Paljonko teidän silmälasit on maksaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Tilasin tänään uudet rillit ja tuntui taas niin kalliilta. :/
325 ? ja sain sentään pokat tosi halvalla. Ihan yksitehot.

Viimeksi otin Specsaversilta ja sain kahdet lasit halvemmalla.
Nyt halusin kuitenkin käyttää paikallista liikettä, oon saanut sieltä tosi hyvää palvelua piilareiden kanssa ja jotenkin teki mieli suosia suomalaista.

Mitä muiden lasit ovat maksaneet?

Tiedän, että paljon enemmänkin joutuu toiset maksamaan.
:)

Linssit sen vajaa kaksi sataa.. Ihan yksitehot on, mutta sen verran vahvuuksia, että pakko aina hioa ohuemmiksi, ettei pullonpohjalinssejä tartte käyttää. :) Nykyset kehykset sain tosi halvalla, kun olivat ennestäänkin tarjouksessa puoleen hintaan ja siitä vielä loppuunmyynnissä -70%. Jäi kehyksille hintaa reilu 20e.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Kerro mullekin tuo vinkki? ;)

Entinen työpaikka kustansi mulle rillit töitä varten,joita en sitten töissä käyttänytkään ja nyt kun en ole enää töissä,niin ne on kotikäytössä =)

Onpas mukava työnantaja.
Tuollaisia pitäis olla enemmänkin. :)

Öö, uusin lasit noin vuoden välein ja yleensä ovat maksaneet 500-800?. Nykyiset tosin oli vain 300?, kun sain reilusti alennusta, sillä sitä edelliset meni rikki eikä niitä enää saanut. (vika siis ei ollut minun )
Nyt himoitsen uusia laseja, kunhan palaan töihin, ja tiedän etä ne tulevat olemaan sen 800? sillä haluan yhdet tietyt.
Aurinkolasit saa maksaa max 300?.

Käyn tutulla optikolla ja saan aina hiukan hinnasta pois. Onneksi.

Eli tosi paljon teillä muilla maksaa.
Mä en meinaa raaskia ostaa mitään ihan mahdottoman kalliita, kun tahdon kuitenkin uusia laseja aika usein.
Enkä muutenkaan merkkejä osaa katsoa, nytkin sovittelin kaikkia merkkejä, mutta vain kahdet kaikista oli hyvät.
Mulla on niin iso pää. :D :ashamed:

Mä en meinaa raaskia ostaa mitään ihan mahdottoman kalliita, kun tahdon kuitenkin uusia laseja aika usein.
Enkä muutenkaan merkkejä osaa katsoa, nytkin sovittelin kaikkia merkkejä, mutta vain kahdet kaikista oli hyvät.

Mulla on myös niin, että aika harvoin leveys riittää pokissa, että näyttää edes kohtuulliselta. Mutta edellisiä laseja käytinkin 5 vuotta ja ne maksoi 310?, että jos nää nyt edes saman kestää niin ei tuu paha vuotta kohden. Yleensä ostan melko ajattoman mallin, nyt on tällänen
uudetpokat.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Mulla on myös niin, että aika harvoin leveys riittää pokissa, että näyttää edes kohtuulliselta. Mutta edellisiä laseja käytinkin 5 vuotta ja ne maksoi 310?, että jos nää nyt edes saman kestää niin ei tuu paha vuotta kohden. Yleensä ostan melko ajattoman mallin, nyt on tällänen
uudetpokat.jpg

Mukavan näköiset sun lasit.
Mä voin laittaa kuvaa, kunhan joskus lasini saan.
Ne on kans aika tavalliset, mut aisoissa on vähän "jujua".

Mukavan näköiset sun lasit.
Mä voin laittaa kuvaa, kunhan joskus lasini saan.
Ne on kans aika tavalliset, mut aisoissa on vähän "jujua".

Joo, mä tykkään tollasista simppeleistä. Kuv aon vähän liian yläviistosta otettu, mut ite vaikee tähdätä. Näissä on kanssa se juttu sangoissa, eli niissä on kaksi ohutta ripaa, jotka yhtyy sangaksi ja se väli on avoin.

Kalleimmat (Pradan kehykset) linsseineen 650e, halvimmat (Vogue) 350e. Halvemmalla sais, ainakin Specsaversiltä, mutta mä oon aina ollut yhden ja saman liikkeen asiakas, enkä vaihda. Ihan vaan jo palvelun ja kantisalennuksien takia :)