Paljonkos on mennyt joululahjoihin manitsua tänä vuonna?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Ja montako lahjottavaa suunnilleen?

Meillä on mennyt parisensataa, ehkä muutaman kympin päälle.

Lahjoja saa omat lapset (2 muksua), 3 muuta lasta, 2 teiniä, mun sisko ja vanhemmat, sydänystäväni, siskon avomies. Osa lahjoista on neulomiani juttuja.

Miehen kanssa ei osteta toisillemme. Samoin miehen siskolle ja miehelleen ei hommata mitään, eikä anopille. On tehty sopimus ettei lahjota :)

Aika vähällä vissiin selvitty yleiseen kulutustasoon verrattuna, mutta ollaan saatu toiveet toteutettua.

En osaa kyllä kovin tarkkaan sanoa,mut menisköhän yhteensä joku 1000 euroa :O
Lahjottavina meillä 2 lasta,kummilapsia 4,sisarusten lapsia 4,mummut ja papat,minun ja mieheni lahjat toisillemme,pari ystävää ja sitten kaikille minun ja mieheni sisaruksille(7kpl) jotain pientä ja yhelle siskolle(nuorin) niin vähän isompaa :)))

400e menny ja ainakin 300 e viel menee. Lahjoja saa 6 omaa lasta, mies muutamalla kympillä ja molempien vanhemmat. Muutamalle kaverille ja siskolle voin jotku parin euron muistamiset ostaa jos jotain kivaa sattuu kohdalle.

Kolme omaa lasta, yhdeksän muuta lahjottavaa lasta, 14 aikuista. Mies ja minä ostamme itsellemme telkkarin yhteiseksi lahjaksi.

Rahamäärää en ole laskenut, pitkin syksyä jo olen paketteja ostellut.

Jaahas äkkiseltään kyllä aika paljon ko alkaa laskeen :D Melekin 700e. 5 kummilasta, 2 omaa, 4 sisarusta joista 3 vielä ostan jotain... Sisruksen lapset joita 1 miehellä 4. Vanhemmat ja yksinäinen mummo lapissa jota haluan muistaa muutenkin kuin käymällä siellä :Df

Yhteistyössä