Paljon kumppaneita - ei tauteja

  • Viestiketjun aloittaja 35v
  • Ensimmäinen viesti
N 27, n. 40 kumppania
Voi voi, tosi ikävä lukea kirjoituksia joista huokuu vanhanaikainen moralismi, ehkä jopa kateus, kun jollain on ollut "paljon" kumppaneita.

Tosiaankin, esim. 30 kumppania 30-vuotiaalle ei todellakaan ole kovin paljon.
Eikä kyse ole kriteereistä tai niiden puuttumisesta - joillain on vain vilkkaampi seuraelämä, käy ehkä enemmän ulkona jolloin tilaisuuksiakin sattuu kohdalle enemmän. Ehkä vielä tärkeämpänä syynä se, että joillain on vain voimakkaampi libido kuin toisilla. Ja ei, sekään ei ole mikään huoran merkki, eikä tarkoita että haluaisi antaa kaikille tms.

Ap:lle vielä: oletko varma ettei sinulla ole kondyloomaa? Sehän on naisella (yleensä) oireeton, havaitaan vain papassa, ei varsinaisissa sp-tautitesteissä.
 
Nimimerkki
Tämä yksi täällä vaan vaihtelee nikkiä niin, että näppäimet savuaa ja tukee omia kirjoituksiaan!!!! 40 kumppanin 27v nainen, vierailija ym...yksi ja sama kirjoittaja kun tuolla aiemminkin. Osaa sitten puolustaa asiaansa sitkeästi. Olis elänyt siivosti niin nyt ei tarttis itkua vääntää kun näkee ettei toisten tarvitse katua ja ravata lääkärissä pilluaan paikkauttamassa.
 
2 tytärtä
Minun tyttäreni eivät jakele vehjettään joka viikonloppu eri miehille. Ovat alle 20-vuotiaita ja kummallakin on oma poikaystävä. Taitaa olla toisella toinen menossa. Että laskelmien mukaan kumppaneita 10:ssä vuodessa on ehkä enintään 5. Mutta kyllä heillä hyvin menee, että seurustelu kestäää kyllä vuosiakin, ellei peräti naimisiin mene. Pojat arvostaa kunnollisia tyttöjä. Kauniitakin ovat vielä, mutteivat lutkia. Toisella meni puoli v. ennenkuin uskalsivat sänkyyn mennä.
 
Yksi mies, paljon seksiä
Alkuperäinen kirjoittaja :
Taitaa täällä vaan vanhat huorat kirjoitella.Älkää itkekö kun miehenne käy muuallla panolla kun ite ootte "siveydensipuleita",ovathan onnellisia edes jossain kun eivät teidän kanssanne!
Niin miten tämä tähän liittyy? Jos naisella on vähän kumppaneita niin mies käy vieraissa?

 
Guest
Taitaa sit sama kirjoittaa puolesta ja yksi vain vastaan jos kerran vain yksi kirjottelee.Eli vedä sinä siveydensipuli herne nenästä pois.Nykyajan nuoret,alle kakskymppisethän ne just niitä lutkia on ulkonäöltään.Ja teidän miehet niitä kovasti katselee.Mistä äiti voi tietää mitä elämää tytär OIKEASTI viettää,varsinkin jos asuvat jo omassa kämpässä.
 
arg vanhukset
Siis sehän on hyvä homma "2-tytärtä" - että sinulla on tyttäret jotka seurustelevat ja ovat uskollisia. Kysymys ei ole siitä ettäkö parisuhde olisi huono asia, tai runsas miesmäärä makuukammarissa on joku ylepyden aihe tms. Mä vaan peräänkuulutan että ihmiset elävät erilailla. Tämä keskustelu ei mene mihinkään, me kaikki sen tiedämme mutta se että täällä on näitä ' ensimäisen kiven' heittäjiä näin paljon on se hämmästyttävää. Joskus tekisi mieli sanoa, että pussaateko "huorittelija" miestänne tuolla suulla. Seksi on iloinen asia, se että ei seurustele ei myöskään ole moralisesti epäilyttävää.. ihmiset tutustuvat toisiinsa, ihastuvat, tuntevat kiihkoa toisia ihmisiä kohtaan ja toteuttavat sitä mielihalua. Joskus seurustelu ei sov kuvioihin, joskus voi huomata ettei tuo ihminen nyt olekkaan minun elämäni rakkaus ja hommat jää siihen, ja jotkut eivät edes etsi sitä Yhtä. Onko siinä mitään vikaa ? Ei,- en usko että he/te jotka ovat jonkun taudin saaneet ovat varta vasten sitä hakeneet. Kyllä, joidenkin mieelstä se on edesvastuutonta, okeiokei, on on. Mutta jonkinlaista kunnioitusta, se on niin helppo tuntemattomille sanoa mitä lystää. Mutta ihmisarvoa nämä asiat eivät vähennä laisinkaan, vaikka kuinka niin haluaisitte uskoa. Se että on niin helppo sanoa ja moralisoida mutta kuinkas varma sinä voit olla että esim.ystäväpiirissäsi on samat jauhot pussissa kuin teillä ? Miehet saavat tälläiset asiat niiiin paljon helpommin anteeksi kuin naiset, vieläkin.
 
Voi herranpieksut
vierailija nyt täällä kovasti kampeaa toisten miehiä asiakkaakseen mutta ei auta itkut markkinoilla. Vaikka kuinka hakkaisit päätäsi seinään niin tehtyä et saa tekemättömäksi. Kyllä ne huorahtavat sutturat on ihan eri kaliberia kun normaalit naiset ja sillä siisti. Sinä olet ajautunut toisentyyppiseen elämään mutta näin ei ole kaikkien kohdalla. Shit happends! Nuole nyt näppejäsi mutta älä jäkätä muille joilla ei ole osaa eikä arpaa sinun kohtaloosi. Et onnistu syyllistämään muita siitä, että horvisi on loppuunajettu.

Ei 40:een mieheen voi olla kaikkiin rakastunut. Sitä kännissä revanlevittelyä se on ja huteran naisen hommaa. Itsehän tuolla alussa jo sen teitte selväksi, viinan kanssa läträämistä ja siitä sitten alapään höyläämiseen. Halpaa se on, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei nykynuoret eikä vanhemmatkaan joilla on itsekunnioitus kohdallaan jakele viinahuuruissa tai selvinpäin itseään. Jankuta vaikka kuikna kivien heitoista ja tuomitsemisesta. Se on kylmä tosi-asia.

Pussata? Sitä tekee lapset hiekkalaatikolla toisen poskelle moiskauttaen. Aikuiset suutelee!
 
Guest
Miksi seksi kuuluisi vain niille ketkä ovat toisiinsa rakastuneet?Ei seksi ja rakkaus ole sama asia.Eihän nää lumput ketkä kiviä heittelee anna kuitenkaan miehilleen vaikka ehkä rakastavatkin ja miehet taas käyvät panemassa toisia vaikka eivät heitä ehkä rakastakaan.No,paha saa aina palkkansa,toivottavasti nämä hurskastelijat joutuvat sinne mihin kuuluvatkin eli helvettiin.Ja se teidän toosanne ei kyllä siitä huonone vaikka kuinka usein olisi seksiä,winkwink...
 
vierailijalle
Ei täällä siveydensipuleita ole. On vaan tavallisia itsestään huoltapitäviä ihmisiä ja niitä jotka porskuttaa sokeasti läpi elämän ja sängystä toiseen millä verukkein milloinkin. Kyllä vanhemmat todella tietävät mitä jälkipolvi tekee. Itsehän he ovat lapsensa kasvattaneet! Jos kaikki on perheissä kohdallaan, on lastenkin käytös kohdallaan. Jos parikymppinen tyttö on haalinut sänkyynsä letkan miehiä jo siinä iässä, ei lähtököhdatkaan ole olleet kovin suotuisat. Muutaman palstan naisen kasvatuksesta niitä maratooninaiskentelijoita voi hyvinkin kasvaa ellei tyttöparan omat aivot hälytä hyvissä ajoin jarruttamaan. Johan tautien kasvavat määrätkin osoittaa mitä tämä vapaa seksi-elämä on tuonut tullessaan. Naiset on kuin Sveitsiläiset juustot, täyteen reiitettyjä.
 
B.B
Se ex-tyhmä, argh vanhukset jne..nikki jättää välilyönnit pois piiloutuakseen paremmin uuden nikin taakse!!! Kuvitteli sen johtavan harhaan mutta......ei sekään tepsi. :D Huvittavaa seurata.
 
arg vanhukset
Anteeksi,minulla on lukihäiriö ja sen vuoksi kirjoitukseni on mitä se on. En ole ex-tyhmä tai muukaan muu nimimerkki vaan ihan oma itseni. Selväksi tuli, pitäkää mielipiteeni, niin pidän minäkin. Nyt seksi näyttää jo vaikuttavan koulunkäyntiin ja mistäköhän piireistä mahdetaan puhua..? - niin, mun seksipiireistä tietysti. Itseasiassa minä olen seurusteleva ihminen, olen harrastanut 3krtaa yhdenillan juttuja, ja oikein kondoomin kanssa (huiiii!), ja minä pussaan kumppaniani (olen kolmekymppinen, eli en ilmeisesti aikuinen). Upeaa kun jengi vetää täällä niin hirveet herneet nokkaansa, ja myönnän niin tein minäkin. Onhan se hyvä että täällä on ihmisiä joilla on terve moraalinen kanta asioihin, mutta siinähän se on; moraalin kun kaikki määrittää itse. Vielä ei lakikirjat kiellä yhden-illan juttuja, mutta ehkä teidän pitäisi alkaa ajamaan sitä asiaa. Kristillinen puolue esim olisi varmasti täysin teidän takana, kokeilkaahan, sillä ehkä saavutatte jotain, tai sitten ei. Niinkuin Nylon beat joskus lauloi: seksi vie ja taksi tuo.
 
Smack , smock, plaff
Pussaaminen on typerä sana joka kuvastaa kuivaa moiskausta poskelle. Suomalaiset yleensä puhuu "pussaamisesta" kun se "suuteleminen" kuuluu niihin vaikeasti puhuttaviin asioihin. Kaiken on oltava pelkistettyä ja kuulostettava teennäisen vaatimattomalle. Pussaamisesta ainakin on romantiikka kaukana vai moiskitteko te toisianne rakastellessakin kova-äänisesti? Sitähän se pussaaminen olisi, kuivaa näykkimistä sinne tänne. Kamalaa.

Minä kieltäydyn "pussailemasta "ketään. Lapsia suukottelen, samoin ystäviä ja tuttavia tervehtiessä mutta miestäni suutelen. " Voi herranpieksut "on oikeassa, uskon, että hänkin tarkoitti kommentillaan juuri tätä.

Miten te kumppaninne kanssa sitten sanotte? " pussaa minua"? Onko ne estot silloinkin mukana vai uskallatteko käyttää sanaa "suutele"?
 
Guest
Niinhän ne vanhemmat LUULEE tietävänsä teiniensä menemisestä,mutta tuollahan niitä kaduilla näkyy.Ritsapillut on mutakuonojen kimpussa jalat levällään tupakka suupielessä.Ja vanhemmat eivät tiedä mitään.Tää on kyllä ihan hauskaa kun mummo luulee olevansa kaikkivaltias,ykshän älykääpiö täällä vaan kirjottelee,onko miehes huorissa?
 
vierailijalle
Itsepähän ne ritsapillunne kasvatatte ja omat äijänne laukkaa huorissa. Huorien tavoille opetetut naikkoset täällä sitten roikkuu netissä kertomassa miten huoraavat ja vitut on ruvella. Tämä vierailija on se yks ja sama joka vetää tätä ketjua!!!! Katkeroitunut lumppu joka olis halunnut olla toisenlainen, haluttava nainen eikä kaikkien käyttämä yleinen tulehtunut vittu. Sitä saa mitä tilaa! Näyttää potuttavan raskaasti mutta oma on tuskasi.:D
 
arg vanhukset
pusu, suukko, suudelma.
seksi, nussiminen, naiminen, rakastelu
yhden kanssa, kahden kanssa vai sadan kanssa.
mies, nainen, tyttö, poika
swing, ryhmäseksi, masturbointi
..ja kaikki haluaa vain rakastaa..
 
sampo
Vedä ittes hirteen jos noin kateellinen oot.Ei taida näitä lumppuja haluta kukaan kun ovat noin kateellisia.Ite niitä horoja kasvatatte tekopyhillä säännöillänne,pakkohan niiden pikkulutkien on mulkkua lutkuttaa kun kotona on niin vaikeeta nipon äitin kanssa ja isäkin juoksee maksullisissa.Sieltähän sen "hyvän" mallin saa,nuoret on kapinallisia.Omia tyttäriännehän haukutte...
 
huh huh
On tästäkin "keskustelusta" tullut mielenkiintoista seurattavaa! Ihmiset haukkuvat kilpaa toisiaan ja tekevät tikusta asiaa. Huh huh... Mutta kun kerran tälle linjalle on lähdetty, kannan minäkin korteni kasaan.
Ikää on 23 vuotta ja miehiä sängyssäni on vieraillut n. 20. Tauteja on saldona kondylooma, joka muuten asiasta toiseen voi tarttua kortsun käytöstä huolimatta, ja yksi klamydia-tartunta. Kondylooma ilmeni pitkäaikaisessa suhteessa ja tuli kummallekin yllätyksenä. Molemmat kävivät testeissä suhteen alussa ja kun mitään tauteja ei testien mukaan ollut, päätimme luopua kortsun käytöstä. Ei ole varmuutta kumpi kondylooman on ensin saanut. Miehelläni ei ole vielä tänä päivänäkään ollut näkyviä muutoksia, toisin kun minulla. Klamydian sain mieheltä (ei mikään yhden illan juttu), joka omien sanojensa mukaan oli täysin terve. Tietoon luottaen uskaltauduin harrastamaan suojaamatonta seksiä ja hullustihan siinä kävi.
Yhden illan juttuja on ollut muutamia ja niitä en osaa katua ollenkaan. Hauskaa oli, selvinpäin ja kännissä. Valtaosa seksikumppaneistani on ollut kuitenkin pitempiaikaisia tuttavuuksia tai miesystäviä. Kun kondylooma selvisi minulle, ajattelin sen olevan maksu villistä baarituksesta, mutta ajan kanssa olen huomannut, että sen olen saattanut saada jo ensimmäiseltä poikaystävältäni. Klamydiasta opin ettei miehiin, joilla on pillu mielessä, kannata kovinkaan paljoa luottaa, vaikka kuinka kuvittelisi tuntevansa tyypin. Kannattaa melkein kävellä käsi kädessä testeihin ennen seksin harrastamista. Itse olen jokaisen seurustelusuhteen alussa käynyt testeissä, ihan vaan mielenrauhan vuoksi. Silloin voi hyvin mielin sanoa olevansa terve. Kondyloomahan tietysti on poikkeus tässä jutussa, mutta kun se on kerran todettu, tietää sen olemassaolosta ilman tutkimuksiakin!
Itse en jaksa moralisoida ahkeria sekstaajia, kunhan jokainen vaan muistaisi pitää huolta omasta terveydestään ja myös sen kumppanin, olisi kyse sitten pikapanosta baarin vessassa tai jostain vakavammasta!
 
N 27, n. 40 kumppania
Huh huh -nimimerkiltä asiallista ja järkevää tekstiä. Panee ihmettelemään missä pusikossa jotkut taivastelijat täällä ovat eläneet, vai onko näiden moralistien keski-ikä 60v->?

Miksi pitäisi olla rakastunut harrastaakseen seksiä? Tai toisinpäin: miksi pitäisi harrastaa seksiä jos rakastaa? Kaksi aivan eri asiaa, ei välttämättä liity toisiinsa mitenkään.

Niin, ja minäkin olen aivan oma itseni, enkä ole kirjoittanut tähän keskusteluun millään muulla nimimerkillä. Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta meitä, joiden mielestä naisellakin on oikeus kokeiluihin ja usempaan kumppaniin, on enemmän kuin yksi.
 
;)
Kukaan ei kiellä keneltäkään mitään. Oikeuksista kun puhutaan niin niiden joukkoon kärkipäässä kuuluu sananvapaus ja mielipiteen ilmaisu!Kannattaa miettiä miksi vapaan seksin harrastajat menee pois tolaltaan ja alkaa vainota niitä jotka esittää vastustavan mielipiteen!!!! Jos on omasta asenteestaan vakuuttunut, ei muiden sanomiset pitäisi paljon liikuttaa.

Jos yleisellä tasolla esittää olevansa kymmeniä tai satoja seksikumppaneita vastaan, se pitäisi osata hyväksyä samalla tavalla kun ne kommentit joissa soi aploodit sille toiminnalle. Sitävastoin on huomattavissa henkiökohtaiset hyökkäykset näitä kommentoijia kohtaan heti miten. Siitä voimme nähdä selvästi millaisista ihmisryhmistä on kysymys. Metsäkin vastaa jos sinne huudetaan. Kun alkaa herjata henkiökohtaisella taholla, voi odottaa saavansa samalla mitalla takaisin!

Aina sen huomaa kuka ei siedä oman totuutensa koskettamista!
 
ex-tyhmä
Ohhoh, onpa täällä hirvittävän paljon kirjoittajia, jotka raivostuvat ja osoittavat sen infantiililla aggressiolla. =)

Nyt tulin huvikseni lukemaan, EN OLE vaihtanut mitään nikkiä välillä! Ei ole tullut mieleenikään niin suurella innolla seurata palstaa. Onpa täällä fanaattisia, ilkeitä ja tyhmiä ihmisiä jotka haluavat painaa muita alaspäin sovinistisilla kriteereillä.

Enkä minä ole täällä mitään itkenyt, eipä siviilielämässä ole tullut ainuttakaan kielteistä kommenttia elämästäni, tosin en asukaan missään perähikiällä! On tietysti aivan eri asia vetäistä vaikkapa tuo maaginen 30 kumppania jossain Kälviällä kuin vaikkapa New Yorkissa (tämä vain esimerkkinä).

En ole myöskään kehuskellut enkä itse aloittanut kenenkään haukkumista henkilökohtaisesti. Oletteko muut panneet merkille, että ihan aina tällaisissa ketjuissa ne ovat nuo "siveät" tai sovinistit, jotka aloittavat herjaamisen, kertovat ihan kuin tietäisivät, että "Te huorat ootte sitä ja tätä, teillä menee näin ja niin huonosti plaaplaa". Mistä he sellaista voivat olla tietävinään?

On se kumma, että pitää hyökätä ja nimitella tuollaisella aggressiolla, hui. Ja tuo yleistys! Voi ei, miten ihmeessä VOITTE tietää minun ja muiden kirjoittajien elämästä ja asioista lähes KAIKEN?? (Siis että miten emme kelpaa kenellekään, miten huonosti elämässä on mennyt, mitä KAIKKI meistä ajattelevat jne) Alkakaa ennustajiksi/selvänäkijöiksi, mokomat pääsiäisämmät! =)

En kyllä ihmettele, miksi useimmat naiset pitävät suunsa kiinni kumppaniensa määrästä ainakin perähikiöillä.

Vaikka miten haukkujat yritätte uskotella useamman kuin 3(?) miehen kanssa olleen naisen olevan joku rupinen ja paskainen luuserihylkiö sosiaalitapaus joka ei kelpaa kenellekään tasokkaalle miehelle, metsään meni katkeruutenne ja vihanne. HAH!

Miten muuten ajattelette miehestä, jolla on ollut kymmeniä? Jos haukkumisenne on sukupuolesta riippumatonta, sitten ymmärrän sen paremmin.

Argumenttien taso kielii jo jotain. Häiriintyneiden kanssa on turha ruveta inttämään. Tai ehkä niitä onkin vain yksi.

Tyhmää enää kirjoittaa tänne, fanaatikkojen kanssa ei voi keskustella, korkeintaan inttää. Aivan sama, kun menisi ääriuskovaisten herätysjuhlille kertomaan vaikkapa, että ehkä naispappeus ja homous voisi ollakin ok =) Sen tietää, mitä saa vastaansa.
Montako sivua vielä jaksatte purkaa kiukkuanne? 12?

Turha teidän on enää raivota, ainakaan minä en aggressiostanne loukkaannu, itse tiedän mikä olen ja tiedän senkin, että te olette ihan hakoteillä.
 
provoilu
jos ex-tyhmä meinasit noita nimimerkkiä Heh heh, Nimimerkki ja B.B, niin ihan selviä provoja ovat ja varmaankin sama kirjoittaja joka saa kiksejä provoamisesta, haluavat vain ärsyttää, ei kannata mennä mukaan juttuun ;)

 
Ei väsy
Ex-tyhmä ei mitenkään suurella innolla seuraile palstaa eikä ole kiinnostunut jutuista mutta kirjoitti pisimmän ja katkerimman vuodatuksen!! Sama ihminen muiden nikkien takaa taas esiintyi...: D: D
 
yhden miehen nainen
Olen huomannut, että jos ihminen uskoo korkeampaan moraaliin ja myös käyttäytyy sen mukaisesti, niin joutuu tavallaan syytettyjen penkille. Tällainen nainen on ennakkoluuloinen ja varmaan täysin kylmä tai todella inhoaa miehiä ja seksiä. Ehkä se on nykyaikana outoa jos nainen ei halua hyppiä sängystä toiseen eikä häntä kiinnostaa seksin harrastaminen mahdollisimman monen miehen kanssa. Naiselta täytyy puuttua itsekunnioitus kokonaan jos kerran kykenee kymmeniin ja jopa satoihin seksisuhteisiin miesten kanssa.
 

Yhteistyössä