Paljonko rahaa häälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säästöaikeita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säästöaikeita

Vieras
Kysyn jo etukäteen, jotta tiedän, paljonko pitäisi säästää, sillä häät tulossa vasta loppukesällä. Meitä on 5-henkinen perhe (2 aikuista, 3 alle 10v. ikäistä lasta) ja naimisiinmenijä on mieheni sisarrus. Paljonko olisi sopivaa laittaa häälahjaksi rahaa? Huomioon pitäisi ottaa se, että toinen perheemme aikuisista opiskelee, joten rahaa ei ole kauheasti ylimääräistä, aika lailla senttejä laskien elämme.

me annetaan miehen siskolle 50? häälahjaksi. heidän häät on aika pienellä budjetilla toteutettu ja me käydään siellä vaan kakulla, ruokatarjoilua siellä ei ole. mielestäni ihan kohtuullinen summa. toki antaisin enemmän jos oltaisi varakkaita..

no kyllä mun mielestä esim 50e on jo hyvin..oikestaan vaikka olis miten paljon sitä rahaa ni en enempää ainakaan antais. edes sisarelle.
meillä oli siskon häät talvella ja rahalahjat oli tervetulleet mutta sovittiin että minä ja mun vanhemmat ostetaan jotain mistä jää joku muistokin.

Ok. Niissä häissä, joihin me olemme menossa, on myös ruokatarjoilu. Mä ajattelin, että jos saisimme säästettyä 100e lahjaksi, kun tässä vielä kuitenkin muutama kuukausi aikaa. Iso raha tuokin meille on (viikon ruuat), mutta sen kasaan saaminen ei ole täysin mahdoton ajatus.

Yhteistyössä