paljonko maksaa (hääpuvusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kanaccan asiakas:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Tuhkimotarina.net tekee pukuja suht halvalla, olisin saanut sieltä puvun täysin omien toiveiden mukaan hintaan 490 :whistle:

Tuhkimotarina ei tee pukuja itse, vaan tilaa esim. kanacca nimiseltä firmalta Thaimaasta. Samat puvut maksaa tuolla Kanaccalla 100-300e postikuluineen.

Eipäs viilata pilkkua, kyllähän mä tiedän ettei he tee, mutta heidän kauttaan se tulee asiakkaalle.
Sanotaan nyt sitten että TEETTÄVÄT pukuja asiakkaan toiveen mukaan, kelpaakos tää :headwall:

Kannattaa kysellä monista eripaikoista. Itse kyselin hääpuvun teettämishintoja niin Tampereella hinnat lähtivät (varsinkin keskustanalueen liikkeissä ) jostain tyyliin 700e aloitusmaksu (joku hinta minkä ne ainakin perii tms, en oikein tiedä mitä tarkoittaa ), mutta Pirkkalassa hinnat tippuivat tosi paljon ja löysinkin yhden, joka oli muistaakseni vain jotain 100e aloitusmaksu. Monesti siis hinnat tippuvat jos ei niin keskeisellä paikalla ole ompelimo...

Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
http://www.pieninaskelin.com/shop/images/morsian.jpg

esim tuon puvun hinnaksi teetettynä tulisi reilusti yli 3000 ?

eli kaikki on suhteellista.

mutta että jopas oli nätti :o kirjaimellisesti levähti suu auki :D

Mulla oli just ton tyylinen puku, pikkuisen erikuvioiset kankaat vaan! Oho :D Kangaskin näytti samanlaiselta materiaalilta. Maksoin siitä kankaineen, teettämisineen 250e (joka oli tosi tosi halpa! eikä ollut tuttu tms ompelija ).

Alkuperäinen kirjoittaja wau:
Mulla oli just ton tyylinen puku, pikkuisen erikuvioiset kankaat vaan! Oho :D Kangaskin näytti samanlaiselta materiaalilta. Maksoin siitä kankaineen, teettämisineen 250e (joka oli tosi tosi halpa! eikä ollut tuttu tms ompelija ).

Jep samanoloisia mekkojahan saa tosi edullisestikkin, tuossa kun tuo 250? ei riitä edes materiaaleihin tai vaihtoehtoisesti pelkkiin kirjailuihin.

Yhteistyössä