D
duunari
Vieras
Olen yh ja aloitan osa-aikaisen työn. Päivät on norm 8h pitkiä mutta niitä on harvakseltaan. Paljonko maksaisitte siskolle vuoden ikäisen hoidosta? Jos itse saa käteen per pv noin 50-60??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jamina:40-55? päivä, mutta maksa mitä sisko haluaa.
Vähintään tuo 40? päivässä.
Vain mun mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kääkminä kun mietin jotain 15-20? pitänee miettiä töissäkäynnin kannattavuutta uudelleen tai toivoa että sisko on samoilla linjoilla...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, kyseessä ois pari - ehkä max 4 pv per kk. Muulloin hoito järjestyy isovanhemmille ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, kyseessä ois pari - ehkä max 4 pv per kk. Muulloin hoito järjestyy isovanhemmille ilmaiseksi.
Apua...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, kyseessä ois pari - ehkä max 4 pv per kk. Muulloin hoito järjestyy isovanhemmille ilmaiseksi.
Apua...
?
Isovanhemmat ovat itse tätä ehdottaneet. Ja töitä on kuukauden aikana siihen malliin että lapsi on heillä hoidossa ehkä 5-6 päivää.
Jotenkin tuntuu että menisin mieluummin töihin kuin sossun luukulle, jos vain se mahdollista olisi :/