Paljonko viimeinen sf- mitta ja minkä kokoinen vauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa dumalis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosa dumalis

Jäsen
02.02.2006
35
0
6
Tää on varmaan loppuun kulutettu gallup-aihe, mutta nyt kiinnostaa: siis paljonko oli raskauden lopussa sf mitta ja minkäs kokoinen vaavi sitten tuli? Mulla viimeksi mitattuna rv 34 oli 33 cm ja "peloteltiin" isolla vauvalla, kokoultraan varataan aika... :o

Mul oli rv35 sf-mitta samat eli 35cm. Pääsin kokoultraan jossa arvioitu syntymäpaino oli 3200g ja poika syntyi sit rv 40+4 3100g painoisena.

Sf-mittaa mulla kasvatti pojan jalkojen asento mahassa ja se että olen lyhyt, vähä alta 160cm eli maha kasvaa ulos ku ei mun rungossa ole mittaa kasvaa "sisälläkään".

Rv 40+5, 38cm, vauva 3610g

Rv 38+4, 28cm, vauva 2590g

Rv 41+1, 27cm, vauva 3220g

Kutakuinkin noin =)

2 viimeistä mennyt alakäyrien alapuolella =) Itsekin olen pienikokoinen (158cm) ja vatsa oli TOSI pieni, mutta ihan normaqalikokoisia vauvoja tuli...kai ne on kasvanu selkärangassa kiinni :laugh:

Minulla on aina ollut todella suuret sf-mitat, mutta vauvat ovat olleet melko pieniä (painavin 3310 g). Olen melko pienikokoinen ja vielä lyhytselkäinen, joten uskon asian johtuvan suurimmaksi osaksi siitä. Myös lapsivettä on yleensä ollut melko runsaasti.

esikoiselta oli rv 40+0 38cm sf- mitta ja potsu oli 51cm ja 3770, eli ei mikään suuren suuri vauva...

saa nähdä minkä kokoinen vauveli tää kakkonen on.. nyt rv 27+2 ja viimeks oli sf-mitta 26 cm ja massu on jo ihan hyvän kokoinen...

Mulla mitta 37vkolla 35cm. Tähän asti ollut aina yli. Olen lyhyt ja vauvakin arvioitu olevan keskikokoa. Maha vain työntyy eteenpäin kun ei mahdu lantioon lyhyen selän vuoksi. Ja vauvan jalat pömpöttävät aina tehden lisämittaa.

Yhteistyössä