Paljonko roskalavan tilaaminen maksaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umpikujassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirppis kotiin.
Ilmoituksia neuvolaan ja kauppojen ilmoitustaululle.
Vie lapsi hoitoon päiväksi ja ryhdy työhön.
Unohda mies, älä edes odota mitään siltä.
Rentoudu.

Pihakirppistä olen myös miettinyt mutta en tiedä sitten kun koko homman organisointi ja järjestely kaatuu mun niskaan että jaksanko sitäkään. Mutta pidän mielessä ja hyvä ideahan se on!

Me ei olla muuton jälkeen paljonkaan tavaraa poistettu talosta, syynä ilmeisesti kun en vaan ole jaksanut kun vauva oli pieni jne.

Mies on lupaillut vuosien aikana siivota varaston ja autotallin, mutta eipä ole ja kaikki siis kasaantunut inhottavasti.

Eiköhän tää tästä kun vaan saan voimia lisää. olis niin paljon muutakin tehtävää että tuntuu pää leviävän.

Itsellä oli myös syynä pikkuvauva. Ja hirveä masennus. Helpottamaan alkoi vasta viime vuonna. Mutta aikaiseksi sain vasta nyt, kun on kuopus 5-vuotias.
Rupesin syömään vitamiinipillereitäkin (ehkä syy miksi jaksan).
Oma mies ei jaksa tehdä mitään. Sepä se vasta suututtaakin kovasti. Puran suuttumustani myymällä tavaraa. Kuukauden päästä jos on vieläkin tavaraa, hyväkuntoista tai ei, ne menee kierrätykseen.

Järjestä viikossa tietyt päivät milloin keskityt vain ja ainoastaan myymiseen/järjestelemiseen/tavaroiden hukkaamiseen.

Kova homma, mut eniten tienaat myymällä fb-kirpparilla. Otat kuvat ja kuvailet hyvin vaatteet. Hyvällä tuurilla ostaja tulee jopa hakemaan vaatteet kotoasi. Vähän panostat, niin hyvin menee kaupaks. Kova työ, mutta lopulta ihan kivaa hommaa :). Älä odota mieheltä mitään, ei ne ymmärrä/välitä tällaisista.

Kaikki huonokuntoiset ei-merkkivaatteet heität suoraan roskiin tai ehjät fidalle.

Putsaa niitä sänkyjä vähän (jos on ihan hirveessä kunnossa) ja ota kuva päädyistä ja sivuista ilman kokoomista. Kyllä niistä jokainen näkee mimmonen koottuna on. Ja vaatteet tosiaan on helppo myydä facessa tai sitten ihan pihakirppiksellä (jonka voi myös ilmottaa facessa). Tai ota kirppispöytä kun oot vähän saanut käytyä kamoja läpi ja vie pikkuhiljaa sinne. Jotkut myy myös tori.fi:ssä, ite en oo sitä kokeillut.

Ja olen se onneton akka jolla on se mustajalkainen mies joka ei pese edes jalkojaan :(

Kuule, mun teki mieli sanoa jo siinä ketjussa ja nyt sanon ihan viimeistään, että Jätä Se Sika! Oot miettinyt asiaa itsekin. Sun mies on astunut juoksuhiekkaan ja vetää sua mukanaan. Et todellakaan ole vastuussa aikuisen miehen pärjäämisestä. Kuvittele millaista sun elämä on ilman sitä mustajalkaista sikaa!

Minä itse olen myynyt tavaraa tori.fi:ssä. Toki postitus on oma vaivansa.. Mutta voihan sinne laitta, että vain nouto.
Olen myös nähnyt tori:ssa myytävän sekalaisia astioita tai laatikoita pikkurahalla maininnalla "kirppismyyjälle". Sellaista voisi ainakin kokeilla! Sekalaiset kamat laatikkoon ja siitä kuva ja ilmoitus tori.fi:n maininnalla "nouto".

Yhteistyössä