Paljonko keskimäärin nykyään maksaa yhdistelmävaunut?

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
Me Tampereen asukit ollaan törmätty vain nuihin ns. kalliiden kauppojen hintoihin. Kuopuksen vauva-ajasta on niin paljon aikaa etten enää edes muista mistä niitäpitäisi katsella jos vertailla haluaa hintoja :whistle:
Ja uudet ei ole mikään must, niiden perusteella vaan ajattelin tehdä alustavan hintavertailun kun mikään kiire ei vielä ole :D

Katoppa Joni nettitarjontaa! Briteistä! Saa puoleen hintaan, eikä tarvitse maksaa tulleja, kun on EU-maa. Todelliset tuontikulut oli meillä reilu 30 euroa, kun otin itse selvää ja järjestin kuriiripalvelun kautta kuljetuksen. Oli helppoa, nopeaa, eikä englannin kielitaitoa juurikaan tarvinnut. Suosittelen, jos haluat uudet vaunut ja jos haluat säästää pitkän pennin.

Alkuperäinen kirjoittaja vaunuja hankkimassa:
Moikka! Mussupussu, onko sulla ihan jotain linkkiä tännelaittaa mistä vaunut sait hankittua?

Joo, http://www.practicalpushchairs.co.uk/ tuolta mä tilasin, mutta heidän valikoima on todella rajallinen. Eli jos ei tykkää noista Phil&Tedeistä, niin muita sieltä ei tainnut saadakaan...

Kehottaisin valitsemaan jonkin mieluisan merkin ja mallin, googlaamaan sen ja sillä tavalla tekemään hintavertailuja ja ostopaikkakartoitusta.

Hope this helps!

niitä on laidasta laitaan mutta mä kyllä suosittelen ostamaan maksamaan enemmän ja ostamaan laatuvaunut. Halpiksista ei oo mihinkään, ainakaan jos aikoo käyttää useammalla lapsella. Mieluummin käytetyt laatuvaunut kuin uudet halpikset.

Yhteistyössä