Paljonko vauva syö kerralla korviketta/lypsettyä maitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Mies jää illaksi vahtimaan meidän 6-viikkosta vauvaa kun itse lähden työkavereitten kanssa syömään. Vauva on ollut täysimetyksessä, pumpulle en kuitenkaan heru joten mies saa antaa korviketta pullosta. Kuinka paljon vauva syö kerralla? Desin? Pari? Mulla kun ei ole mitään hajua, kun vauva saa aina rintamaitoa. Olisi kiva saada jotain arvioita, niin voin kertoa miehelle..

meijän 7-viikkonen syöpöttelee kerralla sellaset 100 milliä, välillä mennee heittämällä enemmänkin. Eli ollaan ekaks annattu se ja jos vaikuttaa et enemmän uppoais niin tottakai toiselle on lisää annettu =).

Kiitos vielä vastauksista, mulla kun ei oikeasti ole mitään hajua, paljonko vauva syö, koska tosiaan saa aina vaan rintamaitoa. Mutta tuo reilu desi kuulostaa ihan hyvältä.. kiitos vielä teille!

t. ap

Jotakin 50 - 150 millilitran väliltä veikkaisin. Kannattaa ehkä ensin laittaa pullon vaikka desi ja sitten vähän lisää jos vielä vaikuttaa nälkäiseltä. Pullosta juomista kannattaa kokeilla etukäteen. Mikäli vauva ei suostu juomaan pullosta, maitoa voi antaa myös mukin reunalta hörppyyttämällä tai lusikalla.

Yhteistyössä