paljon saan tienata palkkaa jotta se ei vaikuta puolison työmarkkinatukeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehellesi maksetaan vielä 180 päivää niin, että sun tulot ei vaikuta. Kannattaa olla tarkkana, minulla yrittivät ottaa puolison tulot huomioon ja vaativat palkkatodistuksia ym. kunnes menin itse henkilökohtaisesti käymään ja näytin paperista, että tuo 180 päivää pitää maksaa ja sitä ennen ei puolisoni tulot heille kuulu.

Tarveharkintaa puolison tulojen perusteella ei sovelleta silloin, kun työmarkkinatukea maksetaan
55 vuotta täyttäneelle, joka on täyttänyt työssäoloehdon, tai
180 ensimmäisen työttömyyspäivän ajalta perus- tai ansiopäivärahan enimmäisajan jatkoksi tai

siltä ajalta, kun henkilö osallistuu työllistymistä edistäviin palveluihin.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miehellesi maksetaan vielä 180 päivää niin, että sun tulot ei vaikuta. Kannattaa olla tarkkana, minulla yrittivät ottaa puolison tulot huomioon ja vaativat palkkatodistuksia ym. kunnes menin itse henkilökohtaisesti käymään ja näytin paperista, että tuo 180 päivää pitää maksaa ja sitä ennen ei puolisoni tulot heille kuulu.

Tarveharkintaa puolison tulojen perusteella ei sovelleta silloin, kun työmarkkinatukea maksetaan
180 ensimmäisen työttömyyspäivän ajalta perus- tai ansiopäivärahan enimmäisajan jatkoksi tai

siis nyt kun mies ollut sen 500 päivää liiton korvauksilla niin sitten saa vielä 180 päivää päälle työmarkkinatukea johon ei mun tulot vaikuttas, helpottais kummasti tilannetta. kiitos paljon avusta

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

siis nyt kun mies ollut sen 500 päivää liiton korvauksilla niin sitten saa vielä 180 päivää päälle työmarkkinatukea johon ei mun tulot vaikuttas, helpottais kummasti tilannetta. kiitos paljon avusta

Kyllä, 180 päivää saa työmarkkinatukea tuon 500 liitonpäivän lisäksi niin,e ttä sun tulot ei vaikuta.

Mutta kannattaa tosiaan olla itse tarkkana, että myös menee näin. Mulle ensin jankuttivat vastaan ja vaativat tosiaan puolison palkkatodistuksia ym.

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
tienaan brutto 2500e eli puolisoni ei saa mitään. tää on ihan kamalaa kun täytyy pienillä tuloilla ruveta elään. laina, autolaina ym miten tässä selviää
teillä ei sit o lapsia vai?
mä inakin sain, vaikka miehen bruttotulot oli tuota luokkaa, mutta meillä onkin neljä lasta

Yhteistyössä