Paljonko vois pyytää kirjahyllystä jossa on lasivitriini? (kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja niimpäniin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks oot valvonu koko yön ap?

Mä mietin kans samaa :whistle: :D

Mä vaan valvon aina aatonaatto yön.
Mun mielestä on ihanaa valvoa, kuunnella musiikkia,
nauttia joulusta. :heart:

ja nukkua sit koko aatto :laugh: ????

En nuku ihan pirteänä olen koko aaton. =)

Eilen luin että aiot valvoa koko yön, niin aamulla just mietin että mitä sä silloin yöllä teet? Siis olet vaan vai touhuatko jotain? Ihan yksin siis? Eikö sua yhtään käy väsyttämään missään vaiheessa? Mulla olis varmaan tylsää...

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:

Eilen luin että aiot valvoa koko yön, niin aamulla just mietin että mitä sä silloin yöllä teet? Siis olet vaan vai touhuatko jotain? Ihan yksin siis? Eikö sua yhtään käy väsyttämään missään vaiheessa? Mulla olis varmaan tylsää...

Nautin alkavasta joulusta, kuuntelin musiikkia,laitoin lahjoihin narut ja lahjat kuusen alle. Pesin pyykkiä, viikkailin puhtaita pyykkejä kaappiin.
Ihan yksin tai siis oli mies hereillä klo2 asti kun purettiin meidän kirjahylly kun tuli uusi tilalle. Ei väsyttänyt eikä väsytä nyt jouluaattonakaan.
:)

oli samanlainen huutiksessa myynnissä ja lähtöhinta 50? ja kukaan ei huutanut. Huudon loputtua yks kyseli ja möin hänelle sitten hyllykön 40?. Tyytyväisiä oltiin molemmat kauppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:
oli samanlainen huutiksessa myynnissä ja lähtöhinta 50? ja kukaan ei huutanut. Huudon loputtua yks kyseli ja möin hänelle sitten hyllykön 40?. Tyytyväisiä oltiin molemmat kauppaan.

Mullakin oli myynnissä ja lähtöhinta oli tuon 50? ja siihen tuli kyllä useitakin huutoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
100? - 150?

Tuleeko teidän hyllyyn valo tuonne vitriiniin?

Vitriinissä on valolle paikka (reikä ) mutta ei olla ostettu sinne.

no varmaankin se lamppu olis nostanut sitä hintaa hiukan..
Mutta kokeile tuolla 100?:lla myydä ja jos kukaan ei osta, niin tiputa pikkuhiljaa hintaa :)

Mä en kyl melamiinihökötyksestä ees kehtaisi satasta pyytää :o mutta tietysti, voihan joku tykätäkin ja maksaa ihan mielellään. Meillä vaan kun kaikki on täyspuuta ni en tykkää noista yhtään.. sori off topic :ashamed:

kurkkasin tonne sotkan sivuille,en oo käynyt varmaan asioinut moneen vuoteen siellä mut yllättävän hienoja hyllyjä siellä,toi kokonaisuus mikä on tämän sivun alimmaisena on ihana :heart: http://62.44.243.30/sotka/3_0.htm?a=1198472004 mut kyllä on hinnatkin ihan järkyt :o niinku eikai toi mitään lastulevyä ole? kun tohon hintaan saa jo "kunnon" laadukkaita,siis esim. umpipuu huonekaluja..

Eihän nuo uudet ole kirjahyllyjä vaan hyllykköjä. Ei ne kirjoja kestä. Oikeen ärsyttää ku huonekalu liikkeet mainostaa kirjahyllyä... Itse ostettiin ja koottiin ja täytettiin kirjoilla ylimmäistä hylly niin vääntyi koko hylly, ku ei kestä painoa.

Yhteistyössä