Paljon vai vähän? (opettajan lahja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään olen saanut 2 viestiä missä molemmissa pyydetään osallistumaan opettajan yhteiseen lahjaan. Molemmat 10e.
Toinen viesti tuli neljäsluokkalaiselle joka siirtyy viidennelle. Nykyinen opettaja ollut hänellä 2 vuotta. Ensi vuonna eri opettaja.
Toinen viesti tuli kuudesluokkalaiselle. Hänkin ollut samalla opettajalla 2 vuotta.
Ite ajattelin että tuo kuudesluokkalainen vois muistaa kaikkia opettajia. Ovat pienessä kyläkoulussa jossa kolme opettajaa.
Ja minusta tuo neljäsluokkalaisen lahja liian kallis. En tiiä tuntuuko vain.
Oisko jollain lahja ideoita mies opettajalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Juu, on kallista. Meillä osallistumiset ovat olleet parin euron luokkaa ja silti saatu isot kukkakimput ja luksus-lahjakortit opettajille.

No noita ei ole kuin 8 ja jos kaikki ei osallistu. siis neljännellä. Kuudennella ei ole kuin 6 oppilasta. Et tavallaan ymmärrän nuo kuitenkin.

Mun mielestä ei ole kallis. Mä ostin opettajalle tupperin kippoja, kukan ja suklaata haen vielä lisäksi. Tytöltä sitten vielä meinaan kysyä josko hänellä on jokin juttu jonka haluaisi opettajalle lahjaksi hankia.

Meillä tyttö vaihtaa koulua ja tämä opettaja on maailman paras. Mutta kyllä mä 10? voisin laittaa lahjaan vaikkei koulua vaihdettaiskaan.