Paljonko rahaa häälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwer4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qwer4

Vieras
Eli morsiusparin toive oli saada häälahja tilillensä, ilmeisesti häämatkaa ajatellen. Nyt pohdinkin paljonko me (minä, mies, lapsi 1,5v) laittaisimme summaksi.

Kyseessä on entinen työkaverini, nykyään tapaamme n.kerran kuukaudessa. Mieheni ei juurikaan hääparia tunne.

Itse häistä vielä sen verran, että menemme vain kirkkoon seuraamaan vihkimisen, aikataulu-ongelmien takia emme pysty osallistumaan iltajuhlaan.

Olisiko vinkkejä summan suuruuteen?

Mie muutama vuosi sitten annoin lahjaksi 50e (silloin olin 3 lapsen yh).Matkaa varten..No ei ikinä tämä pariskunta matkalle lähteneet..

Hohhoi. Onpa kamalaa. Ei pitäisi sun persettä kaivella yhtään mihin ovat lahjarahansa käyttäneet.

Me pyydettiin aikoinaan rahaa astianpesukonetta varten. Ja kyllä sitä rahaa saatiinkiin yli 9000 tuhatta markkaa. Ostettiin se tiskari ja sähköjen veto sitä varten sekä putkityöt ja asennus. Maksettiin häävalokuvat ja käytiin vielä ruokakaupassa. ;)

Me ollaan yleensä annettu 100 euroa, ja olen ajatellut että vähintään kustannukset pitää kattaa. Teistä nyt ei kustannuksia tule, mutta kovin pientä summaa on hiukan tylsä antaa, joten antaisin edelleen tuon saman tai sitten jotain muuta kuin rahaa.

Yhteistyössä