Paljonko olisit valmis maksamaan kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamie

Vieras
Paljonko maksaisit äitiysavustuspakkauksen KÄYTTÄMÄTTÖMISTÄ vaatteista kirpparilla?
Olen myynyt esim. haalaria hintaan 50 centtiä, täysin käyttämätön, mutta eipä ole kelvannut kenellekkään.
Samalla kirpparilla oli samoja haalareita ja hinta vaihteli 2-20 (!!) euron välillä muilla myyjillä.

Tykkään kierrellä kirppareita ja minusta on tullut tosi pihi ostaja sen myötä, kun tarjonta on tosi hyvää ja edullista. Yleensä pöydän hintatason näkee heti, kun katsoo ensimmäistä hintalappua ja kalliit pöydät kierrän heti. Jos nyt mietin näitä äippäpakkauksen vaatteita, niin toppapuvusta maksaisin max 5 e. Bodyt ja kietaisupaidat 50 snt - 1 e /kpl, samoin potkarit. Kokemukseni mukaan hinnat pyörii osassa pöytiä noissa luokissa.

Onhan niissä välillä todella kivojakin vaatteita, ja mun mielestä kestäviäkin, että mielelläni mä maksan uudesta, nätistä ja kestävästä vaikka euron tai parikin.

Täälläpäin myynnissä tuntuu olevan vaan nukkaista ja venahtanutta henkkamaukkaa hinnoittelultaan n. 2e/body. Eipä ne kaupaksi tunnu menevänkään, samat kuteet pyörii kirppiksellä kuukausitolkulla.

Aiheen vierestä, mutta jostain syystä mulla aina nostaa karvat pystyyn toi äp-vaatteiden myynti kirppareilla. Ne on yhteiskunnalta avustukseksi saatu, joten miksi ei edes niiden kohdalla voisi laittaa hyvää kiertämään ja lahjoittaa niitä oikeasti tarvitseville? Mutta kun pitää saada niistäkin ne pari ropoa omaan taskuun.

Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Vuoden 08 makuupussista maksaisin vaik 10e, jos olis uudenveroinen. Haluisin sen tytölle, kun veljelläkin on omansa.

minkä näkönen oli 2008 makuupussi, en oo varma onko toi 08 vai 07 mallia..

07 on se raidallinen.

jeps eli sit se on 07 mallia, ja toinen on 09 mallia

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Aiheen vierestä, mutta jostain syystä mulla aina nostaa karvat pystyyn toi äp-vaatteiden myynti kirppareilla. Ne on yhteiskunnalta avustukseksi saatu, joten miksi ei edes niiden kohdalla voisi laittaa hyvää kiertämään ja lahjoittaa niitä oikeasti tarvitseville? Mutta kun pitää saada niistäkin ne pari ropoa omaan taskuun.

Jokainenhan voi valita joko pakkauksen tai rahat, pakkauksen arvo on enemmän kuin rahallinen korvaus.
Henk.kohtaisesti olen myynyt kirpparilla pakkauksen vaatteita, käyttämättömiä, hintaan 0,10 e - 0,50 e, eli en todellakaan yritä niillä tienata.

No, jos vaate on mieluinen ja uusi, voin hyvin maksaa 1-2 ?. Nuoremmalle kun en ottanut pakkausta, ostin huutiksesta yhden asun, jonka halusin, ja maksoin siitä varmaan 8 ? (paita ja housut), kun oli sellaiset, mitkä ehdottomasti halusin. Eli riippuu. Jos taas en tarvi tai olisin jo ottanut pakkauksen, en ostaisi toisia samallaisia kuitenkaan, vaikka halvalla saisin.

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Mitäs kun otin pakkauksen siajsta rahan? TArviiko sillä ostetut myös lahjoittaa? Yhteiskunnaltahan sekin on saatu....

Tai jos on saanut vaikka sotilasavustuksena rattaat,pinnasängyn,kaukalon,kerrossängyn tms,niin täytyykö nekin lahjoittaa? tai jos on ostanut lapselle vaatteita toimeentulotuella?

Yhteistyössä