Paljolla neuloisit mun miehelle perinteisen neulepuseron?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Mä en uskalla alkaa vielä soveltaa :) Hyvä jos ohjetta osaan vielä lukea :D

Siitä se alkaa... :whistle:

niimpä :) En oisi vielä kesällä uskonut et MINÄ voin innostua neulomaan ja vielä oppiakin sen ja vielä et saan hienot sukat tehtyä :D
Meinaan opetella käyttää ompelukonettakin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja soveltaja:
Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!! :D Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..

Siksi just mä tein sen ihan itse :D On sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.

Et sä viittis sitä mulle paiskata?!?! Olisin ikuisesti kiitollinen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Jaa siis et tommosii summii vois villapaidast pyytää (saada ) :o

Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.

Kyllä mielelläni maksan jos on hyvä tekijä ja tekee just tuommosen perinnepaidan hvästä langasta :)

Miä ku.. No alesta sai lankoi, tei miästen villapaidan (ei olkapäänappei ) ja myin sen eräälle joka pyys, 30 eurolla.

Kyllä toki, sellaiset ihmiset suostuu järkevän hinnan maksamaan jotka tajuaa sen työmäärän ja arvostavat käsityötä :)

Mä oon jopa tytön mekon (se oli kyllä laaja..) myynyt ja sain siitä 120?. Yhen kastemekon oon kans myyny tolla hinnalla.

Ei edes ole paha hinta itsetehdystä. Neulekoneellakin tehdyt paidat maksaa käsityöliikkeessä about 120-150 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mistä sä tollasen excelin oot löytäny?!?! Mulle kans!! :D Se silmukoiden ja kavennusten laskeminen on kaikista raivostuttavinta..

Siksi just mä tein sen ihan itse :D On sitä jo muutamille kavereille leviteltykin kun sama ongelma tuntuu olevan niilläkin.

Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Pistän sut muistiin ja heti kun saan aikaiseksi rekkauduttua (ehkä huomenna) niin laitan =)

Hei, jos viitsit niin minulle myös :)
Ehkä minäkin oppisin sit soveltamaan :D

Yhteistyössä