Palkka on kaks viikkoa myöhässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukku

Vieras

Miehen palkka siis. Pomo "unohtaa" maksaa sen, siitä on nyt jo kohta pari viikkoa kyselty. Voi että mua raivostuttaa!!

Ja samanlaista oli kyllä silloin, kun mä itse olin yksityisellä töissä :/ just ennen kuin se pulju meni konkkaan.

Mutta ottaa niin paljon päähän. Kiva tässä on ollut soitella ties minne, kun olis laskuja maksettavana ja lainanlyhennyksiä.

No laiha lohtu että palkasta joutuumaksamaan koron jos on myöhässä. Mies voi sano työnantajalle että otta yhteyttä palkkaturvaan jos ei rahoja rupea kuulumaan, ja antaa päivän jolloin oltava tilillä.

Kaikkein ärsyttävintä tässä on se, että mies on kaverillaan töissä :( Sama juttu se mulla silloin oli aikoinaan, menin kaverin firmaan töihin. Ja palkat oli niin paljon myöhässä, että sitä jouduttiin lakimiesten avulla jo selvittelemään. Ja eipä olla enää kavereita :kieh:

Ei ole vielä ollut liittoon yhteydessä, tässä on mennyt monta päivää niin että pomo sanoo maksavansa, ja kun menee se pari pankkipäivää niin on odoteltu, ja kun huomattu ettei ole mitään niin kysytty, että onko ne maksettu vai ei jne... Raivostuttavaa.

Toivottavasti mies löytäis jotain muita töitä :/

Yhteistyössä