Paljonko miehenne on pois kotoa vapaa-ajallaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras-

Vieras
Meillä minä olen aikamoinen kotihiiri, pari kertaa viikossa liikuntaharrastus ja kerran viikossa kaverin näkeminen riittää.
Miehellä 3-4 krt/vko urheiluharrastus, n.3 krt/vko näkee kavereitaan muuten vaan ja lisäksi käy auttelemassa äitiään.
Usein viikonloppuisin on turnauksia tai tapahtumia,niin että on väh. 1 kokonaisen päivän pois.
Mies on aina ollut kova menemään ja minun on aina ollut yhtä vaikea sulattaa sitä..
Miten teillä muilla?

Eli miehesi on käytännössä kaikki illat poissa, ja käy kotona vain nukkumassa? Onhan toi nyt perseestä, ja varsinkin jos teillä on lapsia, tietty muutenkin.

Minun mieheni on yleensä yhtenä päivänä viikossa omissa menoissaan, minä yhtenä tai kahtena, muun vapaa-ajan vietämme perheen kesken.

Meillä on sovittu, että kaksi kertaa/viikko harrastusta riittää. Jos menee kolmanteen, pääsee lapset mukaan. Koskee molempia. Meilläkin mies käy joskus auttamassa äitiään, joka on leski, mutta sinnekin ottaa lapset mukaan.

Meillä miehellä on urheiluharrastus 1-2 iltana viikossa. Salilla käy kyllä melkein joka päivä, mutta tekee sen työpäivän aikana, joten ei vaikuta meidän iltoihin. Itse taas käyn 5krt viikossa salilla, mutta teen sen aikaisin aamulla kun muut vielä nukkuvat. Eli illat vietetään pitkälti yhdessä koko perheen kesken. Satunnaisesti saattaa olla molemmilla jotain kaveritapaamisia, mutta harvemmin.

Eli miehesi on käytännössä kaikki illat poissa, ja käy kotona vain nukkumassa? Onhan toi nyt perseestä, ja varsinkin jos teillä on lapsia, tietty muutenkin.

Minun mieheni on yleensä yhtenä päivänä viikossa omissa menoissaan, minä yhtenä tai kahtena, muun vapaa-ajan vietämme perheen kesken.

Ei nyt kaikkia iltoja.
Vakiona on joka viikko 3 krt menoa,välillä enemmän.

Maanantaina on harrastus, on koko illan pois.
Torstaina on urheiluharrastus, n.3 h.
Lauantaina on usein turnaus jolloin on koko päivän pois ja illaksi kotiin.
Sunnuntaina on n.3 h urheiluharrastus.
Miehen mielestä ei ole paljon ja tykkää viettää aikaa perheensä kanssa,minä olen eri mieltä.
Yritän siis saada vähän erilaisia perspektiivejä tähän asiaan..

En ole laskenut kertoja mutta koko ajan menossa,harrastaa metsästystä ja kalastusta ym samantapaista,kesällä sillä on aikaa kun ei ole metsästyskausi.Sitten vielä muut menot ja kaverit päälle niin ei sillä aikaa juuri ole.

pari kertaa viikossa salilla, ja pari kertaa taloyhtiön "salilla", mutta molempiin ottaa teinit mukaan. Isä-poikakoripalloa perjantaisin kahden nuoremman pojan kanssa, ja prhhesählyä lauantaisin kaikkien muiden paitsi erkkatyypin kanssa. alle kerran kahdessa viikossa muuta.
Minä lenkkeilen koiran kanssa jos tahdon omaa aikaa, mutta usein mies tulee mukaan

Salilla käy 3-4kertaa viikossa (tosin pääasiassa samaan aikaan kun itse käyn ryhmäliikunnoissa samalla salilla eli ei ole ns yhteisestä ajasta pois tämä) ja ehkä kerran max kaks viikossa jonkun kaverin kanssa kahvilla. Ulkona olusella saatta käydä ehkä kerran kuussa jolloin toki itsekin voin mennä mukaan.
Muuten on kotosalla jolloin tykkää kattella telkkaria, ja lenkittää koiraa.
Kesä-autokaudella toki aikaa menee enemmän ulkosalla auton kanssa touhuillessa, mutta sekin on sellainen mihin minä voin halutessani osallistua.

Käy kerran viikossa harrastamassa, mutta sekin alkaa sen verran myöhään että lähtee iltapalan aikaan liikeellee, tekee kylläkin yleensä 3 iltana viikossa myöhään töitä, joten yhteista vapaa-aikaa on vähän. Itse käyn myös yhtenä iltana jumpassa ja sinä aikana mies käy kahden nuorimman kanssa vanhempi-lapsi jumpassa.

[QUOTE="sasa";29245308]Kuulostaa kamalalta, jos koti on niin ankea paikka, että siellä ei voi kuin käydä nukkumassa.[/QUOTE]

Ja tämäkin asia on taas niiin mustavalkoinen, että vaihtoehdot ovat ne, että ei olla koskaan kotona tai ollaan aina kotona? Mä ehdin kyllä hyvinkin olla kotona vaikka harrastankin useana iltana viikossa. Ei ne harrastuksetkaan vie koko iltaa ja joka viikko on ainakin yksi ilta kun en lähde minnekään. Silti mulle olisi ihan liian vähän, jos saisi lähteä kotoa vain 1-3 iltana viikossa.

Yhteistyössä