Paljonko rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
kannattaisi varata risteilylle, joka ei sisällä alkoholia tai tupakkatuotteita? Aamupalat on maksettu. Iltapalat laivalla, ruuat maissa, bussit/metrot Tukholmassa, joku pieni tuliainen ja laivalta karkkia... Sitten tietenkin limulasilliset silloin tällöin. Lähtijöinä äiti ja 7v. tyttö.

Tosi vaikea arvioida, minkä verran kannattaisi vaihtaa kruunuiksi tuota rahaa ja paljonko tulee menemään koko reissulla. Luottokorttia en käytä.

Reilusti rahaa mukaan vaan. On kurjaa olla reissussa ja laskea hiluja. Kun kerran mennään, niin sitten mennään ja rahaa on mukana niin, että varmasti riittää. Sitähän ei ole kaikkea pakko jättää laivaan, vaan loput saa tuoda mukanaan pois... Vaikka 500 euroa?

[QUOTE="vieras";23344691]meinaatteko paljonkin julkisia käyttää? ja mitä muuta meinaatte siellä tehdä?[/QUOTE]

Keskustaan ja takasin, ei varmaan enempää. Lähinnä kierrellään ja katellaan, ei siis mitään suuria suunnitelmia.

Tuo 500e kuulostaa kyllä aika suurelta, mitä Kermakakku ehdotti.

[QUOTE="aapee";23344870]Toki voin, mutta eikös se maksa sitä enemmän, mitä enemmän vaihtaa... Tuo 300e kuulostaa hyvältä. Jos sitten ottais vaikka 100e hätävaraa johonkin lompakon pikkutaskuun.[/QUOTE]

laivalla käy kyllä eurotkin. no jos pienellä budjetilla haluat menna, niin eiköhän 100e riitä ihan hyvin. itse olen tehnyt shoppailumatkat erikseen ja silloin enemmän rahaa mukaan. sitäpaitsi käyhän se kortti kaupoissa ja rafloissakin, ettei käteistä tarvi vaihtaa.

turhaa on tosiaan vievata valuutoiden välillä, itsehän sitä vaan menettää..

Missä ajattelit vaihtaa?

Jos esim. Forexilla, niin ei se mitään maksa. Nykyään ei ole enää sitä kuitinsäilytysjuttuakaan, kun niillä on ilmainen kanta-asiakaskortti. Forexilla on yleensä parempi kurssi kuin laivalla.

Yhteistyössä