paljonko voi pyytää?(disney-klassikot)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvin

Vieras
meinasit laittaa huuto.nettiin pakettina myyntiin 15kpl disneyn klassikko-elokuvia, jotku katottu vaan kerran, joitaki ei ollenkaan. tosi hyvä kuntoisia, mm. pinokkio,kaunotar ja hirviö,miekka kivessä,leijona kuningas, nalle puh, tuhkimo, dumbo, robin hood, peter pan..?

Noi on siis dvd:nä? Jos ne maksaa nyttenkin n.18-25e kipale (ellei enemmänkin..) niin varmaa joku 15-17per leffa kertaa määrä.... Mä ostaisin hihkuen ku me kerätää niit, mut just nyt ei oo mania noin monee... :ashamed:

muok.. ja noitten hinnat ei kyl kauheesti laske.. ehkä joittenkin leffojen jos esm joitan vähemmän tunnettuja mut ei muuten....

Halvimmat klassikot lähtee kaupasta hintaan 7,95 eli älä hinnoittele yli. Kiertele muutamassa kaupassa ja katso mitä mistäkin pyydetään. Hinnat vaihtelevat aivat suunnottamasti. Käytetty on aina käytetty ellei siinä ole alkuperäistä suojakelmua päällä. Ostaja ei voi tietää oikeasti oletko katsonut 1 vain 31 kertaa, vaikka niin kerrotkin katsoneesi vain kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja dvd:
Halvimmat klassikot lähtee kaupasta hintaan 7,95 eli älä hinnoittele yli. Kiertele muutamassa kaupassa ja katso mitä mistäkin pyydetään. Hinnat vaihtelevat aivat suunnottamasti. Käytetty on aina käytetty ellei siinä ole alkuperäistä suojakelmua päällä. Ostaja ei voi tietää oikeasti oletko katsonut 1 vain 31 kertaa, vaikka niin kerrotkin katsoneesi vain kerran.

näin. yksittäin saattais mennä paremmin kaupaks.. mä ainakin ostaisin mieluummin niin, koska on jo niitä klassikoita eikä halua kahteen kertaan samoja.

Joo, erikseen kantsii laittaa ja kohtuullista hintaa. Jos jonkun on pakko saada joku leffa, se myös maksaa siitä. Mutta noita keräilevänä tarkkailen aina hintoja ja en todellakaan maksa esim. 8e kuluineen katsotusta leffasta jos sen saan jostain uutena päälle 9e:lla.

joko olet myynyt dvd:t? minäkin haluaisin nimittäin niistä muutaman.. Olen samaa mieltä monen muunkin kanssa, että käytetty on käytetty.. useimmat huuto.netissä suureen hintaan myytävistä ovat vielä muoveissaan

Yhteistyössä