Paljonko maksaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yks vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minä jättäisi tuon ikäisiä 6-tunniksi keskenään yksin. Maksaisin varmaan sen 30 kerta, eli 5 euroa tunnilta, ja sekin tuntuu jotenkin vähältä.

Mulla on 10-vuotias 3-luokkalainen, jota en voi kuvitella jättäväni päiväksi yksin. Eivätkä mun 7- ja 10-vuotiaat jää myöskään 15-vuotiaan veljensä vahdittavaksi, koska tiedän ettei siitä tulisi mitään. Viime kesänä tuon keskimmäisen kaveri oli meillä viikolla tuntikausia, kun oltiin lomalla kotona, ja söi myös meillä. Periaatteessa hänen 15-vuotiaan veljensä piti vahtia ja ruokkia poika, mutta näin ei kuitenkaan käynyt. Ja vanhempien kanssa asiasta ei oltu mitään sovittu.

[QUOTE="poikia3";26297402]En minä jättäisi tuon ikäisiä 6-tunniksi keskenään yksin. Maksaisin varmaan sen 30 kerta, eli 5 euroa tunnilta, ja sekin tuntuu jotenkin vähältä.

Mulla on 10-vuotias 3-luokkalainen, jota en voi kuvitella jättäväni päiväksi yksin. Eivätkä mun 7- ja 10-vuotiaat jää myöskään 15-vuotiaan veljensä vahdittavaksi, koska tiedän ettei siitä tulisi mitään. Viime kesänä tuon keskimmäisen kaveri oli meillä viikolla tuntikausia, kun oltiin lomalla kotona, ja söi myös meillä. Periaatteessa hänen 15-vuotiaan veljensä piti vahtia ja ruokkia poika, mutta näin ei kuitenkaan käynyt. Ja vanhempien kanssa asiasta ei oltu mitään sovittu.[/QUOTE]

Siis kenen veljen nyt piti vahtia ja ketä? Ja kuka tämä kaveri oli? Ensin veli a vahtii btä ja ctä, kenen kaveri d on? ja kuka tämä toinen 15 vuotias on joka tekstissä kirjotettuna on d:n veli? ja kenen vanhempien kanssa ei sovittu?

Sori, pitkät piuhat :D

Yhteistyössä