P
"pypylleröinen"
Vieras
Mies pyys mut kutomaan silleki villasukat, kun oon nyt innostunut tolle ipanalle kutomaan...
Mutta. Mulla ei hermot kestä kutoa kovin ohuesta langasta, (kestää liian kauan, ja käy liian pitkäveteiseks
) joten tahtoisin kutoa jostai suht vahvasta langasta. Eli siis perus seitsemän veljestä, jne. on mun hermoille liian ohuita. Kiva ois, jos lanka löytyis Lankatalo Tapion kauppa - Tervetuloa täältä, koska mä oon muutenkin sinne laittamassa lankatilausta.
Sitten seuraava kriteeri, mä en haluu siihen mitään tekokuituja, tms. vaan ihan perus villaa tai silkkiä. Niin, että olisivat mahdollisimman lämpimät!
Yksvärinen lanka, ne mistä tulee kirjavia, on mun mielestä tosi kamalia. Värillinen lanka saa kyllä olla, mutta siis vaan yhtä väriä.
Mä kudon aika piukkaa.
Jalan koko tolla siipalla on 45, ja varresta ajattelin ihan sellasen peruspitusen. Paljon mä siis tarviin lankaa?
(Ja iso kiitos, jos joku mulle tuolta ettii hyvän, kriteeritä täyttävän langan
)
Mutta. Mulla ei hermot kestä kutoa kovin ohuesta langasta, (kestää liian kauan, ja käy liian pitkäveteiseks
Sitten seuraava kriteeri, mä en haluu siihen mitään tekokuituja, tms. vaan ihan perus villaa tai silkkiä. Niin, että olisivat mahdollisimman lämpimät!
Yksvärinen lanka, ne mistä tulee kirjavia, on mun mielestä tosi kamalia. Värillinen lanka saa kyllä olla, mutta siis vaan yhtä väriä.
Mä kudon aika piukkaa.
Jalan koko tolla siipalla on 45, ja varresta ajattelin ihan sellasen peruspitusen. Paljon mä siis tarviin lankaa?
(Ja iso kiitos, jos joku mulle tuolta ettii hyvän, kriteeritä täyttävän langan