V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole vaarallista. Mun mies haluaa viedä mua aina välillä nudisti rannoille muiden miesten katseltavaksi. Tahallaan mennään lähelle yksinäisiä miehiä ja vielä niin että ollaan miehiä kohden. Ja arvaat varmaan availeeko se mun jalkoja aina välillä niin että varmasti mun pimpero näkyy. Mutta ei ole vaarallista.Paljastelu on ok kun osaa pitää tietyt rajat mielessä. Itselläni on leveä perse ja käytän joskus matalia farkkuja tai minihameita ja en nyt voi olla aivan varma etteikö joskus olisi jotain näkynyt esim. kun kumarrun tai jotain. Jos sieltä takaa nyt vähän vilkkuu niin onko se nyt niin vaarallista ja kenelle? T Teija
Hieno nainen, mukavaa nähdä tämmöistä, kiihottavaaPaljastelu on ok kun osaa pitää tietyt rajat mielessä. Itselläni on leveä perse ja käytän joskus matalia farkkuja tai minihameita ja en nyt voi olla aivan varma etteikö joskus olisi jotain näkynyt esim. kun kumarrun tai jotain. Jos sieltä takaa nyt vähän vilkkuu niin onko se nyt niin vaarallista ja kenelle? T Teija
Päinvastoin on kiihottavaa nähdä , itsekin tykkään paljastaa posliini kullini naisillePaljastelu on ok kun osaa pitää tietyt rajat mielessä. Itselläni on leveä perse ja käytän joskus matalia farkkuja tai minihameita ja en nyt voi olla aivan varma etteikö joskus olisi jotain näkynyt esim. kun kumarrun tai jotain. Jos sieltä takaa nyt vähän vilkkuu niin onko se nyt niin vaarallista ja kenelle? T Teija
Juuri näin ihanaa kun on vielä sellaisia miehiä olemassa jotka tykkää leveälanteisista ja isoperseisistä naisista! T TeijaPäinvastoin on kiihottavaa nähdä , itsekin tykkään paljastaa posliini kullini naisille
M 64 CD![]()
Sun kannattais Teija myös kokeilla tuota naku ranta juttua, vois olla virkistävä kokemus miten miehet sua katselisivat.Juuri näin ihanaa kun on vielä sellaisia miehiä olemassa jotka tykkää leveälanteisista ja isoperseisistä naisista! T Teija
Joo jos uskallan pelkään et tulee pupu pöksyyn. Peppuvako on kyllä vilkkunut farkuista mut koko nakuilu on vielä kokematta! T: TeijaSun kannattais Teija myös kokeilla tuota naku ranta juttua, vois olla virkistävä kokemus miten miehet sua katselisivat.