Paljonko vauvanne syövät illalla maitoa soseen päälle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmyrkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmyrkäinen

Vieras
Minulla 6 kk vauva ja rintaa ei suostu syömään illalla enää soseen jälkeen, mutta pullosta joisi niin paljon kuin vain saisi?? Sosetta menee siis niin paljon kuin jaksaa syödä ja päälle ns. unimaito. Silti vauva herää 3 tunnin päästä syömään?! Voiko siis olla niin, että syötän pojan niin ähkyyn, että herää pahaan oloonsa syömään taas 3 tunnin päästä?

Normaalisti saa aina maidon ennen sosetta, mutta iltaisin näinpäin. Muuten syö rintaa, mutta illalla ei suostu. Luulen siis ettei ole enää nälkä mutta juo pullosta kun niin helposti tulee...

meillä 6kk ikäinen ei syö vielä puuroa joten juo 19-20 aikaan molemmat rinnat tyhjäksi ja nukhtaa siinä samalla ja herää seuraavan kerran klo 6.30-7.00 aamulla.

okei eli jos syö soseen klo 19 niin klo 19.30 voi mennä 200ml maitoa. Mä olen luullut sen olevan paljon, muttei kai olekaan...? Puuro tekee höpöä pjun masulle, siksi saa sosetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
okei eli jos syö soseen klo 19 niin klo 19.30 voi mennä 200ml maitoa. Mä olen luullut sen olevan paljon, muttei kai olekaan...? Puuro tekee höpöä pjun masulle, siksi saa sosetta.

mekin joudumme antamaan sosetta kun puuro ei tosiaankaan sovi pojun masulle... tiedä sitten miten olis velli??

me kokeiltiin puuroa 5 kk vanhana, mutta tulos oli, että poju heräsi yöllä tunnin välein karjumaan. Nyt ollaan alettu antaa pikkuhiljaa aamupuuro ja se sopii jo hyvin. Kohta kokeillaan puuroa myös iltaisin. Velli on ihan ok kai, mutta ei kuulema pidä nälkää juurikaan, koska energiamäärä suht. sama kuin maidossa.

Yhteistyössä