Paljonko maksaisit vauvan pussilakanoista kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ne on jotkut äitiyspakkauksen lakanat niin euron tai alle (erittäin hyväkuntoisista). Jos on joku Finlaysonin tai marimekon suht uusi ja hyväkuntoinen niin ehkä max 5 euroa setistä. Sen enempää en maksaisi taaperon lakanoistakaan, ja olen ostanut useammat marimekon lakanat kaksosille kirpparilta. Pesen lakanat ennen käyttöä 90 asteen pesussa.

Ei noi mitään merkkilakanoita ole, yhdet finalysonin muumilakanat on, loput ikeasta, kodinykkösestä tai itsetehtyjä. Paria pussilakanaa on käytetty vain kertaalleen.
Natsaavia aluslakanoita ei ole, mutta useimmissa mukana tyynyliina.

Ajattelin että pyytäisin 2e niistä joissa tyynyliina ja 1,5e niistä joissa ei ole.
Onko se liikaa?

Ja sitten on vielä kysyttävä siltä, joka ei osta käytettyjä lakanoita, että miksi et?

Alkuperäinen kirjoittaja tipsu:
Ja sitten on vielä kysyttävä siltä, joka ei osta käytettyjä lakanoita, että miksi et?

En vaan tykkää. Ei ole kyllä sattunut kohdalleni siistejä, sellaisia kulehtaneita ja rupsahtaneita vain. Paljon muuten hankin tavaraa kirppareilta.

Ap! Itse ostin just kirpparilta kaks pussilakaa 1e kpl ja lakanan joka makso 0,5e. Siellä oli myynnissä myös tyynyliina+ pussilakana n.4-5 hintasia, jätin ottamatta. Eri asia jos vielä ois lakana ollu. Mä en oo oikeen noitten merkkien päälle...

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Jos ne on jotkut äitiyspakkauksen lakanat niin euron tai alle (erittäin hyväkuntoisista). Jos on joku Finlaysonin tai marimekon suht uusi ja hyväkuntoinen niin ehkä max 5 euroa setistä. Sen enempää en maksaisi taaperon lakanoistakaan, ja olen ostanut useammat marimekon lakanat kaksosille kirpparilta. Pesen lakanat ennen käyttöä 90 asteen pesussa.

ne äitiyspakkauksenhan on finlaysonin :D

Alkuperäinen kirjoittaja yksvaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Jos ne on jotkut äitiyspakkauksen lakanat niin euron tai alle (erittäin hyväkuntoisista).

Jep, ja huutiksessa noista pussilakanoista saa helposti 5?/kpl + postit ;)

Siinä tapauksessa ne on varmaan uudet ja käyttämättömät? ÄP lakanoita on tosi paljon tavallisilla kirppareilla liikenteessä ja hinnat ei ole kyllä tuota luokkaa.

mä oon myyny 5-6e kirppiksellä sellaset joissa on tyynyliina mukana ja kaik meni..ja sitte ilman tyynyliinaa ja pakkauksen lakanat 3-4e ja nekin meni et elä noin halvalla ap hinnottele

Ei noi mitään merkkilakanoita ole, yhdet finalysonin muumilakanat on, loput ikeasta, kodinykkösestä tai itsetehtyjä. Paria pussilakanaa on käytetty vain kertaalleen.
Natsaavia aluslakanoita ei ole, mutta useimmissa mukana tyynyliina.

Ajattelin että pyytäisin 2e niistä joissa tyynyliina ja 1,5e niistä joissa ei ole.
Onko se liikaa?

Muumilakanoista saat varmaan huutiksessa enemmän, noissa muissa hinta on varmaan kohdallaan. Aika paljon riippuu kuosista ja siitä miellyttääkö se ostajan silmää :) Ainakin itse ajattelen että saatan maksaa myös "merkittömästä" ja tosi hyväkuntoisesta enemmän.

Ja joku joka viisasteli että ÄP lakanat on finlaysonin, niin tarkoitin lähinnä sellaisia mitkä ei ole ÄP lakanoita vaan esim. muumikuoseja, Aappaa, Leo-lakanoita, jne, sellaisia mitä myydään ihan tavallisissa kaupoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja fe:

En vaan tykkää. Ei ole kyllä sattunut kohdalleni siistejä, sellaisia kulehtaneita ja rupsahtaneita vain. Paljon muuten hankin tavaraa kirppareilta.

Ok. Itse taas olen ostanut paljon todella siistejä lakanoita taaperoille kirpparilta :)

Yhteistyössä