Paljon maksaa Lahti, Orimattila, Kärkölä, Hollola, Mäntsälä jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluu omakotitalon, mut mitä halvimmillaan maksais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluu omakotitalon, mut mitä halvimmillaan maksais

Vieras
Jos olet rakentanut... Eli siis paljon teillä on maksanut talon rakentaminen ns.itse tehtynä... aluleelle Lahti, Orimattila, Kärkölä, Hollola, Mäntsälä. Lahden "lähiympäristö" jne. lähinnä nelostien läheisyys...

Entä mahdollisesti ns.avaimet käteen systeemillä tai puoliiksi valmmiina.

Jos joku viitsii, niin laitatko tänne mihin olet rakentanut, minkä kokoisen talon ja oletko tehnyt itse vai avaimet käteen systeemillä. Minkä firman talo... jos on ns.talopaketti.

KAIKKI kustannukset pinoon... perustus, vedet, sähköt jne.jne.... mitä kaikkia kustannuksia rakentamisessa nyt tulee...

""" Haluu omakotitalon, mut mitä halvimmillaan maksais? """

N. 200 000? voit saada helpolle tontille rakennettuna jonkun pienehkön yksinkertaisen valmistalon. Valmistalojen hinnastothan saa toimittajilta. Muurametalopaketti alkaen n.160 000? asiakkaan valmille perustuksille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
valmistalojen hinnat kun tuppaa olemaan jotain sinnepän hintoja... todellisia/toteutuneita kustannuksia tässä kartoitan.

No valmistalon hinta on aikalailla just se jos et mitään muuta. En puhu talopaketeista..

Veljeni rakensi Lahteen Kastelli-talon (talopaketti sateelta suojaan) v.05, niin että lainaa tuli 200 000?, talo on yläkertavarauksella ja tooodella paljon tehtiin itse. Hinnat noussut reippaasti noista ajoista..

Yhteistyössä