Paljonko uitte kerralla, kun käytte uimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläskinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläskinen

Vieras
Mietin vain, että onko riittävästi liikuntaa...
Tarkoitus siis laihtua, ruokavalio on nyt tiptop-kunnossa ja liikuntaa olen lisännyt.
Käyn 2-3krt viikossa uimassa ja uin 1km vähintään kerralla. Aikaa menee 25-35min sen kilometrin uimiseen.

Mun viimesimmästä uintikerrasta on jo varmaan vuosi, mutta sillon kun satunnaisesti kävin niin uin reippaan kilometrin, n. tunti meni aikaa pikku tauot mukaan luettuna, yhteen kyytiin en jaksa uida sitä.

Mä uin kilsan kerralla, mutta kävelen lisäksi sinne halliin puoli tuntia tai käyn ensin salilla ja uin puoli kilsaa kunnon treenin päälle.

iikuntaa joka päivä tunti vähintään, niin saat hyvän tuen laihduttamiseen. Yhden välipäivän voi pitää. Kuitenkin ravitsemuksessa on pohja laihduttamisella.

Mitä olette mieltä, riittääkö tuo minu 2-3krt viikossa ja 1km vähintään joka uintikerta. Siihen että laihdun ja kiinteydyn? Ja ruokavalio on ollut jo pidempään kunnossa..

Jos laihtua haluaa, eikös se ole matkaa tärkeämpää uida riittävän kauan (minimi 30min.) ja sopivalla sykkeellä. En ole ymmärtäny matkan laskemista, itse uin 45min. sellaisella tahdilla, että väsyn sopivasti.

Yhteistyössä