Paljon kumppaneita - ei tauteja

  • Viestiketjun aloittaja 35v
  • Ensimmäinen viesti
35v
Onkohan minulla käynyt poikkeuksellisen hyvä tuuri, kun en ole saanut koskaan sukupuolitautia, vaikka petikumppaneita on ollut noin 30? Nuorempana tuli tyhmyyksissä harrastettua usein myös suojaamatonta seksiä. Onneksi vältyin ikäviltä jälkiseurauksilta.

Kaikki kaverini sen sijaan ovat saaneet vähintään yhden seksi taudin. Listalta löytyy klamydiaa, tippuria, herpestä, satiaisia ja kondyloomaa.

Ihan uteliaisuudesta kyselen, millaisia kokemuksia muilla on ollut. Paljonko on ollut kumppaneita ja mitä sukupuolitauteja on ollut? Ovatkon olleet 'itse aiheutettuja' vai kumppanin tuomia?
 
ex-tyhmä
Ensinnäkin, ikääsi ajatellen sinulla ei loppujen lopuksi ole paljoa kumppaneita. Vaikka tänne kohta ryntääkin joku sovinisti haukkumaan minua ja selittämään, ettei naisilla ole samoja oikeuksia kuin miehillä.

Minulla on ollut kumppaneita luullakseni 30-50, en ole laskenut, suurin osa on kännisöhelyksiä, jolloin olen ajautunut tilanteisiin enkä ole älynnyt pitää huolta itsestäni, suojaamatontakin on siis joskus tullut harrastettua. Olen alle kolmekymppinen ja nykyisin paljon viisaampi, enää en joisi niin paljoa. Vakisuhteessa nykyisin. Saldo: kondylooma (täysin oireeton) ja 2 klamydiaa.

Kondylooman suhteen voisin sanoa, että erikoisen paska mäihä, se diagnosoitiin jo ensimmäisessä papa-kokeessa 16-vuotiaana vaikka olin ollut vasta yhden kanssa "silleen". Poikakin paljastui hieman valehtelevan sorttiseksi myöhemmin, paljastui että hän olikin ollut jonkun muunkin kanssa ennen minua, todennäköisesti kondy on häneltä. Että se ei ole "oma syy", mutta nuo klamydiat ovat tasan omaa tyhmyyttä infernaalisella humalalla/tajuttomuudella ryyditettynä. Tuokin asia on käynyt mielessä, kun nyt on niin tapetilla tuo BB:n sorellamikajuttu.

Yhdellä kaverillani on laskujensa mukaan 150 eri kumppania, mutta ainakaan hän ei ole maininnut taudeista. Testeissä on kyllä käynyt. Mutta jo todennäköisyyslaskennan perusteella on hänelläkin tuo kondylooma, emme ole näistä asioista ikinä puhuneet.

Yksi toinen kaverini (26v), kumppaneita varmaan 40, on saanut 1 klamydian.

Yksi alle kolmekymppinen kamuni (mies) on kertomansa mukaan ollut ainakin n. 40 naisen kanssa, ainakin 2 klamydiaa (ja btw ihan taatusti kondylooma).

Jos nyt voisin muuttaa mennyttä, katsoisin tarkemmin kenen kanssa sammun samaan sänkyyn. Silloin olisi jääneet klamydiat saamatta.
 
tipitii
Mulla on ollu n.50 miestä ja tuloksena yksi klamydia.Vakisuhteessa en kortsua käytä,mut muissa aina paitsi sitten tämän yhden tyypin kanssa...Joo,vahingosta viisastuu.
 
n27
Repikää tästä...olen seurustellut elämäni aikana kahden miehen kanssa ja nämä kaksi ovat ainoat seksikumppanini. Silti olen sairastanut sekä klamydian että kondylooman. Myönnän että olen pikkuisen katkera kavereilleni, jotka ovat jakaneet ihan huolella, eikä mitään tauteja ole ikinä saaneet! Että näinkin voi käydä, ei tartte olla hutsu, jos on saanut sp-taudin.
 
Hertta
Melkoisia hutsuja olette, 40, 50, 150 seksikumppania!!! Huh, huh. Minua aika harva mies on kiinnostanut seksuaalisesti joten ei ole niitä seksikumppaneita paljon ollut. Aikoinaan kun tapasin mieheni, niin hän teki kyllä järisyttävän vaikutuksen ja järisyttää vieläkin, kohta neljännesvuosisata yhdessä.
 
Marseil
olen ollut 40 kanssa ja ikää on 23 vuotta.. nyt olen seurustellut jo hiukan yli 5v nykyiseni kanssa.. olin 16v ku menetin neitsyyden ja parissa vuodessa tuli siis luku täyteen.. ei mitään tauteja ole koskaan ollut vaikka vain n.5 kanssa ehkäisy oli mukana menossa..

katson olevani todella onnellinen kun mitään en ole saanut.. kaverini ollut 10 kanssa ja saldona klamydia ja kondylooma..
 
Hertta
Ihmettelen vain sitä, että miten joidenkin naisten kohdalle sattuu niin paljon miehiä joiden kanssa voi mennä sänkyyn. Itse olen varmaan hirveän ronkeli, miehen täytyy kyllä tehdä melkoinen vaikutus ensin minun korvien väliin, jotta vaikutus tuntuisi jalkovälissäkin :) ja kaiken lisäksi miehen pitää olla komea. Minulla on säännöllinen ja nautittava seksielämä mieheni kanssa eikä ole kummankaan tarvinnut vieraissa käydä.
 
Hantta
Samma ihmettelen minäkin. Jos on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita, niin silloin ei vaatimukset ole voineet kovin korkeat olla. Niin paljon fiksuja ja hyvännäköisiä miehiä ei yksinkertaisesti voi yhden naisen kohdalle osua!

Itse löysin sänkyyni kelpaavan miehen vasta parikymppisenä ja yhdessä ollaan edelleen. Kohta kymmenen vuotta todellista monogamiaa takana eikä päivääkään kaduta. Kaikilla ei toki käy yhtä hyvä tuuri.
 
Niin sitä pitää..
Voiko seksikumppaneita olla kymmeniä ellei ole vanhan ammatin harjoittaja? Tuolla määrällä tuskin on enää väliä saako siitä rahaa vai antaako ilmaiseksi!

Muistaako niiden kaikkien nimiäkään vai eikö silläkään ole väliä?
 
ex-tyhmä
PAH, vai että hutsuja. Buah! =D (Anteeksi teinimäinen ilmaisu, oli pakko). Tämäkin aihe on siitä jännä, että miehille on aivan ok kyllästyä, vaihtaa kumppania vaikka joka viikko ja naida "paremman puutteessa" vaikka tikapuita. Mutta herranjestas jos nainen tekee nuorena samaa. Naisen pitäisi vain odotella sitä mielellään ainoaa järisyttävän komeaa ja fiksua miestä jonka päästää sänkyynsä, muuten on hutsu. Niinpäniin...

Aika vanhanaikaista ajattelua, että KAIKKI naiset haluaisivat "päästä" jonkun miehen akaksi. Tuolle nimimerkki n45:lle tiedoksi, että voivoi kun olisin kyllä kelvannut akaksi kyllä, useampi ihan tasokas nuorimies on kosinutkin. =) Ja riiaajia ollut paljon kyllä, suurimman osan kanssa ei ole edes sänkyyn asti jaksanut, ei vaan ole sitten sytyttänyt. Ja suhteissani olen *aina* ollut minä se jättäjä. Yhden illan juttuja on nykynaisilla (ainakin seksuaalisesti viriileillä joilla ei sitä unelmamiestä ole kohdalle vielä osunut) ihan ilman, että toivotaan seurustelua. Jotkut jaksavat olla yhden kanssa koko ikänsä, jotkut kyllästyvät nuorena aika pian.

Mutta kun ei ole huvittanut nuorena alkaa yhden kanssa kiehnäämään nääs. Aikuisena ehti vallan mainiosti "päästä akaksi".
 
ex-tyhmä
Kyllä voi olla kymmeniä, eikä silti ole ammattilainen. mietipä. Jos on kymmenen vuoden aikana vaikka ollut 30 kumppania. Eihän siinä keskimäärin ole kuin 3 vuodessa! Ja niin edespäin laskuoppia soveltaen. Noissa lukemissa tuskin nimiäkään olisi vaikeaa muistaa, mutta mitä niillä itse asiassa onkaan väliä? Miksi muistella?

*Kukaan* ei ole tässä ketjussa sanonut, että alkaa naimaan jos vain joku spurgu viitsii pyytää. Jos sitä alkaisi tekemään, eihän sitä muuta ehtisi tehdäkään.

Saa olla kyllä aika rupu pakkaus, jos tosiaan "antaa" jokaiselle joka viitsii pyytää ja silti saa "annettua" vaivaiselle kolmelle vuodessa!

Erittäin asiaton kommentti tuolta nimimerkiltä Niin sitä pitää...
Miettisi vähän logiikkaansa.. "vanhan ammatin harjoittaja" jos on ollut kymmenien kanssa. Eiköhän niillä ammatin harjoittajilla ole ihan eri luvut mittarissa!

Ja sitäpaitsi, eikö todellakaan osata olla kommentoimatta jos kummempaa sanottavaa itse aiheeseen ei ole? =)
 
mm
Ex-tyhmä kirjoitaa viisaasti.En taujua tollasia tekopyhiä ihmisiä alkuunkaan.Onko aina pakko seurustella?Ja jos ei halua niin pakko olla ilman seksiä.Kyllä niitä hyvännäkösiä miehiä on maailmassa pilvinpimein.
 
Hantta
Tässäkin asiassa me naiset taidamme olla erilaisia: toiset ovat ronkeleita ja toiset tyytyvät vähempäänkin.

Onneksi nykymaailmassa jokainen saa toimia parhaaksi katsomallaan tavalla. Itse vain vaadin mieheltä todella paljon sekä fyysisesti että henkisesti, ennen kuin hänet sisälleni kelpuutan. Taidan kyllä tässä lajissa olla aika ääripään tyyppi. Eiköhän se ole nykyään yleisempää koeajaa useampaa miestä. Silloin valitettavasti joukkoon pakostakin osuu myös niitä kehnompia yksilöitä, joihin minä en koskisi tikullakaan.
 
ex-tyhmä
Hmm, minä en ole koskaan antanut rumien panna. Enkä muuten ole "antanut panna" muidenkaan. Ei seksi ole sitä, että nainen antaa ja mies saa, vaikka kaksinaismoralistit niin haluavatkin uskotella.

Mutta ehkä sinulla Raikulipoika vielä käy flaksi. Tsemppiä!
 
^^^^^^
Tässä lueskelin ketjua ja silmiin pisti pieni mutta hassu seikka. Ketjussa sanotaan mm, että kymmeniä sänkykumppaneita käyttävä on hutsu. Ex- tyhmää tuo ei ole ärsyttänyt lainkaan mutta sitä vastoin hän veti herneet nenään kun ylempänä yksi kommentoija fiksusti pysyi käsitteessä " maailman vanhin ammatti". Viimekädessähän ne tarkoittaa yhtä ja samaa.

Voiko olla, että korva on jo tottunut kuulemaan sanaa "hutsu" siinä määrin, että se kuulostaa tutulle ja turvalliselle johon ei enää edes reagoi kun sitävastoin varovaisempi ilmaisu sai kiukun nousemaan pintaan? Jokaisellahan on näistä oma mielipiteensä. Jos on sitä mieltä, että ahkerasti kymmenien kumppanien kanssa piehtaroiva nainen on hutsu niin hän on sitä sen kommentoijan silmissä. Jos kertoo avoimesti näitä tarinoitaan, on osattava otta vastaan kaikenlaiset mielipiteet. Eivät ne piikittelyllä taivu mieleisiksesi.

Jos on "avosylinen" niin luulisi osaavan olla myös avomielinen erilaisille mielipiteille. Yhtä avomielinen kuin niille samalla astialla tyhjennyksellä kävijöille. On turhaa loukkaantua jos niskaan sataa kaikenlaisia kmmentteja kun laittaa kaikkien luettavaksi omat sänkyjuttunsa.
 
ex-tyhmä
Luepas ensimmäinen kirjoitukseni uudestaan. Vatasin ap:n kysymykseen ihan fiksusti, en kertoillut sänkyjuttujani mitenkään repostellen, aika informatiiviseen sävyyn kerroin tapaukset, joita tuttavapiiristäni tiedän ja OHO, joukossa oli myös yksi miespuolinenkin.

Pointtisi oli ihan asiallinen, mutta lukaisit ilmeisesti aika nopeaan. Ei täällä ole kukaan kertonut, että luonaan käy kymmeniä miehiä "tyhjennyksellä" ja vieläpä ns. samanaikaisesti, niinkuin voisi käsittää tuosta "kymmenien kanssa piehtaroinnista". Nyt ihmiset ovat käsittääkseni tarkoittaneet koko elämänkaartaan ja sen aikaisia kumppaneita, kokonaismäärää, ei sitä että koko ajan olisi niiden kymmenien kanssa edelleen.

Terveisin nykyisin onnellisesti vaimo ja äiti.

Ja suututtaa ihan koko naissukupuolen puolesta, sama joillekin ilmaisuille, tuo ammattiin viittaaminen nyt oli oikeastikin harvinaisen naiivi ja tyhmä että oli taannoin pakko kommentoida. Aina on netissäkin joitakin ääliöitä että pitää tulla haukkumaan silmittömästi, keskustelut menevät pilalle.

Mikähän on näiden haukkujien tautihistoria, sehän tässä alkuperäinen kysymys olikin? Se on jännä näillä foorumeilla joissa ei ole rekisteröitymispakkoa, että esim. aiheet, joissa vähänkin sivutaan naisen seksuaalisuutta menevät aivan alatyylin häiriköinniksi. Menevätkö häiriköt remonttipalstallekin kommentoimaan, vaikka eivät itse remontoi?
 
;)
Tautihistoriaa esiintyy mitä ilmeisemmin runsaan seksielämän omaavilla naisilla kuin kommentoijilla! Siitähän tämäkin ketju vikisee!!! Jokainen sitäpaitsi käy monilla palstoilla kommentoimassa asioista joita eivät itse harrasta. Mielenkiintoa kyllä herättää naisten estottomuus suhtautua tauteihin ja seksinjakoon näinkin luontevasti kun tällä palstalla saa lukea.
 
Siiri
Kondylooman suhteen voisin sanoa, että erikoisen paska mäihä, se diagnosoitiin jo ensimmäisessä papa-kokeessa 16-vuotiaana vaikka olin ollut vasta yhden kanssa "silleen". Poikakin paljastui hieman valehtelevan sorttiseksi myöhemmin, paljastui että hän olikin ollut jonkun muunkin kanssa ennen minua, todennäköisesti kondy on häneltä.
--------
Siis mulla ihan sama juttu, 16-v, eka suhde ja eka papa. Eihän se kundi tietty tienny saaneensa siltä ekalta tyttöystävältään kondyloomaa jos se tyttö ei ollu ehtiny ees ite tietää sairastavansa. Onneks oli oireeton ja hoito tepsi eikä oo koskaan palannu. Olin tän samaisen kundin kanssa 7 vuotta, valehtelijaks se paljastui vasta suhteen loppumetreillä (hankki sivusuhteen, josta ei onneks tullu koskaan mitään tauteja mulle asti).

Mitään muuta tautia en oo koskaan saanut. Oon 32v ja 16 vuoden aikana on tullu harrastettua noin 12 miehen kanssa, joista yli puolen kanssa ilman kortsua. Luottamus on ollut suuri ja kaikki on olleet sen arvoisia.
 
Heh heh
Vanhuksia tuskin paljonkaan tänne kirjoittelee. Nuoretkin osaa säännöstellä vittunsa käytön! Jotka ei osaa ovat siis halpoja lutkia. Työväline aina tulehtuneena. Siinäpähän kiemurtelee suutuspäissään kun kuulee olevansa kävelevä tavara.
 
arg vanhukset
No kuule en ole tavaraani jaellut eikä ole edes tauteja ollut. Mutta ärsyttään niin maan perkuleesti toi moralisointi.. mitäs sinä harrastat ? - henkistä väkivaltaa,- fyysistä väkivaltaa ? - oletko huono äiti ? ,- Huono kumppani ? - huono ystävä--???
 

Yhteistyössä