paljonko mä uskallan tätä lasta lääkitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikon äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikon äiti

Vieras
eilen aamulla oli jo kitunen, mut ei kuumetta (37.1), sai 1v6kk mpr-rokotteen. illalla nous sit kuume ad 39. Annoin ohjeen mukaan (9kg 400g) 2ml pronaksenia, lisäks yöllä laiton 2 60mg suppoa ku kuume ei laskenu, sil sit lasi 37.7. Aamulla annoin pronaksenia ja nyt klo 11 pamo.f 125mg.. taas itkunen ja kuume selvästi nousussa äsken mittasin ni oli 38.4. Suihkussa on jo käyty ja kovasti juotu..
ps. muuta ei ole kuin tämä kuume ja luulen sen johtuvan muusta kuin rokotteesta ku mpr:ssä kuume tulee y leensä vasta 1v kuluttua ja rokotuskohta siisti.. laps on muuten virkku ja ärtysä joten lääkäriin en ole viemässä

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Pronaxenia voi antaa vain aamuin,illoin mutta panadolia 6 h välein.

Juota hyvin ja huone viileäksi.

eli voisin antaa kohtapuolii lisää panadolia.. joo me onki oltu tänään siks sisällä ja vaippasillaan, ku tääl on huomattavasti viileämpää mitä pihala

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Pronaxenia voi antaa vain aamuin,illoin mutta panadolia 6 h välein.

Juota hyvin ja huone viileäksi.

eli voisin antaa kohtapuolii lisää panadolia.. joo me onki oltu tänään siks sisällä ja vaippasillaan, ku tääl on huomattavasti viileämpää mitä pihala

Joo,6 h on välinä hyvä.
Meillä kipuun määrättiin ja painoa oli vajaa 9 kg tuolloin.
125 mg kuuden tunnin välein.
ja pronaxenista sama annos kuin teillä,2 ml kahdesti.

Jaksamisia kovasti ja paranemisia!

kiitos.. en tiiä mistä johtuu.. syö ja nukkuu hyvin.. no syöminen vähän nahkiaa, mut syö kuitenki ja nukku viimeyönä 12h heräämättä ja nukkunut kahet päikkärit. on paljomahollista et olis korvissa, mut en viitti heti kiikuttaa lääkäriin ku kuitenki nukkuu ja syö. Meil on aikasemminki ollu parikertaa tämmönen kuumejakso eikä ole ollu korvissa (oon ootellu et tulis vauvarokko kuumeen päälle), mut toistaiseksi ei ole näkyny
Taidan tehä niin et annan aamua iltaa pronaxenia ja sit siinä välissä Panadolia..

Yhteistyössä