R
Rokkivosu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:Mä en uskalla alkaa vielä soveltaaHyvä jos ohjetta osaan vielä lukea
![]()
Siitä se alkaa...![]()
niimpä
Meinaan opetella käyttää ompelukonettakin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:Mä en uskalla alkaa vielä soveltaaHyvä jos ohjetta osaan vielä lukea
![]()
Siitä se alkaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!!Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..
Siksi just mä tein sen ihan itseOn sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Jaa siis et tommosii summii vois villapaidast pyytää (saada )![]()
Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Jaa siis et tommosii summii vois villapaidast pyytää (saada )![]()
Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Jaa siis et tommosii summii vois villapaidast pyytää (saada )![]()
Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!!Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..
Siksi just mä tein sen ihan itseOn sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.
Et sä viittis sitä mulle paiskata?!?! Olisin ikuisesti kiitollinen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!!Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..
Siksi just mä tein sen ihan itseOn sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.
Et sä viittis sitä mulle paiskata?!?! Olisin ikuisesti kiitollinen!![]()
Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)
Hieno homma, kiitos sulle kauheesti!! :flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)
Hieno homma, kiitos sulle kauheesti!! :flower:![]()
Rokille kans =)