Paljonko mielestäsi musiikki saa maksaa nettikaupassa jos sen sieltä lataat? Siitä kun ei saa konkreettisesti mitään levyä ja kansia kotiin vaan vain sen musiikin koneellesi. Katselin tuolla i-tunesissa että yksi levy maksaa noin kympin. Kaupasta levyn saa noin 15-20 eurolla. Kuka on valmis maksamaan kymmenen euroa pelkästä digitaalisesta musiikkitiedostosta?
Itse ostan kaiken cd:inä. Minusta tuo on ihan kohtuuton hinta pelkälle lataukselle.
Tajonko olette valmiita maksamaan lempimusiikistanne ladattuna netistä?
Itse maksaisin musiikista ehkä pari euroa mutta levynä pari kymppiä.
Itse ostan kaiken cd:inä. Minusta tuo on ihan kohtuuton hinta pelkälle lataukselle.
Tajonko olette valmiita maksamaan lempimusiikistanne ladattuna netistä?
Itse maksaisin musiikista ehkä pari euroa mutta levynä pari kymppiä.