E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Lasketaan 2*300/100=6
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Ethän ap ole tosissasi? Siis kai tämä oli vitsi?
Alkuperäinen kirjoittaja ope :):Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Ethän ap ole tosissasi? Siis kai tämä oli vitsi?
Usko pois, näitä on ja paljon....
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sori mut toi mun kolmosella oleva neiti nauro et kuin joku aikuinen ei tollasta osaa laskee ku hänki osaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sori mut toi mun kolmosella oleva neiti nauro et kuin joku aikuinen ei tollasta osaa laskee ku hänki osaa![]()
meidän kolmasluokkalainen harjoittelee vasta jakolaskua ja allekkain kertomista ja sitä mitä tarkoittaa esim 1/3. Ei ne ole vielä prosenttejä nähneetkään.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sori mut toi mun kolmosella oleva neiti nauro et kuin joku aikuinen ei tollasta osaa laskee ku hänki osaa![]()
meidän kolmasluokkalainen harjoittelee vasta jakolaskua ja allekkain kertomista ja sitä mitä tarkoittaa esim 1/3. Ei ne ole vielä prosenttejä nähneetkään.
![]()
Jako- ja kertolaskua ne prosentitkin on. Ihan tismalleen samalla tavalla lasketaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sori mut toi mun kolmosella oleva neiti nauro et kuin joku aikuinen ei tollasta osaa laskee ku hänki osaa![]()
![]()
Jako- ja kertolaskua ne prosentitkin on. Ihan tismalleen samalla tavalla lasketaan.
Niin tiedän. mutta jos kysyisin sitlä paljon on 6 % 300 ei viellä osais vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ope :):Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Ethän ap ole tosissasi? Siis kai tämä oli vitsi?
Usko pois, näitä on ja paljon....
Kyllä sen velkaantuneista huomaa, että ei ymmärretä prosenttilaskun päälle. Eihän kato 17 % korko oon mikään iso...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sori mut toi mun kolmosella oleva neiti nauro et kuin joku aikuinen ei tollasta osaa laskee ku hänki osaa![]()
![]()
Niin tiedän. mutta jos kysyisin sitlä paljon on 6 % 300 ei viellä osais vastata.
No eikai jos ei oo opetettu. Mutta jos osaa jakaa ja kertoa, niin ei tarvi kuin 5 minuuttia opettaa ja osaa prosenttilaskut.