Paljonko laihduttajat treenaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vierailija"

Vieras
Haluaisin laihduttaa 20 kiloa hiljalleen. Oon nyt muutaman päivän treenannut joka päivä aamuisin ja iltaisin 20 minuuttia crosstrainerilla (eli 40 min päivässä). Ruoka-annoksia oon vähän keventänyt eli lihan kanssa syön höyrytettyjä kasviksia ja muutenkin pienempiä annoksia kuin ennen. Herkut oon jättänyt pois. Kaloreita tms. en ole laskenut, mutta syön kuitenkin vähemmän ja kevyemmin, mutta niin, ettei ole heti taas nälkä.

Onkohan mahdollista laihtua esim. nyt tulevan talven aikana n. 20 kiloa jos jatkaa samaa rataa? Vai pitäisikö tehdä paljon rankempia treenejä?Lihaskuntoharjoituksia olisi jossain välissä tarkoitus aloittaa myös lisäksi.

Paljonko te treenaatte ja paljonko olette laihtuneet?

Mä olen laskenut pisteitä, käyttänyt jonkin aikaa nutrilettia ja nyt syön normiruokaa vähemmän kuin muinoin. Nyt olen kesäkuusta lähtien käynyt lenkillä 5-7 kertaa viikossa. Lenkkien pituudet on 4,5 km ja kerran viikossa yritän päästä 9km:n lenkille. Lenkeistä suurimman osan mummishölkkäilen ja osan kävelen. Painoa tippunut viidessä kuukaudessa 15 kiloa.

Minä poljen kuntopyörällä 3-5 kertaa viikossa hikitreenin, minimissään 30 km kerrallaan. Lisäksi lähes päivittäin tulee ainakin yksi 4-8 km kävelylenkki, kun vien lapsen rattailla ulos.

Olen laihtunut normaalipainon sisällä n. 6 kg kesä-elokuun aikana.

Yhteistyössä