Paljonko on liika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outolintu

Vieras
Tuli tosta yhdestä viihdeketjusta mieleen että mikä on teidän mielestä liian usein kun käy baareissa? Itse siis olen raskaana, ja mua ärsyttää suunnattomasti kun mies käy mielestäni liian usein. Ja tietysti palaa kotiin vasta pilkun jälkeen. Olenko outo jos ajattelen näin, mies siin käyny näitten viimeisten 3kk aikana ehkä 6-7 kertaa baarissa. Pitääkö sinne päästä joka kk?

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Miksi naisista tulee napisijoita kun pamahtavat raskaaksi?

jos olet tuota mieltä niin sitten olet, mutta tämä napisija on vaan lopen kyllästyny selittämään esikolle seuraavana aamuna että miksi isi ei jaksa tehdä asioita jotka olivat suunnitelleet. ennen tein ne itse, mutta tällä hetkellä mun energia ei enää riitä kaikkeen.

No kai se on jokaisella omat rajansa, mutta mun mielestä toi on liikaa tuohon tilanteeseen nähden, että oot raskaana. Eri asia kun molemmat ovat vapaita käymään baarissa ja jos silloin ei itseä kiinnosta niin toinen voi mennä...mut tossa tulee mieleen, et aikooko mies jatkaa tota baarissa ramppaamista myös silloin kun vauva on jo syntynyt, vai hilluuko siellä just sen takia niin paljon, kun ei aio sit enää käydä kun vauva maailmassa. Mutta ite henk.kohtaisesti en tykkäis ja sanoisin siitä kyllä. Mun mies kävi yhden kerran baarissa kun olin raskaana, vaikka ennen lasta tykkäsimme käydä aika usein siellä, mutta sit miehen mielenkiinto vaan lopahti, kyl mä tykkäsin:)

Nykyään ajattelen, että 1-3 kertaa vuodessa on sopiva määrä, minulle. Mieheltäni toivoisin samaa, mutta en voi olettaa, että hän ajattelisi samoin asiasta... Olimme ennen lapsemme syntymää kunnon bilehileitä, 2-4 kertaa viikossa oltiin baanalla joten olen aika huono sanomaan. Tällä hetkellä mieheni käy 1-2 / kk mikä on mielestäni suht. ookoo.

No mun mielestä on liikaa jos käy joka viikonloppu perheellisenä. Joka toinen on sellainen määrä, että sen hyväksyn, jos ei tule örveltäen kotiin ja makaa aina seuraavaa päivää darrassa. Ex kävi joka viikko monta kertaa, siksi onkin ex, mutta nykyinen ehkä kerran kuussa, tulee kotiin pilkun jälkeen, mutta herää viimeistään yhdeltä ja on ihan toimintakuntoinen sitten :)

Tapoja on erilaisia. Itse en ymmärrä miksi toiset käyvät usein baarissa. Mutta ei se etten ymmärrä tarkoita sitä etteivät he voisi käydä.

Nyt kun "vasta" odotat niin älä välitä asiasta. Toki ihminen osaa olla yksinkin välillä, vai mitä?

Jos tahti jatkuu lapsen synnyttyä niin sitten on jo vakavan keskustelun paikka.
Nuoruus on joiden elettävä jossain vaiheessa ja toisilla siihen kuuluu tuo baareissa riekkuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
käytkö itse koskaan missään ?

=)

harvemmin käyn, kun miehen mielestä on NIIN epäreilua että minä joka olen raskaana enkä edes voi juoda, ja hänen pitää olla kotona. tosin kyllä hän osaa kotonakin juoda ihan mukavasti. viimeksi olin kun oli firman pikkujoulut marraskuussa.

No ei minusta tartteis ainakaan loppuaikana enään mennä, jos tuleekin lähtö. No, ite "kielsin" juomasta..vaikka ihan turhaan kun molemmat mennyt sitten käynnistykseen.

no jospa miehellä on joku kausi, että on pakko päästä käymään. .. kun toinen lapsikin tulossa jne.. ehkä sitten "rauhoittuu".. itse kyllä raivaisin tilaa myös omille menoillenikin =)

Jospa sä olet alkanu aikuistua ja ukkos ei,kyllähän se vaan niin on että perhe ensin , pitäs tajuta kaikkien että lapset tarvii isän ja äidin oikeesti eikä vaan jotain kotileikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja enti:
keskimäärin kerran kuussa on maksimi perheellisille baari-iltoja, jos darraan asti juo.
lasten hankkiminen merkitsee sitä ettäon vastuussa muustakin kuin itsestään

tähän täysin. minusta perheellisen ei tartte juosta joka viikonloppu riennoissa.

Yhteistyössä