Paljon maksaisitte sitteristä (hinnoittelu apua tarvin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halvalla menee, jos 40 euroa hinnaksi laitat.. Laita huutikseen ja lähtöhinnaksi tuo 40e eikä hintavarausta.. itse voisin mksaa puolet uuden hinnasta, kun kerran hyväkuntoien on

kiesus!
oikeasti joku ostaa tuollaisen!!
näitä 'varmasti tarvitset' tavaroita jotta ei vain tartte olla lapsenkanssa. kai siin on joku äidin sydänäänijuttu ja mp3 soitin sekä videokamera

No siis jos se on käyttämätön, niin vähintään 50% markkinahinnasta saat Huuto.netistä, kun otsikoit kunnolla niin että juuri tämän tuotteen etsijät löytävät sen.

[QUOTE="vieras";23525315]Halvalla menee, jos 40 euroa hinnaksi laitat.. Laita huutikseen ja lähtöhinnaksi tuo 40e eikä hintavarausta.. itse voisin mksaa puolet uuden hinnasta, kun kerran hyväkuntoien on[/QUOTE]

Mie oon kirppikselle viemässä tavaraa jaksa alkaa huutikseen erikseen laitteleen siksi,mulla on toinen saman tyyppinen käytettynäsäilynyt mistä oon tykännyt ja tuon sain uutena ja tarjosin sitä muutamalle kotipuolen kaverille joilla lapset mutta eivät tarvinneet ni lähtekööt sitten kirppikselle jos joku sen sieltä napsis.

[QUOTE="viima";23525322]kiesus!
oikeasti joku ostaa tuollaisen!!
näitä 'varmasti tarvitset' tavaroita jotta ei vain tartte olla lapsenkanssa. kai siin on joku äidin sydänäänijuttu ja mp3 soitin sekä videokamera[/QUOTE]

täh?
tiedäksää että koliikki lapselle toi keinuva juttu on ollut ainakin siskon lapselle joskus aivan pelastus!

Yhteistyössä