paljon maksaa kävelytuolit????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostin toiselle lapselle kävelytuolin ja myös kolmannella aion käyttää. lapsi pääsee liikkeelle, mutta ei pääse kaatumaan eikä syömään kaikkea sillä aikaa, kun laitan esim. ruokaa. tosi kätevä peli sille ikäkaudelle.

Itse ostin kirpparilta kympillä ja aivan ajoi saman asian kuin uusi ;)
Kävelytuoli on kyllä kans sellanen, että se jaksaa herättää mielipiteitä suuntaan jos toiseen. Ne, jotka sellasen ovat hankkineet ovat tyytyväisiä ja ne, joilla sellasta ei ole, haukkuvat sitä. Mun mielestä se oli tosi näppärä just sillon, kun itse teki esim. ruokaa. Lapsi viihtyi tuolissa paljon paremmin ja oli helpompi vahtia samalla.

ajattelin tälle 8,5kk sen ostaa kun ei viihdy lattialla itsekseen ja tutuilla testattiin tuolia niin riemu tuli kun sai olla pystyssä ja näki paremmin... uuden hintaa kyselin kun mietin et mitä tarjoan käytetystä...

Alkuperäinen kirjoittaja jes:
ajattelin tälle 8,5kk sen ostaa kun ei viihdy lattialla itsekseen ja tutuilla testattiin tuolia niin riemu tuli kun sai olla pystyssä ja näki paremmin... uuden hintaa kyselin kun mietin et mitä tarjoan käytetystä...

Multa saat vaikka ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:
mutta mihin sellaista tarvii

Aivan, lapsi oppii kävelemään ilman tuota tuolia...

Kuka tässä on puhunt tarvitsemisesta??

Niin, kyllähän sitä voi turhaakin krääsää hankkia. Vois vaan pikkasen miettiä erilaisten hankintojen kohdalla sitä tarpeellisuutta ihan ekoloogisuudenkin kannalta. Älkää nyt ainakaan uusia ostako. Mun mielestä turhempaa kapistusta saa hakea!

Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:
mutta mihin sellaista tarvii

Aivan, lapsi oppii kävelemään ilman tuota tuolia...

Eihän sitä varsinaisesti kävelynopetteluun olekaan tarkoitettu nimestään huolimatta.
Varsin käyttökelpoinen vehje pienelle joka ei viihdy lattialla eikä osaa vielä itse liikkua tarpeeks vikkelään.
Pystyasento ja liikkeelle pääsy niissä on meidän lapsia miellyttänyt.

sen ekan kanssa laitoin ruoan sillai, että oli koko ajan sylissä ja oli kyllä niskatkin jumissa silloin. Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että mihinkä laitatte lapsen kun teette kotitöitä, kun on 1/2 - 1 vuoden ikäinen? Mä ainakin pelkään, että jotakin sattuu jos en ole koko ajan vieressä.

meillä tällainen

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=401200&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=3139413&categoryId=10117

kaikilla neljällä lapsella ollut kävetuoli,helpottanut elämää suunnattomasti jos pieni ei ole lattialla viihtynyt.itsekkin saanut jotain tehtyä kun laittanu lapsen kävelytuoliin =)

Yhteistyössä