K kka Vieras 05.08.2009 #1 Olisin kiitollinen jos joku kertoisi paljon jää käteen verojen jälkeen =) Kiitän.
E ei varmaan mitään isoja palkkoja Vieras 05.08.2009 #2 ei varmaan paljon.. Olen vammaisavustaja ja saan bruttona tuntipalkkaa hieman yli 9e. Olisikohan koulunkäyntiavustajilla samaa luokkaa?
ei varmaan paljon.. Olen vammaisavustaja ja saan bruttona tuntipalkkaa hieman yli 9e. Olisikohan koulunkäyntiavustajilla samaa luokkaa?
A ap Vieras 05.08.2009 #3 tiedossa on ettei se mikään hurja summa ole Mutta jos joku joka ko. hommassa on ja viitsisi kertoa niin olisin tosi kiitollinen!
tiedossa on ettei se mikään hurja summa ole Mutta jos joku joka ko. hommassa on ja viitsisi kertoa niin olisin tosi kiitollinen!
L lapsia kolme Jäsen 08.01.2009 451 0 16 05.08.2009 #4 No minäkään en tiijä, mutta käsittääkseni suurin ongelma on tuntien vähyys. Siis esim. 22 tuntia viikossa tms.
No minäkään en tiijä, mutta käsittääkseni suurin ongelma on tuntien vähyys. Siis esim. 22 tuntia viikossa tms.
N nn Vieras 05.08.2009 #5 Taas tätä samaa jauhetaan täällä. Sitä palkkaa ei voi suoraan sanoa koska riippuu tehtävistä ja viikkotuntien määrästä. Eikö tää jo ala olla kaluttu loppuun
Taas tätä samaa jauhetaan täällä. Sitä palkkaa ei voi suoraan sanoa koska riippuu tehtävistä ja viikkotuntien määrästä. Eikö tää jo ala olla kaluttu loppuun
A ap Vieras 05.08.2009 #6 ei kande vetää hernuleita nenään jos joku jotain kysyy. Mulla ei ole hajuakaan siitä että tätä on kysytty useinkin
ei kande vetää hernuleita nenään jos joku jotain kysyy. Mulla ei ole hajuakaan siitä että tätä on kysytty useinkin
N nn Vieras 06.08.2009 #7 Joo mutta yleensäkin tyhmää kysellä palkka asioista täältä kun siihen palkkaan vaikuttaa niin moni eri asia.
Joo mutta yleensäkin tyhmää kysellä palkka asioista täältä kun siihen palkkaan vaikuttaa niin moni eri asia.