palkasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko 1600 euroa/kk mielestäsi hyvä/kohtalainen vai huono palkka

niin toi summa tietysti ilman veroja

Toimistotyöstä netto palkka 1600 euroa ei ole ollenkaan huono, joskaan ei myöskään huippupalkka. Kuulostaa hyvältä, kun en tiedä työn tarkempaa kuvausta/vaatimusta.

Alkuperäinen kirjoittaja muhku:

Toimistotyöstä netto palkka 1600 euroa ei ole ollenkaan huono, joskaan ei myöskään huippupalkka. Kuulostaa hyvältä, kun en tiedä työn tarkempaa kuvausta/vaatimusta.

siis toi summa on bruttona, eli siitä vielä kaikki verot otetaan pois. jos huonosti osasin kirjottaa aikasemmas viestissä. niin ja osastonsihteerin hommaa teen sairaalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja muhku:

siis toi summa on bruttona, eli siitä vielä kaikki verot otetaan pois. jos huonosti osasin kirjottaa aikasemmas viestissä. niin ja osastonsihteerin hommaa teen sairaalassa.

Sorry, taisin itse lukea väärin. Siis 1600 brutto ei ole kovin hyvä. Toisaalta itse teen nyt lyhyempää päivää ja käteen jäävä osuus on melkein sama kuin entinen palkka, koska verotus on huomattavasti "hellävaraisempi". Lopputuloksena tarkoitan sitä, ettei esim. kahdesta tonnista brutto jää hirveen paljon enempää käteen kuin 1600 eurosta.

huono. mieti ku verot menee ni sulle jää jotain 1000e vaan. joo oon hoitovapaalla ja saan sen hikisen 400e itekin mitä varmaan joku alkaa keuhkoomaan mut jos olisin töissä päivittäin ni haluisin edes vähän luksusta elämään-

Yhteistyössä