Paljonko maksaisitte avaamattomasta äitiyspakkauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin vain

Vieras
Kirpparille käydessä huomasin että siellä oli yks "koskematon" äitiyspakkaus. Hintaa oli laitettu 170?
En maksais...
En oikeastaan ymmärrä miksi se sitten täytyy ottaa jos tarvii myydä pois kun kuitenkin vaihtoehtona on 140? rahaa ja kuvatkin pakkauksesta on nähtävillä etukäteen.

En mitään maksaisi, ajattele miksi myynnissä, aina vaikka äitiyspakkauksen hakuoikeus saadaan niin lapsi ei elävänä synnykkään tai kuolee syntymänsä jälkeen nii mitä silloin enää tekee pakkauksella?

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
En mitään maksaisi, ajattele miksi myynnissä, aina vaikka äitiyspakkauksen hakuoikeus saadaan niin lapsi ei elävänä synnykkään tai kuolee syntymänsä jälkeen nii mitä silloin enää tekee pakkauksella?

Mutta tuskin sitten koittaisi ottaa siitä enempää kuin sen mitä olisi itse saanut vastaavasti rahana?
Mulle on itselle käynyt niin,ja lahjotin pakkauksen raskaanaolevalle kaverilleni kun halusin sen pois muistuttamasta kaikesta tapahtuneesta

mun mielestä se on ilmainen. minä varmaan antaisin sen sit jollekin, joka oikeasti tarvitsee. en ymmärrä niitäkään, jotka myyvät niitä edes halvalla kirppiksillä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
En mitään. Miksi maksaa tuollaisia hintoja, kun saman pakkauksen saan tarvittaessa ilmaiseksi!

Ei se ilmainen ole,mä ainakin lasken että se maksais sen 140? jonka muuten sais rahana.

Onhan se nyt ilmainen jos oot raskaana yli viikoilla 22.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
En mitään. Miksi maksaa tuollaisia hintoja, kun saman pakkauksen saan tarvittaessa ilmaiseksi!

Ei se ilmainen ole,mä ainakin lasken että se maksais sen 140? jonka muuten sais rahana.

Häh? Siis sä saat valita joko 140? tai pakkaus,periaatteessa vois ajatella että sä menetät siinä sen 140? mutta saat sen edestä sitten tavaraakin kyllä.

No jos asuu ulkomailla ni varmasti se kelpaisi tohon hintaan jollekki =) Tosin postimaksut vois vähän nostaa hintaa... mut jolleki tossa tilanteessa varmasti kelpais. Tai täällä itärajan pinnassa noille rajan toisella puolella asuville varmasti ihan kysyttyä kamaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Häh? Siis sä saat valita joko 140? tai pakkaus,periaatteessa vois ajatella että sä menetät siinä sen 140? mutta saat sen edestä sitten tavaraakin kyllä.

Niin just. Onhan se nyt paljon arvokkaampi kuin toi 140 ? ja tosiaan on ilmainen, saat itse valita otatko sen vai 140?.
Emmää ymmärrä sun logiikkaa. Saat sä sen 140?:kin halutessan "ilmaiseksi".

Alkuperäinen kirjoittaja on ilmainen:
mun mielestä se on ilmainen. minä varmaan antaisin sen sit jollekin, joka oikeasti tarvitsee. en ymmärrä niitäkään, jotka myyvät niitä edes halvalla kirppiksillä.

ymmärrätkö sä niitä jotka on myyny muuten vaan lahjaks saatuja vauvan vaatteita? nehän on yhtälailla ilmaseks saatu.

Kun mä otin sen äitiysavustuksen rahana, ni olisko mun pitäny antaa se sit pois ku vauva on kasvanu :xmas: koska ilmaseks se on saatu...

Oon ostanut siskolle ulkomaille pakkauksen. Mutta ei Kelalta, vaan tutuilta joille tuli 4. lapsi ja olisivat muuten ottaneet sen rahana. Maksettiin sitten heille se raha, jonka olisivat muuten saaneet Kelalta. Aika kallis oli kyllä silti tavaramäärään ja laatuun nähden.. kirppikseltä saisi vaatteet tosi halvalla ja kondomit ym. voisi jättää ostamattakin, jos ei tarvetta. Mutta siis mäkin kyllä otin esikoiselle.

niin minäkin.
mutta senhän saa ostaa muutenkin jos ei oo esim. oikeutta siihen. en kyllä nyt muista maksaako se sillon enemmän kuin toi 170?.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

niin minäkin.
mutta senhän saa ostaa muutenkin jos ei oo esim. oikeutta siihen. en kyllä nyt muista maksaako se sillon enemmän kuin toi 170?.

Just Lust kertoi tossa, että maksaa sen 274? ja risat.

Itse en tiedä paljonko olisin valmis pakkauksesta maksamaan. Itse olen kuitenkin ulkomailla asuvalle äidille myynyt pakkauksen 200?:lla, hän itse tarjosi siitä tuon verran.

Yhteistyössä