Paljolla neuloisit mun miehelle perinteisen neulepuseron?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Mä en uskalla alkaa vielä soveltaa :) Hyvä jos ohjetta osaan vielä lukea :D

Siitä se alkaa... :whistle:

niimpä :) En oisi vielä kesällä uskonut et MINÄ voin innostua neulomaan ja vielä oppiakin sen ja vielä et saan hienot sukat tehtyä :D
Meinaan opetella käyttää ompelukonettakin :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:
Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!! :D Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..

Siksi just mä tein sen ihan itse :D On sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.

Et sä viittis sitä mulle paiskata?!?! Olisin ikuisesti kiitollinen! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Jaa siis et tommosii summii vois villapaidast pyytää (saada ) :o

Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.

Kyllä mielelläni maksan jos on hyvä tekijä ja tekee just tuommosen perinnepaidan hvästä langasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Jaa siis et tommosii summii vois villapaidast pyytää (saada ) :o

Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.

Kyllä toki, sellaiset ihmiset suostuu järkevän hinnan maksamaan jotka tajuaa sen työmäärän ja arvostavat käsityötä :)

Mä oon jopa tytön mekon (se oli kyllä laaja..) myynyt ja sain siitä 120?. Yhen kastemekon oon kans myyny tolla hinnalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Jaa siis et tommosii summii vois villapaidast pyytää (saada ) :o

Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.

Ei edes ole paha hinta itsetehdystä. Neulekoneellakin tehdyt paidat maksaa käsityöliikkeessä about 120-150 ?.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:
Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!! :D Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..

Siksi just mä tein sen ihan itse :D On sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.

Et sä viittis sitä mulle paiskata?!?! Olisin ikuisesti kiitollinen! :D

Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:
Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!! :D Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..

Siksi just mä tein sen ihan itse :D On sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.

Et sä viittis sitä mulle paiskata?!?! Olisin ikuisesti kiitollinen! :D

Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)

Hei, jos viitsit niin minulle myös :)
Ehkä minäkin oppisin sit soveltamaan :D
 

Yhteistyössä