Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:eiks toi ole Sotkan mallistoa.
Juu on.
vitsit ku asut niin kaukana,oisin heti ostanut =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:eiks toi ole Sotkan mallistoa.
Juu on.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks oot valvonu koko yön ap?
Mä mietin kans samaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks oot valvonu koko yön ap?
![]()
Mä vaan valvon aina aatonaatto yön.
Mun mielestä on ihanaa valvoa, kuunnella musiikkia,
nauttia joulusta. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja niimpäniin:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks oot valvonu koko yön ap?
![]()
ja nukkua sit koko aatto????
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja niimpäniin:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks oot valvonu koko yön ap?
![]()
En nuku ihan pirteänä olen koko aaton. =)
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja niimpäniin:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks oot valvonu koko yön ap?
![]()
En nuku ihan pirteänä olen koko aaton. =)
Eilen luin että aiot valvoa koko yön, niin aamulla just mietin että mitä sä silloin yöllä teet? Siis olet vaan vai touhuatko jotain? Ihan yksin siis? Eikö sua yhtään käy väsyttämään missään vaiheessa? Mulla olis varmaan tylsää...
Alkuperäinen kirjoittaja mam:laita uudesta kuva! Pyytäisin vanhasta maksimissaan 100 e. ja 50 lähtöhinta.
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:100? - 150?
Tuleeko teidän hyllyyn valo tuonne vitriiniin?
Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:oli samanlainen huutiksessa myynnissä ja lähtöhinta 50? ja kukaan ei huutanut. Huudon loputtua yks kyseli ja möin hänelle sitten hyllykön 40?. Tyytyväisiä oltiin molemmat kauppaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:100? - 150?
Tuleeko teidän hyllyyn valo tuonne vitriiniin?
Vitriinissä on valolle paikka (reikä ) mutta ei olla ostettu sinne.