Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro mullekin mistä? Mulla on isot keinokuituist matot ja ne maksoi 2000 mk kappale aikoinaan. Villaisia en saattanut katsoa edes päin, ettei vaan näkis jotain mikä olisi ollut pakko saada.Alkuperäinen kirjoittaja huh:80 eurolla saa jo uuden villamaton ym esim olohuoneeseen.. hui ku on kallista puuhaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh:80 eurolla saa jo uuden villamaton ym esim olohuoneeseen.. hui ku on kallista puuhaa![]()
minä pesetin villamattoja pesulassa ja muistelisin että heillä oli neliö hinta (olisiko ollut 10 euroa per neliö).
Ei pidä paikkaansa, sanoi entinen hammaslääkäri! Muista että kotona ja vapaa-ajan asunnolla tehtävästä siivoustyöstä voit tehdä kotitalousvähennyksen verotukseesi. Vuonna 2017 vähennys on 50 prosenttia. Kutsu siis "liikkuva pesula" pesemään ne matot siinä paikoillaan, voi pestä vaikka parketin päällä ja ovat tunnissa kuivia. Kun viet pesulaan, et voi saada kotitalousvähennystä. Samalla reissulla joku kiva poika pesee vielä sohvankin! Ja koiran petin.Törkeän kallista tuo pesettäminen on. Uusia, kunnon villamattoja, ei kyllä tuolla hintaa saa. Itse en raaski todellakaan pesettää mitään halppismattoja. Niille kelpaa mattolaituri.
Muuten hyvä idea vaan puhdasta ei tule maton pohjia myöten ja pitkä kuivumisaika saa home- ja bakteerikasvuston vauhtiin jo 3-5 tunnin kuluessa. Nykyaikaiset siirrettävät pesukoneet voittavat juuriharjan ja mattolaiturin 6-0menkää pesemään matonpesulaiturille..ilmaista![]()