös levähdyspaikoilla saatan joskus tahallaan vilauttaa kullia jos siellä on joku aikuinen nainen. Juuret tähän juontaa nuoruuteeni jolloin kävin kurkkimassa tätiäni aina kun oli yksin mökillä. Sitten kurkkiminen ja runkkaaminen piilossa ei enää riittänyt vaan runkkasin aina kossain paikassa niin että tätini saattoi nähdä minut. Teen myös sitä että kyttään kun naapuri menee postilaatikolle niin menen yhtäaikaa sinne löysissä housuissa niin että saattaa nähdä kun minun kulli on pystyssä, saan joskus orgasmin kun hän katsoo minua. Siis ilman että kulliin tarvii mitenkään koskea. Kerran paljastin itseni vaimon ystävälle kun oli meillä kylässä. Menin suohkuun kun voimo istui tämän kanssa meidän terassilla josta suihkuun näkee, enpä laittanut verhoa kiinni vaan suihkussa tyydytin itseäni ja välillä huomasin kun tuo ystävä katselee minua. Oli suunnattoman kiihottavaa ja vaimo tiesi tämänkin koska kun tuli käymään hetken kuluttua sisällä kysyi että tekikö hyvää. Sanoi vielä että vaikutti siltä että ystävä kiihottui ja piti näkemästään.
 
vierailija
Tuo on hieno piirre miten pystyt olemaan alaston ilman seksuaalisia tuntemuksia.
Silti koet ne hyvänolon tuntemukset.

Oma paras alastomuuskokemus on terveyskeskuksessa.
Sain riisuuntua siellä ihan alasti, kun ihottumaa oli ympäri kehoa.
2 hoitajaa ja lääkäri minua katseli, kaikki naisia.
Kyllä se riisuuntuminen naisten nähden tuntui hyvälle.
He otti minusta myös valokuvia, joita katselivat tietokoneella ja arvioivat mikä kuva oli paras arkistoitavaksi.
No ainakin jäi hyvä muisto terveyskeskuskäynnistä.
"Hyvänolon tuntemuksia." Joo, voihan sen noinkin ilmaista silloin, kun ei suoraan halua tunnustaa sitä, että seksuaalisista tuntemuksista on kyse.

Kiva fantasia tuo alastomuuskokemus terveyskeskuksessa. Todellisuuden puolella yleensä paita pidetään päällä, vaikka alapää olisikin paljaana. Minulla olisi kerran ollut tilaisuus paljastaa vehje naislääkärille, kun sellainen tutki iho-ongelmiani jalkovälistäni, mutta raukkamaisesti peitin vehkeeni pyyhkeellä...
 
vierailija
Me oltiin seksi lomalla etelässä vaimon kanssa juuri äsken ja oltiin myös nudisti rannalla tottakai. Samalla rannalla oli saman tyyppisiä pariskuntia muitakin ja ihan lähellä yksi pariskunta jonka mies katseli meitä vähän väliä.
Onneksi oltiin heitä kohden ja rupesin välillä avaamaan vaimon jalkoja ja vaimo oli juonessa mukana ja piti kivasti jalkoja avoimena. Mies katseli koko ajan vain enemmän ja loppujen lopuksi rupesin avaamaan vaimon häpyhuulia ja annoin nähdä myös vaimon pillun sisäpuolen.
Pari tuntia siinä meni mukavasti ja loppujen lopuksi kaikki hymyili rennosti vaikka vähän tuhmaa ehkä olikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Olen usein runkannut naapurissa asuvan naisen nähden. Usein pukeudun rintaliivit sukkanauhaliivit ja nylonit kun runkkaa ikkunan ääressä niin että hän näkee minun posliini kulli. Saan aina voimakas siemensyöksy kun hän näkee . Olen aina pitänyt itseeni paljastelusta naisille.
 

Yhteistyössä