Paljonko vois pyytää Naantalin Kylpylän lahjakortista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
Sain lahjakortin, mutta en pidä kylpylöistä, joten joko lahjoitan sen esim neuvolan tätin kautta eteenpäin lahjoitettavaksi tai sitten laitan sen vaikka huutonettiin myyntiin..

Antaisitteko vähän apuja hinnan suhteen? En tiedä paljonko tollaisesta voi pyytää, kun en ole mikään "kylpyläihminen"

Kylpylälahjakortti sisältää:

- 1 paratiisivuorokausi kahdelle hengelle
- majoitus 2 hengen huoneessa Sviittihotellissa
tai Sunborn Yacht hotellissa
- Buffetaamiainen
- vapaa sauna- ja allasosaston sekä kuntosalin käyttö
- 3 ruokalajin vapaavalintaisen illallisen
- ohjattua vapaa-ajan toimintaa

Alkuperäinen kirjoittaja äitikin:
käytä kortti ihmeessä itse perheesi kanssa.. sielä on ihan kivaa ja naantalin vanha kaupunki lähellä ym.

Olen ollut kylpylöissä ja koskaan en ole pitänyt, joten ei me lähdetä. Naantali on ihana kaupunki, mutta kun asuu Turussa, niin ei tarvitse edes ajatella yöpymistä :)

:o Hullua. :D Mä menisin riemusta kiljuen tuollaiselle lomalle vaikka asun itse Naantalissa. D Mä olen aina haaveillut siitä, että sais edes yhden yön olla jossain, missä joku muu petaa lakanat ja siivoaa huoneen ja kaiken lisäksi saa hyvää ruokaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
naantalin kylpylä ei kyllä sovi lapsiperheelle, kun siellä ei ole edes lastenallasta.. ja läskikin saa nautiskella ;)

Naantalin Kylpylä on justiinsa siitä ihana, kun siellä ei ole lapsia. :D Jos sinne siis itse pääsee ilman lapsia. Olen joskus saanut lahjaksi sellaisia allasosaston käyttö-kortteja, ja voi että on ihanan rentouttavaa päästää loikoilemaan porealtaisiin ja saunaan sinne hiljaisuuteen. :heart: Todella rentouttavaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Katsoin Kylpylän sivuilta, että 292? tulis tuollainen lahjakorttipaketti maksamaan yhteensä.

Voi kiitos vaivannäöstäsi :)

Musta tuntuu tällä hetkellä siltä, että vien sen ensi kerralla neuvolaan ja koitan siten piristää jotain äippää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Katsoin Kylpylän sivuilta, että 292? tulis tuollainen lahjakorttipaketti maksamaan yhteensä.

Voi kiitos vaivannäöstäsi :)

Musta tuntuu tällä hetkellä siltä, että vien sen ensi kerralla neuvolaan ja koitan siten piristää jotain äippää :)

Ihana idea. :heart: Sulla on suuri sydän, kauniisti ajateltu ja tehty. :hug: meinasinkin ehdottaa, että jos ei rahasta ole kiinni, niin anna ihmeessä jollekin. Saaja varmaan on tosi onnellinen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
naantalin kylpylä ei kyllä sovi lapsiperheelle, kun siellä ei ole edes lastenallasta.. ja läskikin saa nautiskella ;)

Naantalin Kylpylä on justiinsa siitä ihana, kun siellä ei ole lapsia. :D Jos sinne siis itse pääsee ilman lapsia. Olen joskus saanut lahjaksi sellaisia allasosaston käyttö-kortteja, ja voi että on ihanan rentouttavaa päästää loikoilemaan porealtaisiin ja saunaan sinne hiljaisuuteen. :heart: Todella rentouttavaa. =)

Kesäisin se on täynnä lapsia, kävit varmaan talvella ?

Myy mulle se. :) Meillä on vaimon kanssa tulossa 1. vuotis hääpäivä ja tuo voisi olla kiva idea... Asutaan Turussa myös, joten voin hakea sen sulta. :) Tietenkin siinä tapauksessa, että myyt sen... Jos myyt, laita mailia: jesse.laivo@gmail.com

Me oltiin nyt kesällä lasten kanssa Naantalin kylpylässä, ja todellakin siellä oli paljon lapsia ja lapsiperheitä! Ja altaat on lapsille ok, vaikkei kahluuallasta olekaan.

Yhteistyössä