Paljonko olisi sopiva hinta Emmaljungan tuplarattaista?

paljos vois pyytää -04 brio kombeista? mukaan hyttyssuoja, sadesuoja, hoitolaukku.

hyväkuntoiset, yhden lapsen käytössä olleet. ei mee kaupaksi ees 200 eukolla, ovh ostettaessa oli kuitenki 750 e

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:00 kolmen äiti82 kirjoitti:
Paljonko olisi kohtuullinen hinta pyytää vuoden 2004 mallia olevista Emmaljungan twin cerox tupla rattaista?Ovat hyväkuntoiset ja siistit,mukaan tulee jalkapeitto ja,sadesuoja ja hyttysverkko..uutena maksoivat 625e.

Laita ihmeessä huutikseen myyntiin, siellä näyttävät maksavan 400e, jopa 500e tuollasista vaunuista. Itse olin ostamassa vastaavia vaunuja lopputalvesta...
Kannattaa varmaa kokeilla! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:00 kolmen äiti82 kirjoitti:
Paljonko olisi kohtuullinen hinta pyytää vuoden 2004 mallia olevista Emmaljungan twin cerox tupla rattaista?Ovat hyväkuntoiset ja siistit,mukaan tulee jalkapeitto ja,sadesuoja ja hyttysverkko..uutena maksoivat 625e.

Asiasta poiketen, minkä ikäisiä lapsia sulla on? Olen myös 82 ja kolme lasta :D

No eipä taidakaan kannattaa 200 e myydä..Ja siis en ole ihan juuri nyt vielä niitä myymässä vaan vasta mietin että jos laittaisin myyntiin kun ei meillä ole niillä oikein enää ollut käyttöä pitkään aikaan kuin satunnaisesti..Niin ja sinulle kolmen äippä,meidän lapset on iältään esikoinen(poika) täyttää tämän kuun lopussa 5v,keskimmäinen(tyttö) on 3v3kk ja kuopus(poika)on nyt 9kk.

Yhteistyössä