Paljonko syöt itse juustoa viikossa? Sain itselleni huikean lukeman:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaihdoin noihin 5% juustoihin eli Polariin ja Kadettiin pääasiassa ja muut ei meillä syö näitä juustoja. Olen aina ollut hulluna juustoihin ja nyt huomasin paljonko sitä oikein menee. Noiden pakettien mukaan viime lauantaista laskettuna meni jo 1,1kg juustoa ja tänä aamuna avasin uuden Kadettpaketin. Siis mulla itselläni menee varmaan jotain 1-1,5kg juustoa viikossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minulla itselläni:( Siis aika huikeeta ja noloa. Olen vähähiilarisella, mutta en siis täysin hiilarittomalla sokeriarvojen vuoksi. Sokerit on pysyneet kohdillaan ja painokaan ei ole noussut vaan jopa hitusen laskenut. En tykkää suklaista tms. herkuista ja tuo juusto on oikeesti minun herkkua ja syön sitä ilmeisesti aivan liikaa.
Kerros paljonko sinä syöt juustoa/viikko?

Vähän ohi nyt, mutta jos sä oot vhh:lla, miks syöt jotain kumijuustoa? Mikset syö täysrasvasta? Ja sä saat ihan liikaa protskua, jos syöt ton määrän viikossa...

Siis oikeesti! Syökö yksi ihminen näin paljon juustoa viikossa! Mies kun nakertaa omaa kermajuustoaan niin se pikkupala ennättää pilaantua viikossa ennen kuin se ennättää syödä sen.

Ja mikä on se täysin hiilariton johon viittaat? Ei sellaista olekaan. Liiallinen proteiinin mättäminen myös nostaa sokereita ihan samalla tavalla kuin hiilarit. Olet menossa kovaa vauhtia ojasta allikkoon.....

[QUOTE="pypylleröinen";23215603]Vähän ohi nyt, mutta jos sä oot vhh:lla, miks syöt jotain kumijuustoa? Mikset syö täysrasvasta? Ja sä saat ihan liikaa protskua, jos syöt ton määrän viikossa...[/QUOTE]

Sain diabeteshoitajalta neuvoksi syödä näitä max. 10% juustoja. Ja nuo "kumijuustot" on minusta hyviä. Polarissa ja Kadetissa on sopivan voimakas maku enkä edes miellä niitä kevyiksijuustoiksi maun perusteella.

Minäkin ihmettelen, että mikset syö täysirasvaista? Minä en ole laskenut määriä, mutta syön aivan tavallista juustoa. Jos löydän mitään merkintöjä vähärasvaisuudesta, en sitä osta. :) Olen hoikka. Joskus menee enemmän juustoa, ja joskus vähemmän. Tykkään enemmän rasvaisesta, kuin makeasta.

Minäkin ihmettelen, että mikset syö täysirasvaista? Minä en ole laskenut määriä, mutta syön aivan tavallista juustoa. Jos löydän mitään merkintöjä vähärasvaisuudesta, en sitä osta. :) Olen hoikka. Joskus menee enemmän juustoa, ja joskus vähemmän. Tykkään enemmän rasvaisesta, kuin makeasta...

Meillä taitaa mennä joku vähän vajaa kilo viikossa kahteenpekkaan. Enimmäkseen 17% ja välillä täysrasvaistakin. Ainakin mun ruokavaliossa leijonanosa kalsiumista tulee juustosta. Muuten en millään saisi kalsiumintarvettani täyteen.

ei jaksa tajuta kuinka koko palsta täynnä et liikaa proteiiniä jne. Kun nimenomaan ihmisen pitää saada proteiiniä. Ja jos urheilee yms. niin sitte sitäkin enemmän.

Vaihdoin noihin 5% juustoihin eli Polariin ja Kadettiin pääasiassa ja muut ei meillä syö näitä juustoja. Olen aina ollut hulluna juustoihin ja nyt huomasin paljonko sitä oikein menee. Noiden pakettien mukaan viime lauantaista laskettuna meni jo 1,1kg juustoa ja tänä aamuna avasin uuden Kadettpaketin. Siis mulla itselläni menee varmaan jotain 1-1,5kg juustoa viikossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minulla itselläni Siis aika huikeeta ja noloa. Olen vähähiilarisella, mutta en siis täysin hiilarittomalla sokeriarvojen vuoksi. Sokerit on pysyneet kohdillaan ja painokaan ei ole noussut vaan jopa hitusen laskenut. En tykkää suklaista tms. herkuista ja tuo juusto on oikeesti minun herkkua ja syön sitä ilmeisesti aivan liikaa.
Kerros paljonko sinä syöt juustoa/viikko?
Itsellä menee suurin piirtein saman verran.Nyt keksin uuden juustoherkun. Vohvelirauta ja sillä paista juustovohveleita .On hyvää.Mausteitakin voi laittaa.pippuria ja chiliä esim-

Uusimmat

Yhteistyössä