Paljonko vois pyytää kirjahyllystä jossa on lasivitriini? (kuva)

Mie taisin maksaa samanlaisesta alta 50 egee. Tosin taitaa olla useamman vuoden vnhempi.
Vähäks mie katsoin hetken että missäs välissä olet miun hyllyn käyny tyhjentää ja hakee.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Mie taisin maksaa samanlaisesta alta 50 egee. Tosin taitaa olla useamman vuoden vnhempi.
Vähäks mie katsoin hetken että missäs välissä olet miun hyllyn käyny tyhjentää ja hakee.. :D

Hih. :D

Mä oon kans nähny huuto.netissä että jotku ostanu laidasta laitaan joku oli saanu tollasesta 35e ja joku 140e.

Heips Kevätaurinko! Ihan asian vierestä; toivotamme täältä "tois puolt Raisiooo teille sin puol Raisioo oikein ONNELLISTA ja RAUHALLISTA Joulua. Niin ja KIITOS joulukortistanne!

Alkuperäinen kirjoittaja Rozalla:
Heips Kevätaurinko! Ihan asian vierestä; toivotamme täältä "tois puolt Raisiooo teille sin puol Raisioo oikein ONNELLISTA ja RAUHALLISTA Joulua. Niin ja KIITOS joulukortistanne!

No moikka moi pitkästä aikaa. :wave: :hug:

Samoin sinne. :xmas:

Ole hyvä vaan.
Ja kiitos myös teidän kortti tipahti meidän postilaatikkkoon, kiitos siitä. :heart: =)

Ootkos sä ihan yksin teidän perheestä hereillä?
Mä oon valvonut koko yön.
Klo7:00 meen herättämään kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Ole hyvä vaan.
Ja kiitos myös teidän kortti tipahti meidän postilaatikkkoon, kiitos siitä. :heart: =)

Heräsin tuossa hiukka ennen 6,kun koira halus ulos pissille. Yksin joo meistä ihmisistä olen hereillä. J ja J nukkuvat samoin mun äitee. Tuossa klo 8 nuo kuulemma tartteis herättää kun"ison" J:n pitää käydä ostamassa "pikku" J:n mönkijään bensaletku.

Ole hyvä vaan.

Heräsin tuossa hiukka ennen 6,kun koira halus ulos pissille. Yksin joo meistä ihmisistä olen hereillä. J ja J nukkuvat samoin mun äitee. Tuossa klo 8 nuo kuulemma tartteis herättää kun"ison" J:n pitää käydä ostamassa "pikku" J:n mönkijään bensaletku.

Ahaa.
Meillä muksut saa avata ensimmäisenä yhdet valitsemansa lahjat kuusen alta.
Ku huutelen täältä yläkerrasta niille että huomenta niin johan kauhee ryminä käy ku ne tulee ylös ja huutavat että nyt on joulu. :D :heart:
Isommat on joka aamu kun ne on heränneet ja tullu portaita ylös niin ne on huutaneet että 4 yötä jouluun on jne. joka aamu niin monta yötä kun on jouluun ja sit ne menee avaamaan joulukalenterinsa.
Tänä aamuna jää joulukalenteri toiseks. :D

Ole hyvä vaan.

Ahaa.
Meillä muksut saa avata ensimmäisenä yhdet valitsemansa lahjat kuusen alta.
Ku huutelen täältä yläkerrasta niille että huomenta niin johan kauhee ryminä käy ku ne tulee ylös ja huutavat että nyt on joulu. :D :heart:
Isommat on joka aamu kun ne on heränneet ja tullu portaita ylös niin ne on huutaneet että 4 yötä jouluun on jne. joka aamu niin monta yötä kun on jouluun ja sit ne menee avaamaan joulukalenterinsa.
Tänä aamuna jää joulukalenteri toiseks. :D

Joo niin siinä saattaa käydä.Meillä oli kyllä ensin suunnitteilla, et J sais tuon mönkijän vasta 28:s päivä kun sillä on silloin 11 v syntymäpäivä, mutta anoppi sai jollain ihmeen jipolla isomman J:n pään käännettyä, et se pitääkin antaa tänään. Nyt pojan muut lahjat jää auttamattomasti ilman "huomiota" Poika ohittaa ne muut tyyliin: "ai kun hieno/kiva/mukava,mutta siitä mönkijästä vielä...." Hiukka harmittaa kaikkien niiden puolesta jotka ovat pojalle lahjoja ostaneet

No varmasti harmittaa.
Olis ollu kiva yllätys sit vielä 28pv. kun saa ISON lahjan.

No niin ainakin MINÄ suunnittelin, ois ollu niin mahtavaa kun poika ois saanut sen vasta silloin. Nyt pitää sitten keksiä joku muu synttärilahja pojalle..... ja taas tulee harmaita hiuksia kun miettii niin kuumeisesti. :(

Yhteistyössä