Paljon kumppaneita - ei tauteja

  • Viestiketjun aloittaja 35v
  • Ensimmäinen viesti
:(
Jokainen tehköön niinkuin tahtoo:) mutta itse olen vierestä katsellut, kuinka tuttuja, joilla pano vaihtuu joka viikonloppu... Välillä on ollut muutaman viikonkin "suhteita", mutta lähes joka baarereissulla on eri tyyppi mukaan tarttunut.

Sukupuolitauteja on saatu (ja ehkä tietämättään jaettu eteenpäinkin...?) onneksi lähinnä klamydiaa.

Usein olen saanut toimia olkapäänä henkisen morkkiksen tultua, kun jatkoille tullut tyyppi on pannut sammunutta kaveriani ja häipynyt jättäen mällit reisille. Tätä tapahtunut siis kolmelle kaverilleni... :(

Nykyään jokaiselle heistä on enemmän tai vähemmän vakava parisuhde (yhdessä oltu siis kauan, ehkä villit nuoruus vuodet ovat takanapäin...?) mutta yksi asia yhdistää heitä kaikkia; entisten panojen määrää ei ole kukaan rehellisesti pystynyt kertomaan kumppanilleen.
Miksei? Tätä kysyisin tämän ketjun kirjoittajilta, joilla noita kumppaneita on kymmeniä...

Itselläni oli onni, että aloin seurustelemaan nuorena. Suhde kaatui muutaman vuoden kuluttua koska kliseisesti "kasvoimme erilleen", mutta olen jälkikäteen miettinyt, tuon suhteen "pelastaneen" minut yhden illan suhteilta. Opin jo 15-vuotiaana käsittämään mitä on aito rakkaus ja hellyys. Alun ujosta ja herkästä rakastelusta seksielämämme kehittyi erittäin monipuoliseksi;) Oli kiva kokeilla kaikkea uutta tutun kumppanin kanssa, pystyimme nauramaan yhdessä jos kaikki ei mennytään ihan niinkuin piti:)

Tuossa pitkässä suhteessa opin myös keskustelemaan myös seksistä, huomaamaan mistä toinen pitää, ja ennen kaikkea "vaatimaan" itselleni hyvää seksiä, toisin sanoen sitä että minut huomiodaan naisena, ei nähdä vain "reikänä". Sillä rakasteluun virittäytyminen alkaa usein jo tunteja ennen, kauniista sanoista, pepun hyväilystä, suukottelusta, halittelusta ymv. mitä ei känninen baarista pokattu mies yleesä kykene antamaan...

Itse olen pari kertaa sortunut yhden illan juttuihin, en saanut niistä mitää:( Olo oli vain käytetty ja tyhjä aamulla. Vahingoista viisastuneena, en enää koskaan ole mennyt, enkä aio mennä sänkyyn miehen kanssa "ensimmäisenä iltana". Tahdon että minua arvostetaan naisena:) Ja olenkin aina löytänyt hyviä miehiä rinnalleni, nyt sen parhaimman ja menemme naimisiin ensi kesänä:)

Kun olen puhunut näistä asioista miesten kanssa, niin uskokaa tai älkää, monet miehet eivät pidä naisesta joka muutama tunti tutustumisesta on ottamassa kullia suuhunsa... Osa saattaa alkaa seksiin, mutta harva mies näkee tälläistä naista potentiaalisena "vaimonaan". Ja ymmärrän tuon näkökannan, sillä kyllä kai siinä väkisin tulee mieleen, onko tuo nainen tehnyt joka viikonloppu saman tempun jollekkin ukolle...

En siis ymmärrä yhden illan suhteita, sitä vastoin ns."vakipanot" ymmärrän. Tarkoitan nyt sinkku miestä ja -naista, jotka eivät seurustele, mutta kaipaavat seksiä. Kaksi ihmistä voi hyvin auttaa toisiaan ilman sitoumuksia, ja seksi on taatusti parempaa ja turvallisempaa kun satunnainen paneskelu baarissa pokatun kanssa;)

Vaikka yhden illan panoista joku olisi täydellinen, niin käsitykseni mukaan, siinä tulee monta hutia ennen kun törmää sellaiseen ihmiseen joka osaa antaa täydellisen tyydytyksen ensimmäisellä kertaa. Naisten pitäisi arvostaa itseään enemmän. En tarkoita nyt "neitsyenä naimisiin" ajatusta, en ymmärrä sitäkään... Mutta hiukan voisi katsoa kenelle antaa. Monestihan varsinkin opiskelija bileissä muutaman vuoden aikanan kaikki ovat olleet kaikkien kanssa... Minusta se ei ole kovin normaalia...;)



 
Lydia
Sen takia naiset eivät halua paljastaa todellista kumppanien määrää, kun monet miehet ovat heikkoitsetuntoisia, eivätkä kestäisi kuulla totuutta. Oman arvon he taas katsovat nousevan sitä enemmän mitä useampi nainen heillä itsellään on ollut. Tällaisten rassukoiden takia kumppanien määrää ei yleensä haluta paljastaa, kun ei voi tietää, kuuluuko mies heikko- vai vahvaitsetuntoisiin.

Minun arvoni tai kunnioitus miehen silmissä ei ole muuttunut miksikään useista kymmenistä petikumppaneista huolimatta. Olemme molemmat sitä mieltä, että on hyvä, että kumpikin on elänyt nuoruutensa täysillä, eikä elämättä jäänyt elämä ole jäänyt vaivaamaan. Meillä ei ole tapana vatvoa entisiä suhteita. Ne eivät vaikuta mitenkään liittoomme. Olemme onnellisia.

Minä en ole elämäni miestä koskaan etsinyt yhdenillan jutuilla. Ne olivat pelkästään hauskanpitoa. En kuvitellut, enkä edes toivonut, että joku niistä miehistä olisi kaavaillut minusta vaimoa. Enhän itsekään hakenut aviomiestä. Kivat muistot jäivät, vanhainkodissa riittää muisteltavaa.

Sellaista miestä en edes huolisi itselleni, joka nimittelee naista halventavasti, jos tällä on ollut useampia kumppaneita. Se kertoo pelkästään miehestä itsestään. En myöskään ymmärrä näitä yhtä ahdasmielisiä naisia. Lähinnä säälin heitä, jotka ovat naineet suurinpiirtein ensimmäisen kumppanin ja ovat jopa ylpeitä siitä. He eivät välttämättä tiedä mitään seksin todellisesta iloista, kun eivät ole saaneet riittävästi verteilukohteita. Ilmankos kaikki naiset eivät saa orgasmia. Eivät raukat ole vielä törmänneet mieheen, jolla on riittävät sänkytaidot. Sellainen mies löytyy vain etsimällä ja kokeilemalla.

 
Lydia
Sen takia naiset eivät halua paljastaa todellista kumppanien määrää, kun monet miehet ovat heikkoitsetuntoisia, eivätkä kestäisi kuulla totuutta. Oman arvon he taas katsovat nousevan sitä enemmän mitä useampi nainen heillä itsellään on ollut. Tällaisten rassukoiden takia kumppanien määrää ei yleensä haluta paljastaa, kun ei voi tietää, kuuluuko mies heikko- vai vahvaitsetuntoisiin.

Minun arvoni tai kunnioitus miehen silmissä ei ole muuttunut miksikään useista kymmenistä petikumppaneista huolimatta. Olemme molemmat sitä mieltä, että on hyvä, että kumpikin on elänyt nuoruutensa täysillä, eikä elämättä jäänyt elämä ole jäänyt vaivaamaan. Meillä ei ole tapana vatvoa entisiä suhteita. Ne eivät vaikuta mitenkään liittoomme. Olemme onnellisia.

Minä en ole elämäni miestä koskaan etsinyt yhdenillan jutuilla. Ne olivat pelkästään hauskanpitoa. En kuvitellut, enkä edes toivonut, että joku niistä miehistä olisi kaavaillut minusta vaimoa. Enhän itsekään hakenut aviomiestä. Kivat muistot jäivät, vanhainkodissa riittää muisteltavaa.

Sellaista miestä en edes huolisi itselleni, joka nimittelee naista halventavasti, jos tällä on ollut useampia kumppaneita. Se kertoo pelkästään miehestä itsestään. En myöskään ymmärrä näitä yhtä ahdasmielisiä naisia. Lähinnä säälin heitä, jotka ovat naineet suurinpiirtein ensimmäisen kumppanin ja ovat jopa ylpeitä siitä. He eivät välttämättä tiedä mitään seksin todellisesta iloista, kun eivät ole saaneet riittävästi verteilukohteita. Ilmankos kaikki naiset eivät saa orgasmia. Eivät raukat ole vielä törmänneet mieheen, jolla on riittävät sänkytaidot. Sellainen mies löytyy vain etsimällä ja kokeilemalla.

 
Gia
Lydia sanoikin jo paljon olennaista. Sinänsä turha herjausketju mutta kommentoinpa noihin :(:n esittämiin ajatuksiin.

Eipä ole tullut koskaan mieleeni salailla lukumääriä, tosin ei ole koskaan kysyttykään, itse olen kertonut jos on ollut jotain asiayhteyttä. Tosin sovinistien seuraan en ole ikinä hakeutunutkaan. Löytämälläni "sillä oikealla" on huomattavasti vähemmän, mutta hän onkin ollut 7v saman kanssa. On itsekin sanonut, että hänelläkin luku olisi taatusti eri luokkaa, jos olisi saanut vapaasti puhaltaa kaiken maailman pimujen kanssa. Nyt luku on laskettavissa kahden käden sormilla, ja kyseessä aika kiltti nuori mies.

Ja on sitä kuule "hiukan katsottu" kenelle on "annettu". Jos ei olisi katsottu, luku olisi varmasti tuhat, ei suinkaan kymmeniä. Hyvännäköisellä on kyllä vara valita samanlaisia, ainakin jos asuu jossain suuressa kaupungissa. Suihin en minäkään kyllä ole ottanut satunnaisilta enkä vakituisemmiltakaan, nykyiseltä kyllä ;)

Ja tuosta miehen arvostuksen ostamisesta. Mies, joka itse alkaa hommiin ekana iltana, ei voi vaatia itselleen vaimoa, joka ei koskaan niin tee. Ei muilta voi vaatia sellaista, mihin ei itse kykene. Eri asia sellainen mies, joka ei itsekään harrasta sellaista, sitten saa edellyttää mitä haluaa, tai olla edellyttämättä.

Ja kyllä ainakin minun tuntemani naiset, joilla on ollut kymmeniä tai enemmänkin, arvostavat itseään. Ei muutama kymmentä kumppania tarkoita, että kuka tahansa ruma juoppo kelpaisi. Ennemminkin olen nähnyt neljänteen tai viidenteen vastaantulijaan takertuneita petturimiesten vaimoja, jotka eivät arvosta itseään. Mies menee ja tulee miten lystää, pettää ja lapset kärsivät. Kaikki on tietysti tapauskohtaista. Mutta tuo on jo myytti, että esim. muka kolmekymppinen, jolla on muutama kymmen takana, ei arvostaisi itseään. Mistä muut sen muka tietävät?



 
Yksi
Alkuperäinen kirjoittaja Lydia:
Lähinnä säälin heitä, jotka ovat naineet suurinpiirtein ensimmäisen kumppanin ja ovat jopa ylpeitä siitä. He eivät välttämättä tiedä mitään seksin todellisesta iloista, kun eivät ole saaneet riittävästi verteilukohteita.
En todellakaan ymmärrä logiikkaasi. Jos on käynyt niin hyvä tuuri että on löytänyt sopivan kumppanin ekalla yrittämällä, tulisiko hänet jättää pelkästään siksi, koska hän sattui olemaan se ensimmäinen? Miksi lähetä kaikin puolin hyvästä parisuhteesta etsimään yhden illan juttuja ja kertapanoja? Huono vaihtokauppa, minusta ainakin...
 
Lydia
Alkuperäinen kirjoittaja Yksi:
En todellakaan ymmärrä logiikkaasi. Jos on käynyt niin hyvä tuuri että on löytänyt sopivan kumppanin ekalla yrittämällä, tulisiko hänet jättää pelkästään siksi, koska hän sattui olemaan se ensimmäinen? Miksi lähetä kaikin puolin hyvästä parisuhteesta etsimään yhden illan juttuja ja kertapanoja? Huono vaihtokauppa, minusta ainakin...
Ei tietenkään hyvää kannata mennä vaihtamaan. Äärimmäisen harvalla kuitenkin käy niin hyvä säkä, että heti ensimmäisten joukossa sen oikean löytää. Olen ihan tarpeeksi kuullut näiden nuorena vakiintuneiden valituksia puolisostaan, joten tiedän mistä puhun. Olisi kannattanut valita paremmin ajoissa.

 
keskustelu-
Paljastan teille arvon naiset salaisuuden;
Ei kukaan itseään kunnioittava mies tänä päivänä pane jakorasioita. Kenelle kelpaa sellainen, jonka haarojen välissä on vierailut jos jonkin moista rassaajaa... Yleensä nämä jakorasiat eivät ole edes kummoisen näköisiä.

Mutta sitten ovat "Aulikset", joiden kanssa petiin pääsemisestä jopa kilapillaan. "Aulis" on nainen, joka on varsin kaunis. Hän antaa ymmärtää monille, lähes kakille, mutta ei kuitenkaan ymmärrä antaa ihan kaikille. "Auliksen" kanssa on kiva istua iltaa; hän on hyvännäköinen, mukava, -sellainen josta suurin osa miehistä käyttää myös termiä "pantava". Eli häneltä istoaa helposti, mutta hänessä on myös tyyliä.

Jakorasiaan verrattuna Auliksen kanssa koetuilla seikkailuilla pääsee leuhkimaan kavereille, jakorasian kanssa vietyt hetken haluaa unohtaa, ja niistä vaikenee.
Mutta käytännössä "Aulis" on sama asia kun jakorasia, "Aulis" vaan on hiukan valikoivampi.

Jaa että mitä mies tekee naistenvaiva palstalla? Etsii tietoa vaihdevuosista!;) Kaikilla meillä on äiti;)
 
tittirii
Alkuperäinen kirjoittaja keskustelu-:
Paljastan teille arvon naiset salaisuuden;
Ei kukaan itseään kunnioittava mies tänä päivänä pane jakorasioita. Kenelle kelpaa sellainen, jonka haarojen välissä on vierailut jos jonkin moista rassaajaa... Yleensä nämä jakorasiat eivät ole edes kummoisen näköisiä.

Mutta sitten ovat "Aulikset", joiden kanssa petiin pääsemisestä jopa kilapillaan. "Aulis" on nainen, joka on varsin kaunis. Hän antaa ymmärtää monille, lähes kakille, mutta ei kuitenkaan ymmärrä antaa ihan kaikille. "Auliksen" kanssa on kiva istua iltaa; hän on hyvännäköinen, mukava, -sellainen josta suurin osa miehistä käyttää myös termiä "pantava". Eli häneltä istoaa helposti, mutta hänessä on myös tyyliä.

Jakorasiaan verrattuna Auliksen kanssa koetuilla seikkailuilla pääsee leuhkimaan kavereille, jakorasian kanssa vietyt hetken haluaa unohtaa, ja niistä vaikenee.
Mutta käytännössä "Aulis" on sama asia kun jakorasia, "Aulis" vaan on hiukan valikoivampi.

Jaa että mitä mies tekee naistenvaiva palstalla? Etsii tietoa vaihdevuosista!;) Kaikilla meillä on äiti;)
Niimpä niin, näyttäpä kelpaavan,ei ilotaloista vielä asiakkaat ole tainneet loppua:)))
ja mitä tulee "auliksiin" ilman heitä ette tekään arvon herrat kukkoilisi paneskeluillanne, teidän pistemääränne kohoaa kavereiden keskuudessa,KIITOS siitä kauniimman sukupuolen omaaville:))))
 

Yhteistyössä