Paljonko rahaa kummilapsen joululahjaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kummilapsia on 6. 50 euroa on ehdoton kipuraja, mutta joskus pääsee halvallakin. Esim tänä vuonna 8v saa legopelin 12.90 ja toinen puolestaa noin 40 euron paketin. Eli lahjan mieluisuus on tärkeintä, ei se että kaikkiin käyttää yhtä paljon rahaa.

Mulla yksi 17v kummipoika. Saa suklaata ja 30e lahjakortin. Tylsää tiedän, mutta...
Serkkuja on kummipojan lisäksi 8 ja saavat noin 10-15e lahjat, paisti pienin joka on tyttäreni kummipoika, hän saa baby reinot ja barbaban. Sitten lahjotaan noin 10-15 eurolla lasten pikkusisrruksia 2kpl, eli lasten isä uuden liiton lapsia.Omilleni olen ostanut tarpeeliista noin 150e / lapsi isänsä ostaa sitten kalliimmat toivelehjat jokaiselle.

Meillä ollaan pidetty rajana noin 20e molemmin puolin. Yhteensä kolme kummilasta, kaikki vielä melko nuoria (ei siis mitään teini-ikäisiä vielä, heille ehkä sitten hieman kalliimpaa voisi ajatella).

Meillä on kolme kummilasta. Yhden lapsen vanhempien kanssa on sovittu, että ostetaan molemmat omillemme lahjat (he ovat siis meidän lapsemme kummeja), eikä siis lahjota näitä kummilapsia erikseen. Siis siihen asti, kun lapset ei vielä tiedä mistä se lahja tulee..

Toisille kummilapsille olen pitänyt kaikissa lahjoissa (paitsi rippilahja) 50€ sopivana summana. Muille lapsille, lähinnä sisarusteni lapsille olen ostanut n. 30€ arvoiset lahjat.

Yhteistyössä