paljonko pyydän tästä kasasta vaatetta? pojalle 86-98cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
elikkäs nämä olisi menossa kaikki yhdellä kertaa myyntiin, paljonko viitsin pyytää.. =)

-92cm toppukuja 3kpl
-98cm toppatakki
-92cm toppahousut
-86cm toppatakki (aivan uusi,saatu lahjaksi ja oli liian pieni)
-90cm toppapuku
-viking goretexnauhatoppakengät, musta-lime koko25
-90cm vihreä fleecepuku pusero ja housut
-86cm lotta ja lassi välikausihaalari
- liberon sammakkokylpytakki (vihreä)
-16 kpl kollegehousuja
-3yökkäriä
-20 kpl pitkähihaisia
-1 sukat 23-24
- 1villapuku 90cm
-1 juhlaliivi (puna-musta) 86cm
-6 bodya 86-92cm
-5 t-paitaa 86-92cm
-3 kpl pitkiäkalsareita.

ja mukaan saa jos haluaa ikean ison sinisen tähti valon :D

Mitäs tosta setistä voisin pyytää??

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Oikeesti riippuu NIIN paljon vaatteista, mä en osaa ilman kuvaa sanoo minkäänvalatkunnan hinta-arviota :| .

No sen sanon että kuvamaan en ala, mulla ei ole minkäännäköistä kameraa. mutta hyvässä kunnossa ovat vaatteet. eikä ole risoja. no vien kirpparille myyntiin jos en saa ketään ostajaa vaatteille.

ryppysiä ne on ku en ala silittää niitä kun ovat olleet vaatehuoneen perällä pienessä kassissa. meillä tila ahtaus =)

Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Nicole:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Oikeesti riippuu NIIN paljon vaatteista, mä en osaa ilman kuvaa sanoo minkäänvalatkunnan hinta-arviota :| .

No sen sanon että kuvamaan en ala, mulla ei ole minkäännäköistä kameraa. mutta hyvässä kunnossa ovat vaatteet. eikä ole risoja. no vien kirpparille myyntiin jos en saa ketään ostajaa vaatteille.

ryppysiä ne on ku en ala silittää niitä kun ovat olleet vaatehuoneen perällä pienessä kassissa. meillä tila ahtaus =)

mä olen kiinnostunut jos sanot jotain hintaa :) paljonkohan mahtas olla postikulut? millasia noi toppavaatteet on?

No antaa olla sitten koko vaateläjän. en ymmärrä kun nyt ihminen on jo jollain lailla outo jo son monta toppista,. anyway, kiitos ja näkemiin. :wave:

vaatteet varmaan siis koko kasa löytää omistajansa.

No antaa olla sitten koko vaateläjän. en ymmärrä kun nyt ihminen on jo jollain lailla outo jo son monta toppista,. anyway, kiitos ja näkemiin. :wave:

mie olisin ollut kiinnostunut jos olisit jotain hintaa osannut sanoa ja ne postikulut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tii-Tu:

mie olisin ollut kiinnostunut jos olisit jotain hintaa osannut sanoa ja ne postikulut :)

postikuluja varmaan menee se maksimi eli se joku 10e olisko 50e sopiva hinta?

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Missä kohtaa sanotaan, että sä olet jotenkin outo? On se kumma kun ei saa taas mielipidettään sanoa, vaan heti vedetään herne nenään

no anteeksi,mutta mä en vaan pysty ottaa ottaa kuvaa vaatteista jotta saisin ne paremmin myytyä kun en mä omista kameraa enkä kamerapuhelinta. kyllä mä sen tiiän että menisi esim:huutiksessa premmin kaupaksi kuvan kanssa mutta ei voi mitään kameraa ei ole niin ei ole.

toivotaan että saisin ne menee kaupaksi näin, saa toki kotiimmee tulla niitä katsomaan jos tahtoo :)

Se vaan on yleensä niin että toisen mielestä nätti ja hyväkuntoinen on usein toisen mielestä roskis kamaa. Joten ilman kuvia en itse alkaisi ostamaan. Ei tosin ole tarvettakaan. Mä maksaisin ehkä 30-40? tosin se riippuisi niistä vaatteista. Käytetty on aina käytettyä ja ei niistä kamalastasti saa.

Yhteistyössä